Lekker snel!quote:
Nog energie over? Of was je echt gebroken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
I'm back
Distance: 10.05 km
Time: 58:19
Avg Speed: 10.3 km/h
Ik ga zo stofzuigenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:31 schreef Piethur het volgende:
[..]
Nog energie over? Of was je echt gebroken?
Sports-tracker, het leukste vind ik dat je ook onderweg foto's kunt maken en dat je ze ziet op de route.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat voor programma is dat? Ziet er super strak uit
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
I'm back
Distance: 10.05 km
Time: 58:19
Avg Speed: 10.3 km/h
Gewonnenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef BlueNumber het volgende:
5k wedstrijd gewonnen
Wel gênant dat je met een tijd van 19:42 wint. Bovendien was het parcours 100 m tekort
De tijd is voor mij prima, alleen had ik liever gehad dat het 5k was geweest en niet 4,88quote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Quoi het volgende:
Volgens endomondo: "Personal best 10 km of 1h:00m:30s which is a 2m:08s improvement"
Nét niet onder het uur!! Supervlak gelopen. Ik kan er nog uren over lullen, maar ga eerst eens nagenieten![]()
wát een weertje trouwens
[..]
GewonnenWowie! Meestal wordt er iets sneller gelopen idd. Maar alsnog, je mag trots zijn toch? daar kom ik dan met mijn uur
![]()
Na goede schoenen, bij run 2 day geweest en filmtils inmiddels bekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als beginnende shin-splints, Hier kan je wat van die oefeningen vinden. Succes ermee! Heb er zelf ook last van gehad en het kan echt heel vervelend zijn als je er iets te lang mee doorloopt. Heb zelfs een tijdje mank gelopen ermee. Maar 't is goed dat je er snel bij bent in ieder geval.
Schoenen wel goed aangemeten in een hardloopwinkel en dergelijke? Je zou ook kunnen kijken naar een andere techniek als chi-running of pose-running. Iets snellere stappen (180 per minuut) en dan wat meer op je midden- of voorvoet landen. Kan je ook veel vinden op Youtube, is voor veel mensen minder blessuregevoelig. Succes!
Ben je niet snel uitgekeken op dat park. Het is maar een klein parkje.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik vind het heel knap van mezelf! Het is ook best leuk, vooral achteraf :p en Evy is lief. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet moet hardlopen maar ga hardlopen, dat scheelt ook.
Ik heb ook al twee coole grafiekjes. Woensdag kriskras door het park:
[ afbeelding ]
en vrijdag was het glad dus over het fietspad tot Evy zei 'je bent al op de helft!'
[ afbeelding ]
ik ga best sloom maar ben ook klein en een beetje kreupel
ja weet ik nog niet. Ik woon hier nu ruim drie jaar en kan elke keer nog zo genieten, vooral van het watertje met ganzen en eenden enzo. Maar gewoon even wandelen is een rondje en met hardlopen moet je toch wel een beetje kriskras erdoorheen om je kilometers te halen. Ach, je kunt hier ook heel leuk langs het kanaal of gewoon over een fietspad een heel stuk. Het park is in ieder geval leuk en dichtbij huis om te beginnen!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je niet snel uitgekeken op dat park. Het is maar een klein parkje.
Netjes, dat is ook ongeveer mijn tijd op de 5 (altijd iets onder of boven de 20 minuten) , was spannend geworden danquote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef BlueNumber het volgende:
5k wedstrijd gewonnen
Wel gênant dat je met een tijd van 19:42 wint. Bovendien was het parcours 100 m tekort
In welk deel van Eindhoven woon je?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef Nirak het volgende:
Goed bezig allemaalvoor de koortsige (weet al niet meer wie dat was...)
Ik ga morgen de fysio bellen. Ook in rust zeurt mijn scheenbeen een beetjeIk wordt er een eetje chaggie van, ik heb net lekker de smaak te pakken en volgde juist een schema om mezelf niet te overlopen of blesseren.. Netjes in een hardloopwinkel geweest voor het juiste schoeisel, zet kleine passen om de klappen niet te groot te maken (want flink overgewicht...). Maar goed.. ik wacht het oordeel even af, desnoods ga ik weer een week of 2 terug in het evy schema, als ik maar mag blijven lopen...
Heb net ook meteen Eindhoven atletiek gemaild of ze oom andere begeleiding voor beginnersaanbieden dan start2run, want met meer dan 100 deelnemers is dat een beetje te massaal en ik wil serieus naar mij. Looptechniek gaan kijken nu. Ik zou er zelfs een personal trainer voor over hebben..
Ik gebruik het nu voor roeien. Dus ik vind het best jammer dat je niet "overig" oid kan kiezen. ach ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:19 schreef streamnl het volgende:
[..]Zeer netjes!!
[..]
Apart. Ik maak eigenlijk alleen maar workouts voor het hardlopen. Fietsen of overig gebruik ik niet.
Er was een 5k en 10k. Die waren tegelijk gestart. Hoeveel er bij de 5k meededen weet ik niet, maar het totaal schat ik op 250 deelnemers.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Netjes, dat is ook ongeveer mijn tijd op de 5 (altijd iets onder of boven de 20 minuten) , was spannend geworden dan![]()
Meestal wordt er trouwens wel een stuk sneller gelopen. Hoeveel mensen mee met die loop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |