Geen idee wat je budget is, maar vanaf 300/350 pond per week heb je erg leuke vakantie huisjes. Hotel had ook gekund, maar dan zit je eigenlijk wel vast aan het 'buiten de deur' eten. Met een vakantiehuisje, vergelijkbaar in prijs met hotel, kan je tenminste zelf ook nog wat koken en houd je de kosten wat lager !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:00 schreef Quoi het volgende:
Schotland was de clue, Meike...
Al tijden willen we een keer een vakantie naar Engeland//Schotland doen en daar een hardloopwedstrijd aan koppelen (in sept/okt). Nu aan het kijkenLochness is eigenlijk wel het leukst, alleen wil mr Q graag een HM lopen......
Super! Leuke link. Ik denk dat het met de auto door Schotland rijden wordt, met telkens 1-2 nachtjes ergens slapen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geen idee wat je budget is, maar vanaf 300/350 pond per week heb je erg leuke vakantie huisjes. Hotel had ook gekund, maar dan zit je eigenlijk wel vast aan het 'buiten de deur' eten. Met een vakantiehuisje, vergelijkbaar in prijs met hotel, kan je tenminste zelf ook nog wat koken en houd je de kosten wat lager !
Tip: Zoek niet op 'vakantiehuisjes', maar op 'cottages to rent'
Er staat zo ongelovelijk veel leuks te huur in Schotland![]()
Voorbeeldje
Zo! Das een drukke kalender...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:45 schreef Quoi het volgende:
OK, mijn hardloopjaar begint vorm te krijgen. (Bijna) elke maand een evenement op de planning, eromheen regionale loopjes. Wat héérlijk om dit te plannen!![]()
Feb - Kwart marathon Midden-Delfland
Mrt - CPC 10k
Apr - Rotterdam marathon 10k
Mei - Golden Tenloop 10k
Jun - ?
Jul - Kadeloop Schipluiden 12k
Aug - ?
Sep - Nader te bepalen in Schotland 10k
Okt - Hoge Veluweloop 10k
Nov - 7heuvelenloop 15k
Dec - Bruggenloop 15k
Als dit weer een blessurevrij jaar wordt, komt dat helemaal goedMisschien in 2014 eens gaan nadenken over een HM....
stuiter stuiter
Oja!! Afgelopen jaar heb ik én de Hoge Veluweloop én de marathon A'dam gedaan, dus dat moet lukkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:10 schreef hatsaflats het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal
En leuk lijstje Quoi! Wilde je ook niet in oktober in Amsterdam lopen?
Dat is fijn. Hardlopen komt welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop (regulier, niet hard) en zit om de dag in de sportschool heel rustig aan gewichten te trekken en duwen, te fietsen en roeien.
Het is lekker om weer bezig te zijn en om rustig aan weer conditie op te bouwen.
Hardlopen combineren met vakanties is leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:00 schreef Quoi het volgende:
Schotland was de clue, Meike...
Al tijden willen we een keer een vakantie naar Engeland//Schotland doen en daar een hardloopwedstrijd aan koppelen (in sept/okt). Nu aan het kijkenLochness is eigenlijk wel het leukst, alleen wil mr Q graag een HM lopen......
Zoek idd nog wat. Genoeg loopjes, geen grote evenementen ofzo. Ik houd die van jou in gedachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is fijn. Hardlopen komt welheb je enig idee wanneer?
[..]
Hardlopen combineren met vakanties is leuk
Toffe kalender heb je trouwens. Zoek je nog iets in juni? Ik ga in juni weer de Zomerklassieker van Roosendaal lopen, met m'n moeder
Doe maar, er is genoeg te doen in die periode, maar die vond ik erg leuk. Helemaal niet heel groot of massaal, maar wel goed geregeldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zoek idd nog wat. Genoeg loopjes, geen grote evenementen ofzo. Ik houd die van jou in gedachtenZou leuk en gezellig zijn
Change of plansquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen maar in overleg een groep minder snel.
bronquote:De RUG gaat met vijf andere universiteiten en de Atletiekunie een grootschalig onderzoek doen naar blessures bij onervaren hardlopers. Naar schatting één op de vijf beginnende hardlopers raakt geblesseerd.
De onderzoek denken dat veel beginnende hardlopers de fout maken dat ze te snel te hard willen gaan. Daar zijn hun beenspieren en pezen echter nog niet aan gewend.
<snip>
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, die Schotlandplannen zijn wel heel gaafgaat iedereen dan ook in kilt-hardlooprokjes?
Ik wil rond 9 april weer rustig aan beginnen met een beginnersschema, nu vooral de focus op herstel van lopen focussen, herstel van spiermassa (kuiten zijn 4cm (!) gekrompen), en weer langzaam conditie opbouwen dus. Roeien is best leuk! Maar over twee maanden kunnen er weer loopsessies geliked worden, als alles volgens plan verloopt. En als dat lukt, dan behoort BtB 6EM tot de mogelijkheden, gaan we mini-meeten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is fijn. Hardlopen komt welheb je enig idee wanneer?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil rond 9 april weer rustig aan beginnen met een beginnersschema, nu vooral de focus op herstel van lopen focussen, herstel van spiermassa (kuiten zijn 4cm (!) gekrompen), en weer langzaam conditie opbouwen dus. Roeien is best leuk! Maar over twee maanden kunnen er weer loopsessies geliked worden, als alles volgens plan verloopt. En als dat lukt, dan behoort BtB 6EM tot de mogelijkheden, gaan we mini-meeten!
In other news.
Zag dat er geld afschreven was van m'n rekening voor de Spieren voor Spierenrun, kon nergens de PDF vinden van m'n inschrijving, maar een controle op inschrijven.nl bevestigd dat ik me wel heb ingeschreven.. Mailtje gestuurd om te kijken of het teruggestort kan worden. Ik ga daar vrijwilligen en daarvoor ga ik geen "startgeld" betalen
En Hats, gefeliciteerd!
Die is leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
de Marathon aan het binnenhengelen, ben benieuwd
Prachtig! Lijkt me mooi om met de motor heen te gaan. En dan daar slapen en mooi rondrennen enzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geen idee wat je budget is, maar vanaf 300/350 pond per week heb je erg leuke vakantie huisjes. Hotel had ook gekund, maar dan zit je eigenlijk wel vast aan het 'buiten de deur' eten. Met een vakantiehuisje, vergelijkbaar in prijs met hotel, kan je tenminste zelf ook nog wat koken en houd je de kosten wat lager !
Tip: Zoek niet op 'vakantiehuisjes', maar op 'cottages to rent'
Er staat zo ongelovelijk veel leuks te huur in Schotland![]()
Voorbeeldje
Wat is je vader stoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
M'n vader heeft bij de test loop 15 km in 1:24 gelopen![]()
Morgen denk maar ff lopen, kreeg weer een kaart van m'n trainers.. Ik wil terug!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen dezelfde testloop gelopen als GotC d'r vader, alleen dan een rondje van 7,5 km extra. Heerlijk door de duinen gebanjerd
http://www.endomondo.com/workouts/159586375/2113543
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1326256quote:Joep van Deudekom is cabaretier. Hij werkt zich een paar keer per week in 't zweet om in conditie te blijven, 't juiste gewicht te houden en z'n spieren niet te verliezen. Maar is dat wel zo effectief?
Het zit jouw niet echt mee met de blessures....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben zonet zo stom geweest om toch even te proberen te lopen.Nee, dat wordt niks zo.
Lopen gaat nog wel (zonder pijn), maar hardlopen niet. Zodra ik m'n voet afzet voel ik het in m'n achillespees.
Maandag op bezoek bij de fysio.
Netjes gelopen, Heel erg constant, wel een dikke eindsprint eruit geperst zo te zien aan je hartslag? Je hebt trouwens ook mooi een redelijk rustige hartslag voor het tempo wat je loopt! Die marathon wordt een eitje straks als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Hatseflats gefeliciteerd!
Vanmorgen dezelfde testloop gelopen als GotC d'r vader, alleen dan een rondje van 7,5 km extra. Heerlijk door de duinen gebanjerd
http://www.endomondo.com/workouts/159586375/2113543
Die hartslag aan het einde kan niet kloppen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes gelopen, Heel erg constant, wel een dikke eindsprint eruit geperst zo te zien aan je hartslag? Je hebt trouwens ook mooi een redelijk rustige hartslag voor het tempo wat je loopt! Die marathon wordt een eitje straks als je zo doorgaat.
Nirak ook goed bezig!
Geen eindsprint dus? Vloog GotC je in je armen dan op het eind?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hartslag aan het einde kan niet kloppen...
Heerlijk gelopen inderdaad. Wel fijn om te zien dat ik zulke tijden aan kan zonder voluit te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen eindsprint dus? Vloog GotC je in je armen dan op het eind?Nee, helaas heb je af en toe wel van die rare metingen erbij zitten ja. In ieder geval goed gelopen, dat is het belangrijkste!
Welkom hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:26 schreef Piethur het volgende:
Heren en dames, ik ben zelf ook fanatiek aan het hardlopen de laatste paar maanden. Leuk forum dit, zit normaal alleen in KLB.
Zo weer eens lekkere tien kilometer.
1080p versie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
de Marathon aan het binnenhengelen, ben benieuwd
Geschiedenis hiermee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, het icepack en ik zitten weer op de bank![]()
Ging helemaal niet goed, ik had 6km willen lopen als training, maar ik had meteen al geen goed gevoel. En gaandeweg kreeg ik steeds meer pijn aan m'n linker enkel en scheen, aan de binnenkant... Halverwege ben ik dus maar gestopt, want om mezelf tijdens een training helemaal stuk te lopen heeft niemand wat aan.
En nu ben ik er helemaal verdrietig vanik ga maar schaatsen kijken...
Ik ben ook veel te positief voor de KLBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welkom hier
Hier wel uit de klaagmodus hè
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ging helemaal niet goed, ik had 6km willen lopen als training, maar ik had meteen al geen goed gevoel. En gaandeweg kreeg ik steeds meer pijn aan m'n linker enkel en scheen, aan de binnenkant... Halverwege ben ik dus maar gestopt, want om mezelf tijdens een training helemaal stuk te lopen heeft niemand wat aan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja en nee... Ik heb wel shinsplint-achtige klachten gehad. Die voelen alleen heel anders dan dit. Dan had ik tijdens het lopen geen last, nu wel. Dus maar gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |