Dit is een bug die ik ook al tegen ben gekomen. Ik heb twee oplossingen gevonden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Optimist jij ook he!
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?
tien natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
vijf of tien vijf of tien vijf of tien vijf of tien....
Tien!quote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
En dat vraag je hierquote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
veel plezier !quote:Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende:
Klote nacht - check
Teveel gegeten gister - check
Krakend bed - check
Shirt in de verkeerde maat - check
Ik ben er klaar voor!
5 en als het lekker gaat nog een keer 5?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:35 schreef Quoi het volgende:
ik ben pas net begonnen en het is nog een beetje geheimquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang je rent he... anders worden we streng.
Ik zet de workout op fietsen en dan staat ie er keurig tussen op m'n horloge, heeft m.i. met het type workout te maken. Dus geen "other" doen, want dat wilt m'n Garmin niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:28 schreef streamnl het volgende:
Dit is een bug die ik ook al tegen ben gekomen. Ik heb twee oplossingen gevonden.
1.op je horloge een nieuwe workout maken en de naam niet veranderen. Toen kwamen er opeens al mijn workouts tevoorschijn en dan tussen elk woord een underscore.
Dan staat dus bovenaan 0000 en dan de rest.
2. De naam van je workout veranderen en weer uploaden. Het lijkt dat de 610 problemen heeft met sommige benamingen. Ik noem ze nu ook gewoon 6.1 ipv week 6 dag 1.
Ik denk dat het # degene is die problemen geeft.
Goed bezig! Tevreden over je loop neem ik aan?quote:
enorm!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed bezig! Tevreden over je loop neem ik aan?
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben pas net begonnen en het is nog een beetje geheimheel mijn familie loopt halve marathons (ooms, tante, vader, broertje) en ik heb nogal een slap lichaam met platvoeten enzo.
Ik loop al moeilijk, laat staan rennen naar de bus (ik zweer het, je kunt erom lachen).
Dus een paar maanden geleden bedacht ik dat ik wil hardlopen eigenlijk omdat ik het nooit zou kunnen (want ook nog eens heb ik niet zo'n fantastische discipline), en ik aan mezelf en iedereen wil bewijzen dat ik iets kan wat iemand ooit had verwacht
Toen heb ik een smoezenlijst gemaakt, en die één voor één getackeld, maar toen had ik 8feb ineens zin om te gaan en ben ik op mijn oude fitnesschoenen gegaan, 2/3 van Evy1.
En toen ben ik afgelopen maandag, woensdag en vrijdag gegaan, resp. Evy 1, 2 en 3. Gisteren fatsoenlijke hardloopschoenen gekocht dus het wordt steeds serieuzer
Mijn benen vinden het wel heel zwaar, maar misschien helpen de nieuwe schoenen!
quote:
Apart. Ik maak eigenlijk alleen maar workouts voor het hardlopen. Fietsen of overig gebruik ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zet de workout op fietsen en dan staat ie er keurig tussen op m'n horloge, heeft m.i. met het type workout te maken. Dus geen "other" doen, want dat wilt m'n Garmin niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef desub het volgende:
[..]
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenTot nog toe zit het wel goed met die discipline!
Schrijf je in voor een evenement, er is geen betere stok achter de deur en ook geen betere motivatie. Zo ben ik ook begonnen en het virus kreeg me te pakkenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef desub het volgende:
[..]
goed bezig, we zullen het niet verder vertellenTot nog toe zit het wel goed met die discipline!
Wat voor programma is dat? Ziet er super strak uitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik vind het heel knap van mezelf! Het is ook best leuk, vooral achteraf :p en Evy is lief. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet moet hardlopen maar ga hardlopen, dat scheelt ook.
Ik heb ook al twee coole grafiekjes. Woensdag kriskras door het park:
[ afbeelding ]
en vrijdag was het glad dus over het fietspad tot Evy zei 'je bent al op de helft!'
[ afbeelding ]
ik ga best sloom maar ben ook klein en een beetje kreupel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |