SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo, waar woon jij dan? Er zijn mensen uit Almere die daar lopen. Ik woon op een pisafstand en ben zelf ook nog nooit geweest, die dinsdagen komen mij nooit uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef LoganMCV het volgende:
Jammer dat de junkies te ver weg in Amsterdam zitten..en op avonden lopen dat ik niet weg kan..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat klinkt inderdaad als beginnende shin-splints, Hier kan je wat van die oefeningen vinden. Succes ermee! Heb er zelf ook last van gehad en het kan echt heel vervelend zijn als je er iets te lang mee doorloopt. Heb zelfs een tijdje mank gelopen ermee. Maar 't is goed dat je er snel bij bent in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Nirak het volgende:
Net in bad ging mijn kleine man (bijna 16 maanden) op mijn scheenbeen staan, en dat voelde alsof hij op een lelijke blauwe plek ging staanauw..
Als ik dus op mn scheenbeen aan het duwen gaat voelt het halverwege een beetje beurs. Alleen rechts gelukkig. Tijdens het wandelen geen last van en tijdens het lopen heb ik wel eens wat lichtjes gevoeld..
Dit is nog niet alarmerend denk ik? Als het hierbij blijft? Want veel rustigeraan dan ik nu doe kan haast niet
Is dit beginnende shin splint problematiek toevallig? Want dan moet ik die oefeningen die iemand laatst postte eens opzoeken..
Schoenen wel goed aangemeten in een hardloopwinkel en dergelijke? Je zou ook kunnen kijken naar een andere techniek als chi-running of pose-running. Iets snellere stappen (180 per minuut) en dan wat meer op je midden- of voorvoet landen. Kan je ook veel vinden op Youtube, is voor veel mensen minder blessuregevoelig. Succes!![]()
![]()
Haha, prima jeugd hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Zeker doen! Wel leuke jeugd gehad?Het is prachtig daar maar ik zou het ook wel een tikje saai vinden..
![]()
Ik woonde in Zegveld. Inderdaad wel een beetje saai (ben blij dat ik er alweer 24 jaar weg ben), maar de omgeving blijf ik erg mooi vinden.
![]()
Aangezien ik toch niet kan lopen heb ik maar als ekte jogger minimaal een halve marathon alcoholische versnaperingen naar binnen werken gedaan vandaag. Ging best goed. Ik heb 9 uur en 18 minuten gedaan over ik weet niet precies hoeveel alcoholische versnaperingen. Proost!
Ik vrees voor morgen(eigen schuld dikke bult) Maar het was wel een leuke dag
![]()
Klote nacht - check
Teveel gegeten gister - check
Krakend bed - check
Shirt in de verkeerde maat - check
Ik ben er klaar voor!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik ben trots op je flats, sterkte straks!
Ecosia
Succes!quote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Krakend bed - check
Ik ben er klaar voor!![]()
m'n benen bellen wel beter dan gister gelukkigquote:
Ecosia
Wat gaan ze bellen dan? De bezemwagen?quote:Op zondag 17 februari 2013 07:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
m'n benen bellen wel beter dan gister gelukkig![]()
De bel voor de laatste rondequote:Op zondag 17 februari 2013 07:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat gaan ze bellen dan? De bezemwagen?
Succes Jimmy Jump!F means you're fucked![]()
Die marathon heb ik ook gelopen gisteren, uiteindelijk de finish gehaald om 1 uur snachts in de shoarmazaak.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef hatsaflats het volgende:
Aangezien ik toch niet kan lopen heb ik maar als ekte jogger minimaal een halve marathon alcoholische versnaperingen naar binnen werken gedaan vandaag. Ging best goed. Ik heb 9 uur en 18 minuten gedaan over ik weet niet precies hoeveel alcoholische versnaperingen. Proost!
Ik vrees voor morgen(eigen schuld dikke bult) Maar het was wel een leuke dag
Nu al spijt van natuurlijk, 2 weken werk om weer het gewicht kwijt te raken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes!quote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Krakend bed - check
Is deze als eens voorbij gekomen hier?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1326256
Uitzending van Pavlov van afgelopen week. Leuke uitzending over het effect van bewegen/sporten op je lichaam. Aan het einde nog wat info over looptechniek, hiellanding vs voorvoet.
Nu even de Posbank op voor een fijne trailrun![]()
![]()
Zet m op Jump![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Suc6 vandaagquote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Krakend bed - check
Optimist jij ook he!quote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Krakend bed - check
Ik ben er klaar voor!
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt http://www.movescount.com waarop al je trainingen terecht komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Optimist jij ook he!
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?
Daar heb je ook deze optie:
Dus lijkt me wel?
Wat ook leuks is zijn apps: http://www.movescount.com/apps Dmv berekeningen op alle data kunnen er dus allerlei handige tooltjes gemaakt worden.![]()
Klaar voor een semi-spontane Delftse Houtloop!
Hardloopontbijtje zit erin: volle yoghurt, cruesli, banaan met honing.
(Overigens totaal nergens op gebaseerd, is gewoon lekker, maar hey ik ben dan ook zo'n jogger die gister lekker aan de tripeltjes heeft gezeten;))![]()
Dat is een route maken, maar kan je ook een intervaltraining maken? Ala:quote:Op zondag 17 februari 2013 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt http://www.movescount.com waarop al je trainingen terecht komen.
Daar heb je ook deze optie:
[ afbeelding ]
Dus lijkt me wel?
Wat ook leuks is zijn apps: http://www.movescount.com/apps Dmv berekeningen op alle data kunnen er dus allerlei handige tooltjes gemaakt worden.
http://www.movescount.com/tour/trainingprograms Dit is het wellicht?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jump, good luck and do us proud!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je hebt wel de mogelijkheid om trainingsprogramma's te maken (en te downloaden van anderen) maar ik zie daar geen intervaltrainingen bij staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is een route maken, maar kan je ook een intervaltraining maken? Ala:
[ afbeelding ]
http://www.movescount.com/tour/trainingprograms Dit is het wellicht?![]()
Wakker worden op een zondagmorgen.
Asfalt, onverhard, heuvel, plat, van alles wat. 25km in 2:15. Nu douchen en ontbijten !![]()
Dit is een bug die ik ook al tegen ben gekomen. Ik heb twee oplossingen gevonden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Optimist jij ook he!
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?
1.op je horloge een nieuwe workout maken en de naam niet veranderen. Toen kwamen er opeens al mijn workouts tevoorschijn en dan tussen elk woord een underscore.
Dan staat dus bovenaan 0000 en dan de rest.
2. De naam van je workout veranderen en weer uploaden. Het lijkt dat de 610 problemen heeft met sommige benamingen. Ik noem ze nu ook gewoon 6.1 ipv week 6 dag 1.
Ik denk dat het # degene is die problemen geeft.
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 17-02-2013 10:33:37 ]![]()
Ik moet duidelijk een dagje herstellen na mijn topprestatie van gisteren![]()
Vanavond nog wel even een herstelrondje in de kroeg, er hangt gerijpte Jopen Johannieter aan de tap en dat moetmoetmoet ik proeven.
Veel plezier allemaal vandaag!![]()
tien natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
vijf of tien vijf of tien vijf of tien vijf of tien....F means you're fucked![]()
Tien!quote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
vijf of tien vijf of tien vijf of tien vijf of tien....The remedy is the experience.![]()
En dat vraag je hierquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
vijf of tien vijf of tien vijf of tien vijf of tien....![]()
![]()
veel plezier !quote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Krakend bed - check
Ik ben er klaar voor!
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
5 en als het lekker gaat nog een keer 5?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
vijf of tien vijf of tien vijf of tien vijf of tien....
ik ben pas net begonnen en het is nog een beetje geheimquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang je rent he... anders worden we streng.heel mijn familie loopt halve marathons (ooms, tante, vader, broertje) en ik heb nogal een slap lichaam met platvoeten enzo.
Ik loop al moeilijk, laat staan rennen naar de bus (ik zweer het, je kunt erom lachen).
Dus een paar maanden geleden bedacht ik dat ik wil hardlopen eigenlijk omdat ik het nooit zou kunnen (want ook nog eens heb ik niet zo'n fantastische discipline), en ik aan mezelf en iedereen wil bewijzen dat ik iets kan wat iemand ooit had verwacht
Toen heb ik een smoezenlijst gemaakt, en die één voor één getackeld, maar toen had ik 8feb ineens zin om te gaan en ben ik op mijn oude fitnesschoenen gegaan, 2/3 van Evy1.
En toen ben ik afgelopen maandag, woensdag en vrijdag gegaan, resp. Evy 1, 2 en 3. Gisteren fatsoenlijke hardloopschoenen gekocht dus het wordt steeds serieuzer
Mijn benen vinden het wel heel zwaar, maar misschien helpen de nieuwe schoenen!![]()
Binnen de 2 uur!
Ecosia
Ik zet de workout op fietsen en dan staat ie er keurig tussen op m'n horloge, heeft m.i. met het type workout te maken. Dus geen "other" doen, want dat wilt m'n Garmin niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:28 schreef streamnl het volgende:
Dit is een bug die ik ook al tegen ben gekomen. Ik heb twee oplossingen gevonden.
1.op je horloge een nieuwe workout maken en de naam niet veranderen. Toen kwamen er opeens al mijn workouts tevoorschijn en dan tussen elk woord een underscore.
Dan staat dus bovenaan 0000 en dan de rest.
2. De naam van je workout veranderen en weer uploaden. Het lijkt dat de 610 problemen heeft met sommige benamingen. Ik noem ze nu ook gewoon 6.1 ipv week 6 dag 1.
Ik denk dat het # degene is die problemen geeft.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed bezig! Tevreden over je loop neem ik aan?quote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
enorm!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed bezig! Tevreden over je loop neem ik aan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben pas net begonnen en het is nog een beetje geheimheel mijn familie loopt halve marathons (ooms, tante, vader, broertje) en ik heb nogal een slap lichaam met platvoeten enzo.
Ik loop al moeilijk, laat staan rennen naar de bus (ik zweer het, je kunt erom lachen).
Dus een paar maanden geleden bedacht ik dat ik wil hardlopen eigenlijk omdat ik het nooit zou kunnen (want ook nog eens heb ik niet zo'n fantastische discipline), en ik aan mezelf en iedereen wil bewijzen dat ik iets kan wat iemand ooit had verwacht
Toen heb ik een smoezenlijst gemaakt, en die één voor één getackeld, maar toen had ik 8feb ineens zin om te gaan en ben ik op mijn oude fitnesschoenen gegaan, 2/3 van Evy1.
En toen ben ik afgelopen maandag, woensdag en vrijdag gegaan, resp. Evy 1, 2 en 3. Gisteren fatsoenlijke hardloopschoenen gekocht dus het wordt steeds serieuzer
Mijn benen vinden het wel heel zwaar, maar misschien helpen de nieuwe schoenen!Tot nog toe zit het wel goed met die discipline!
quote:Zeer netjes!!
Apart. Ik maak eigenlijk alleen maar workouts voor het hardlopen. Fietsen of overig gebruik ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zet de workout op fietsen en dan staat ie er keurig tussen op m'n horloge, heeft m.i. met het type workout te maken. Dus geen "other" doen, want dat wilt m'n Garmin niet.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef desub het volgende:
[..]
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenTot nog toe zit het wel goed met die discipline!
ja ik vind het heel knap van mezelf! Het is ook best leuk, vooral achteraf :p en Evy is lief. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet moet hardlopen maar ga hardlopen, dat scheelt ook.
Ik heb ook al twee coole grafiekjes. Woensdag kriskras door het park:
en vrijdag was het glad dus over het fietspad tot Evy zei 'je bent al op de helft!'
ik ga best sloom maar ben ook klein en een beetje kreupel![]()
![]()
Schrijf je in voor een evenement, er is geen betere stok achter de deur en ook geen betere motivatie. Zo ben ik ook begonnen en het virus kreeg me te pakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef desub het volgende:
[..]
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenTot nog toe zit het wel goed met die discipline!
![]()
Wat voor programma is dat? Ziet er super strak uitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik vind het heel knap van mezelf! Het is ook best leuk, vooral achteraf :p en Evy is lief. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet moet hardlopen maar ga hardlopen, dat scheelt ook.
Ik heb ook al twee coole grafiekjes. Woensdag kriskras door het park:
[ afbeelding ]
en vrijdag was het glad dus over het fietspad tot Evy zei 'je bent al op de helft!'
[ afbeelding ]
ik ga best sloom maar ben ook klein en een beetje kreupel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: