Nee, DviX jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Evy? En zat in een eerdere les dan zo'n vreselijk nummer ja? Dan staat mij (goddeloze vrouw) nog wat te wachten dus..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Braaf les 19 nogmaals gelopen en gelukkig eindelijk die wervingssong van de ChristenUnie uit mijn kop, daar zit nu "He's a dream".
Veel sterkte!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja en nee... Ik heb wel shinsplint-achtige klachten gehad. Die voelen alleen heel anders dan dit. Dan had ik tijdens het lopen geen last, nu wel. Dus maar gestopt.
Meh...
Bieber blert ook even mee met Evy...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Evy? En zat in een eerdere les dan zo'n vreselijk nummer ja? Dan staat mij (goddeloze vrouw) nog wat te wachten dus..
als je het niet probeert weet je het niet perlequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou nee, dat nummer van de ChristenUnie was in mijn hoofd gaan zitten toen ik (woensdag of donderdag) iets te vroeg het 6 uur journaal aanzette. Dat staat niet op het bandje van Evy. En ik heb nu eenmaal van die hersens die bepaalde liedjes dagenlang laten voortzeuren op de achtergrond.
Maak je dus maar niet ongerust Nirak, je loopt geen enkel risico als je maar niet per ongeluk in de zendtijd van Politieke Partijen valt.
Ik blijf voorlopig wel les 19 herhalen, ik haal in het begin die 6 minuten (tweede loopstukje) maar net (vreemd genoeg gaan de 7 en 8 minuten daarna veel soepeler), en ze vertelt steeds vrolijk dat les 20 vier keer 8 minuten is. Dat ga ik voorlopig echt nog niet halen.
Ah, een medejarige? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:10 schreef hatsaflats het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal
En leuk lijstje Quoi! Wilde je ook niet in oktober in Amsterdam lopen?
Ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, een medejarige? Gefeliciteerd!
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in, Jump Around. Maar ik verlaat les 19 pas, als ik alle stukjes soepel uitloop, en niet meer hijg als een karrenpaard op het tweede stuk. (Ik hoor het zelf niet zo, maar ik zie al die hondenuitlaters al tientallen meters voor mij angstig omkijken....)
haha, en inderdaad doen wat je goed lijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in, Jump Around. Maar ik verlaat les 19 pas, als ik alle stukjes soepel uitloop, en niet meer hijg als een karrenpaard op het tweede stuk. (Ik hoor het zelf niet zo, maar ik zie al die hondenuitlaters al tientallen meters voor mij angstig omkijken....)
Moet jij niet in een vliegtuig zitten inmiddels?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
haha, en inderdaad doen wat je goed lijkt natuurlijk
Heb hem ook binnen. Nu alleen nog kijken of ik hem ook daadwerkelijk kan gebruikenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik heb wel m'n startbewijs gekregen
[ afbeelding ]
Lijkt me een prachtige omgeving om te lopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Was weer een leuk rondje vandaag, 15 km op redelijk vlak tempo (afgezien van 2x rekken en strekken)Het was daar overal zo stil dat ik degene was die de meeste herrie maakte daar haha
![]()
http://runkeeper.com/user/691554472/activity/149730509
zit nu bij de gate...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet jij niet in een vliegtuig zitten inmiddels?
Barcelona halve marathonquote:
thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Loop ze jumparound in barcelona.
Veel plezier en succes!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
thanks
De zenuwen zijn wel toegeslagen inmiddels!
zeker! Alleen wel relatief veel rechte wegen met lege weilanden, dus het is een beetje zoeken naar de afwisselende routes. Deze is dus wel leuk met kilometers lang kronkelig dijkje langs de Meije, wat niet meer is dan een brede sloot. En dan nog natuurgebied links en rechts, eenden, vogels, hier en daar prachtige huizen, etcquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me een prachtige omgeving om te lopen
Hoe werkt dat met die vakindeling eigenlijk? Moet je tijden doorgeven of is het afhankelijk van andere wedstrijden die je gelopen hebt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:58 schreef BlueNumber het volgende:
Hier is het startbewijs ook binnen
Vak E is mijn domein.
Je geeft door hoelang je erover denkt te gaan doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die vakindeling eigenlijk? Moet je tijden doorgeven of is het afhankelijk van andere wedstrijden die je gelopen hebt?
Ja, is stomquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef Quoi het volgende:
Startbewijs R'dam hier ook binnen!![]()
Gup, wat a-relaxed dat je weer last hebt
Kun ke niet beter voor de zekerheid even een week niets doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, is stomMaar goed, het is niet anders. Na het ice-pack voel ik het niet meer. Even aankijken en dan maandag of dinsdag nog een keer proberen.
Wellicht. Als ik er maandag of dinsdag geen goed gevoel bij heb, pak ik een weekje rustquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Kun ke niet beter voor de zekerheid even een week niets doen?
Maar je had je medaille ook niet meteen op moeten drinkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
the morning after.....
ik kan merken dat 15km niet de ideale afstand is voor een trail...te kort om jezelf te pacen en te lang om eigenlijk alles vol gas te willen doen.
Een herstlloop is zo direkt wel noodzaak.
The morning after, het is hier avond hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
the morning after.....
ik kan merken dat 15km niet de ideale afstand is voor een trail...te kort om jezelf te pacen en te lang om eigenlijk alles vol gas te willen doen.
Een herstlloop is zo direkt wel noodzaak.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar je had je medaille ook niet meteen op moeten drinken
[..]
[..]
die hangt nog aan het koordje..en ik denk dat hetene glas wijn ook niet al te veel schade heeft kunnen berokkenen...maar gelukkig voelt het wel gewoon als onvervalste spierpijn dus niets wat een herstelloopje niet kan fixenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
hier in het diepe zuiden aan de kust zo'n 18 graden maar als je 200km landinwaarts ga geven ze vandaag 30 graden door... en daar komt nog bji dat NZ een lang gerekt land is dus ook tussen het Noorder en Zuider eiland veel verschilquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hoe zijn de temperaturen daar eigenlijk op het moment?
Ja, op basis van je eigen geschatte tijd. Als je voor één van de snelste startvakken in aanmerking wilt komen, moet je dat kunnen aantonen met resultaten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die vakindeling eigenlijk? Moet je tijden doorgeven of is het afhankelijk van andere wedstrijden die je gelopen hebt?
Ja joh, maar het is sowieso wel fijn om beetje vooraan te zitten. Er is niets vervelender dan van die huppelende huisvrouwtjes die met 5 persoon naast elkaar lopen en de hele weg bezet houden. Dit is veruit mijn grootste ergernisquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ja, op basis van je eigen geschatte tijd. Als je voor één van de snelste startvakken in aanmerking wilt komen, moet je dat kunnen aantonen met resultaten.
Overigens wel een brak systeem, want bij bijvoorbeeld de zevenheuvelenloop heb ik mensen ingehaald die afgaande op hun tempo 20 minuten langzamer waren dan ik, maar wel één of twee startvakken voor mij zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |