true Slacker, maar wij kennen elkaar lang genoeg om tussen de regels door mijn standpunt te begrijpenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je bij een vrijmibo aanwezig ben je geen loper, want hoe kan je lopen met alcohol op!?
Wat een onzin !! kijk eens naar de runing junkies in Amsterdam, lopen en alcohol gaan prima samen (zolang je even slaapt ertussenin dan hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je bij een vrijmibo aanwezig ben je geen loper, want hoe kan je lopen met alcohol op!?
JIj wilt zeggen dat de Junks lopen met alcohol op? (en je kan op vrijmibo's ook best alcoholvrij bier drinken of cola.. jajajaja).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Wat een onzin !! kijk eens naar de runing junkies in Amsterdam, lopen en alcohol gaan prima samen (zolang je even slaapt ertussenin dan he) Ik heb al zoveel katers eruit gelopen..gaat als een speer
nee, les krijgen... als vooropleiding voor opleiding bevelvoerderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef LoganMCV het volgende:
haha, als de brandweer naar fire risk managementJe gaat les geven?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ederlandse_brandweerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef LoganMCV het volgende:
Ik ben niet bekend met de brandweer hierarchie, maar het klinkt goed
Het zijn joggers, die doen alles anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef LoganMCV het volgende:
nee, maar ze drinken wel alcohol, dus waarom geen vrijmibo?
Wat is een jogger dan? onder de 12 km/u ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het zijn joggers, die doen alles anders.
Mensen die lopen niet serieus nemen en alcohol drinken in hun vrije tijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Wat is een jogger dan? onder de 12 km/u ofzo?
Zeker doen! Wel leuke jeugd gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef GlenHighland het volgende:
Prachtige route, de hele Stichtse Meije door. Die wil ik toch ook nog een keer gaan lopen.
Dank je. Soms denk ik dat hardlopen niets voor mij is, maar ik vind het zo leuk en ontspannend...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het zit jouw niet echt mee met de blessures....
Veel sterkte ermee.
afschieten dat volk!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mensen die lopen niet serieus nemen en alcohol drinken in hun vrije tijd.
Ik schaam me dood! En nu, nu ga ik een wit wijntje openen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef LoganMCV het volgende:
En dat van iemand met jouw nickname ! schaam je. Maar als dat jouw definitie is dan ben ik absoluut een jogger.
Nee, eigenlijk had dit topic : 404 joggers not found moeten heten. Maar Swets was niet adrem/nerd genoeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef LoganMCV het volgende:
Heet het volgende deel nu ook Joggers deel XXX ?
er moet binnen de brigade inderdaad een vacature zijn voordat je in rang veheven word maar die is er op dit moment binnen ons korps.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef LoganMCV het volgende:
En dan ben je het ook als je die opleiing afrond? of moet er een vacature zijn en dan moet je de opleiding hebben om te solliciteren ofzo?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk had dit topic : 404 joggers not found moeten heten. Maar Swets was niet adrem/nerd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |