Dat is echt heel snel, hoe snel loop jij de tien dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Er was een 5k en 10k. Die waren tegelijk gestart. Hoeveel er bij de 5k meededen weet ik niet, maar het totaal schat ik op 250 deelnemers.
Er zaten na de eerste ronde, toen ik finishte zeker 15 lopers voor mij, maar die liepen dus de 10.
Winnende tijd bij de 10 was 32:30 of zoiets, een stuk sneller dus.
Geen idee, loop eigenlijk nooit 10 wedstrijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat is echt heel snel, hoe snel loop jij de tien dan?
Bos bloemen en een lelijke trofeequote:Op zondag 17 februari 2013 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk tochwat heb je nou gewonnen?
Hahaha, daar gaat het toch omquote:Op zondag 17 februari 2013 13:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Bos bloemen en een lelijke trofee
En het superioriteitsgevoel van de hoogste trede van het podium
Daarin loop ik net de 5quote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef BlueNumber het volgende:
Winnende tijd bij de 10 was 32:30 of zoiets, een stuk sneller dus.
Ik ook hoor, en dan ben ik nog blij ookquote:
Tongelre, tussen de twee spoorlijnen inquote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In welk deel van Eindhoven woon je?
Dat je dat loopt is op zich al een hele prestatie, vergeet niet dat verreweg de meeste hollanders hun dagen doorbrengen met hun billen op de bank.. Net zoals ik nu, maar als kindlief wakker is gaan we lekker een eindje wandelenquote:
Hehe afhankelijk van de zwaarte van het parcours: ik ook!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en dan ben ik nog blij ook
Ik ookquote:
Oh, dan is de suggestie die ik op het oog had niks voor jouquote:Op zondag 17 februari 2013 13:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tongelre, tussen de twee spoorlijnen inBent gij een mede Eindhovenaar? (Ja dus, ik moet leren profielen te checken voordat ik vragen stel
)
Klopt, voor de meeste mensen is 5 km een omogelijke opgave. Eigenlijk vreemd dat niet meer mensen hardlopenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat je dat loopt is op zich al een hele prestatie, vergeet niet dat verreweg de meeste hollanders hun dagen doorbrengen met hun billen op de bank.. Net zoals ik nu, maar als kindlief wakker is gaan we lekker een eindje wandelen
Ja, zeg, hé... Wie zegt dat? :pquote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, dan is de suggestie die ik op het oog had niks voor jouIk woon idd in Stratum
Ikquote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef Nirak het volgende:
voor de koortsige (weet al niet meer wie dat was...)
EN... Je hebt daar de stratumse heidequote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, zeg, hé... Wie zegt dat? :p
Ik heb er geen probleem mee om een stukje te karren voor een goede club oid
Mooie tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef BlueNumber het volgende:
5k wedstrijd gewonnen
Wel gênant dat je met een tijd van 19:42 wint. Bovendien was het parcours 100 m tekort
De grens nadert snel!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Quoi het volgende:
Volgens endomondo: "Personal best 10 km of 1h:00m:30s which is a 2m:08s improvement"
Nét niet onder het uur!! Supervlak gelopen. Ik kan er nog uren over lullen, maar ga eerst eens nagenieten![]()
wát een weertje trouwens
Ik ben laatst bij een sportfysio (Paul Schulting) geweest bij de Run2Day shop op de Geldropseweg. Een man die zelf ook hardloopt. Dankzij zijn tips loop ik weer. Ik weet dat-ie zelf ook loopgroepjes doet. Voor mij te ver, hij zit op 't cassandraplein. Hij doet echter regelmatig -gratis- consults bij Run2day: http://eindhoven.run2day.(...)n2day-eindhoven.htmlquote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, zeg, hé... Wie zegt dat? :p
Ik heb er geen probleem mee om een stukje te karren voor een goede club oid
Was eigenlijk niet gepland, maar het was georganiseerd door een Roparungroep waar iemand uit mn loopgroep in zit. De opbrengst was ook voor de Roparun, dus dan is dat wel een goede reden om mee te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie tijd
Wel opvallend dat je kiest voor een snelle 5K tijdens je marathonvoorbereiding.
[..]
De grens nadert snel!
Ah, daar heb ik mijn schoenen gekocht. De mevrouw smeerde me toen een klantenkaart aan, want dan kon ik gratis gebruik maken van hun fysioquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij een sportfysio (Paul Schulting) geweest bij de Run2Day shop op de Geldropseweg. Een man die zelf ook hardloopt. Dankzij zijn tips loop ik weer. Ik weet dat-ie zelf ook loopgroepjes doet. Voor mij te ver, hij zit op 't cassandraplein. Hij doet echter regelmatig -gratis- consults bij Run2day: http://eindhoven.run2day.(...)n2day-eindhoven.html
Inderdaad een snelle 10km is veel logischer.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie tijd
Wel opvallend dat je kiest voor een snelle 5K tijdens je marathonvoorbereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |