Meestal is het, eerst de wedstrijdrenners, dan bedrijfsteams en dan de recreantenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Is het niet ook zo dat ze soms alle bedrijfsteams laten gaan, en daarna de recreanten? En die bedrijfsteams gaan ook niet allemaal even hard
Ik weet van mezelf dat ik niet de allersnelste ben, maar ik loop dan ook altijd aan de rechterkant van de wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja joh, maar het is sowieso wel fijn om beetje vooraan te zitten. Er is niets vervelender dan van die huppelende huisvrouwtjes die met 5 persoon naast elkaar lopen en de hele weg bezet houden. Dit is veruit mijn grootste ergernis
Tsssk. Niet teveel klagen hé?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja joh, maar het is sowieso wel fijn om beetje vooraan te zitten. Er is niets vervelender dan van die huppelende huisvrouwtjes die met 5 persoon naast elkaar lopen en de hele weg bezet houden. Dit is veruit mijn grootste ergernis
een beetje getrainde loper slingert zich als een hinde door het deelnemersveld naar vorenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Het was vorige week in Schoorl gewoon verschrikkelijk, ik ben al slingerend door het zand, over fietspaden en bermen naar voren gekropen met een groepje van 10 man..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een beetje getrainde loper slingert zich als een hinde door het deelnemersveld naar voren
En dat was inderdaad ook het gevalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Quoi het volgende:
En soms ben je amper uitgeslingerd, en dan is daar de finish alIk startte afgelopen jaar helemaal achteraan bij de Dam tot Damloop..... wát een menigte. Maar heel vaak krijg je na een aantal kilometer alweer een beetje ruimte.
True, maar het is vervelend als je een goede tijd wilt lopen en doordat geslinger 200 meter meer aflegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een beetje getrainde loper slingert zich als een hinde door het deelnemersveld naar voren
7 heuvelenloop was dat vrij lastig te doen. Om die reden zou ik hem ook niet snel nog een keer lopen. Voor mij iets te massaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat zelfde heb ik bij de 4 mijl van Groningen, super gezellig maar veel te massaal en veel te populairquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
7 heuvelenloop was dat vrij lastig te doen. Om die reden zou ik hem ook niet snel nog een keer lopen. Voor mij iets te massaal.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
7 heuvelenloop was dat vrij lastig te doen. Om die reden zou ik hem ook niet snel nog een keer lopen. Voor mij iets te massaal.
ik hou zelf ook niet van massale evenementen maar ja, dat weet je als je jezelf er voor inschrijf.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat zelfde heb ik bij de 4 mijl van Groningen, super gezellig maar veel te massaal en veel te populair
ik moest gister ook nog een paar 50+ lopers voor me laten, krasse knarren die 35 jaar geleden op highschool begonnen zijn en nooit meer gestopt...het zijn vaak net van die diesels die voorbij komen sljokken, totdat je ze probeer bij te houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:06 schreef Bonobo11 het volgende:
Hihi, ik liep donderdagmorgen in de loopgroep van m'n moeder mee (meerendeel is 60+)
Was nog 1 andere man aanwezig, die liever met mij mee ging het strand op dan met de andere vrouwen door het bos. Ik ging intervalletjes lopen op het strand, hij 10k tempo. De beste man was al 74 en ging nog aardig snel in de warming up met me mee. Had op z'n 69e de kustmarathon ook in 4 uur gelopen![]()
In het begin ren je ze zonder problemen voorbij, maar op 3/4e van de wedstrijd komen ze ineens je weer voorbijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik moest gister ook nog een paar 50+ lopers voor me laten, krasse knarren die 35 jaar geleden op highschool begonnen zijn en nooit meer gestopt...het zijn vaak net van die diesels die voorbij komen sljokken, totdat je ze probeer bij te houden
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Piethur het volgende:
[..]
In het begin ren je ze zonder problemen voorbij, maar op 3/4e van de wedstrijd komen ze ineens je weer voorbij
ik weet niet op Mr.Bos, de oude congierge van de L.T.S. nog loopt maar die man was in mijn ogen al oud toen ik 15 jaar geleden vertrok, al was hij waarschijnlijk niet ouder dan 60 (google vertelt me net dat hij toen 53 was) , en liep toen nog in zijn leeftijdklasse mee bij de Nederlandse topquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Klonterpot het volgende:
Hier in de stad loopt een mannetje van zeker 75 - 80 jaar oud, hij gaat hoogstens 8 km/h maar loopt minstens een uur of 3.. een paar keer per week
Heb hem wel eens aangesproken in de winkel en ernaar gevraagd, maar het was voor hem een gewoonte geworden en heeft geen lichamelijke kwaaltjes... zo cool
Zonder structuur al mijn hele levenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hoe lang lopen jullie al?
Ik vanaf 28 juli 2012
1.53 km in 13:29, 8:48 m/km
Spierpijn toen
Was een drama de damloop! Als je harder dan 10 km/u wilt dan moet je constant slingeren, zelfs over het gras en achter de toiletten langs af en toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Quoi het volgende:
En soms ben je amper uitgeslingerd, en dan is daar de finish alIk startte afgelopen jaar helemaal achteraan bij de Dam tot Damloop..... wát een menigte. Maar heel vaak krijg je na een aantal kilometer alweer een beetje ruimte.
Hé, de omgeving waar ik de eerste 20 jaar van mijn leven heb doorgebrachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Was weer een leuk rondje vandaag, 15 km op redelijk vlak tempo (afgezien van 2x rekken en strekken)Het was daar overal zo stil dat ik degene was die de meeste herrie maakte daar haha
![]()
http://runkeeper.com/user/691554472/activity/149730509
Als je bij een vrijmibo aanwezig ben je geen loper, want hoe kan je lopen met alcohol op!?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik hou zelf ook niet van massale evenementen maar ja, dat weet je als je jezelf er voor inschrijf.
Er zijn genoeg kleinschalige evenementen om aan mee te doen en in mijn ogen heerst daar vaak veel meer de "echte hardloopsfeer"
Maar ik heb wel eens het idee dat de "kantoorkantinelopers" hier niet aan mee willen doen want dit staat niet erg populair op je "loop CV"
Als je tijdens de vrijmibo vertel dat je bijv. de DtDloop ga doen heb je opeens de luisteraars op je hand.
true Slacker, maar wij kennen elkaar lang genoeg om tussen de regels door mijn standpunt te begrijpenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je bij een vrijmibo aanwezig ben je geen loper, want hoe kan je lopen met alcohol op!?
Wat een onzin !! kijk eens naar de runing junkies in Amsterdam, lopen en alcohol gaan prima samen (zolang je even slaapt ertussenin dan hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je bij een vrijmibo aanwezig ben je geen loper, want hoe kan je lopen met alcohol op!?
JIj wilt zeggen dat de Junks lopen met alcohol op? (en je kan op vrijmibo's ook best alcoholvrij bier drinken of cola.. jajajaja).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Wat een onzin !! kijk eens naar de runing junkies in Amsterdam, lopen en alcohol gaan prima samen (zolang je even slaapt ertussenin dan he) Ik heb al zoveel katers eruit gelopen..gaat als een speer
nee, les krijgen... als vooropleiding voor opleiding bevelvoerderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef LoganMCV het volgende:
haha, als de brandweer naar fire risk managementJe gaat les geven?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ederlandse_brandweerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef LoganMCV het volgende:
Ik ben niet bekend met de brandweer hierarchie, maar het klinkt goed
Het zijn joggers, die doen alles anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef LoganMCV het volgende:
nee, maar ze drinken wel alcohol, dus waarom geen vrijmibo?
Wat is een jogger dan? onder de 12 km/u ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het zijn joggers, die doen alles anders.
Mensen die lopen niet serieus nemen en alcohol drinken in hun vrije tijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Wat is een jogger dan? onder de 12 km/u ofzo?
Zeker doen! Wel leuke jeugd gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:13 schreef GlenHighland het volgende:
Prachtige route, de hele Stichtse Meije door. Die wil ik toch ook nog een keer gaan lopen.
Dank je. Soms denk ik dat hardlopen niets voor mij is, maar ik vind het zo leuk en ontspannend...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het zit jouw niet echt mee met de blessures....
Veel sterkte ermee.
afschieten dat volk!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mensen die lopen niet serieus nemen en alcohol drinken in hun vrije tijd.
Ik schaam me dood! En nu, nu ga ik een wit wijntje openen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef LoganMCV het volgende:
En dat van iemand met jouw nickname ! schaam je. Maar als dat jouw definitie is dan ben ik absoluut een jogger.
Nee, eigenlijk had dit topic : 404 joggers not found moeten heten. Maar Swets was niet adrem/nerd genoeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef LoganMCV het volgende:
Heet het volgende deel nu ook Joggers deel XXX ?
er moet binnen de brigade inderdaad een vacature zijn voordat je in rang veheven word maar die is er op dit moment binnen ons korps.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef LoganMCV het volgende:
En dan ben je het ook als je die opleiing afrond? of moet er een vacature zijn en dan moet je de opleiding hebben om te solliciteren ofzo?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk had dit topic : 404 joggers not found moeten heten. Maar Swets was niet adrem/nerd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |