Nee, DviX jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Evy? En zat in een eerdere les dan zo'n vreselijk nummer ja? Dan staat mij (goddeloze vrouw) nog wat te wachten dus..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Braaf les 19 nogmaals gelopen en gelukkig eindelijk die wervingssong van de ChristenUnie uit mijn kop, daar zit nu "He's a dream".
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja en nee... Ik heb wel shinsplint-achtige klachten gehad. Die voelen alleen heel anders dan dit. Dan had ik tijdens het lopen geen last, nu wel. Dus maar gestopt.
Meh...
Bieber blert ook even mee met Evy...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Evy? En zat in een eerdere les dan zo'n vreselijk nummer ja? Dan staat mij (goddeloze vrouw) nog wat te wachten dus..
als je het niet probeert weet je het niet perlequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou nee, dat nummer van de ChristenUnie was in mijn hoofd gaan zitten toen ik (woensdag of donderdag) iets te vroeg het 6 uur journaal aanzette. Dat staat niet op het bandje van Evy. En ik heb nu eenmaal van die hersens die bepaalde liedjes dagenlang laten voortzeuren op de achtergrond.
Maak je dus maar niet ongerust Nirak, je loopt geen enkel risico als je maar niet per ongeluk in de zendtijd van Politieke Partijen valt.
Ik blijf voorlopig wel les 19 herhalen, ik haal in het begin die 6 minuten (tweede loopstukje) maar net (vreemd genoeg gaan de 7 en 8 minuten daarna veel soepeler), en ze vertelt steeds vrolijk dat les 20 vier keer 8 minuten is. Dat ga ik voorlopig echt nog niet halen.
Ah, een medejarige? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:10 schreef hatsaflats het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal
En leuk lijstje Quoi! Wilde je ook niet in oktober in Amsterdam lopen?
Ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, een medejarige? Gefeliciteerd!
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in, Jump Around. Maar ik verlaat les 19 pas, als ik alle stukjes soepel uitloop, en niet meer hijg als een karrenpaard op het tweede stuk. (Ik hoor het zelf niet zo, maar ik zie al die hondenuitlaters al tientallen meters voor mij angstig omkijken....)
haha, en inderdaad doen wat je goed lijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in, Jump Around. Maar ik verlaat les 19 pas, als ik alle stukjes soepel uitloop, en niet meer hijg als een karrenpaard op het tweede stuk. (Ik hoor het zelf niet zo, maar ik zie al die hondenuitlaters al tientallen meters voor mij angstig omkijken....)
Moet jij niet in een vliegtuig zitten inmiddels?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
haha, en inderdaad doen wat je goed lijkt natuurlijk
Heb hem ook binnen. Nu alleen nog kijken of ik hem ook daadwerkelijk kan gebruikenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik heb wel m'n startbewijs gekregen
[ afbeelding ]
Lijkt me een prachtige omgeving om te lopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Was weer een leuk rondje vandaag, 15 km op redelijk vlak tempo (afgezien van 2x rekken en strekken)Het was daar overal zo stil dat ik degene was die de meeste herrie maakte daar haha
![]()
http://runkeeper.com/user/691554472/activity/149730509
zit nu bij de gate...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet jij niet in een vliegtuig zitten inmiddels?
Barcelona halve marathonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |