lekker grasduinenquote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga zo lekker naar huis, trek mijn hardloopkloffie aan en ga eens 10 km hobbelen.
Lekker!quote:
Dit zijn ook stukken waar ik al talloze keren heb gelopen, dus die ken ik ondertussen ook welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:06 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Lekker!
Dat mis ik hier toch wel een beetje, een écht mooi gebied om te lopen. Het is hier vooral dorp en weiland, kan ook mooi zijn maar dat ken ik ondertussen.
Mooie training. Volgende keer andersom?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef Quoi het volgende:
Zo, heb mezelf even afgepeigerd met een piramide interval training![]()
1k rustig inlopen
1k in 5:20 min/km
5 min wandelen
900m in 5:20 min/km
5 min wandelen
800m in 5:30 min/km
5 min wandelen
700m in 5:30 min/km
5 min wandelen
600m in 5:30 min/km
5 min wandelen
500m in 5:40 min/km
5 min wandelen
1k rustig uitlopen
Plan was om 5:50 min/km als snel tempo te gebruiken, maar dit voelde eigenlijk ook wel comfortabel.
Bij 500m beginnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie training. Volgende keer andersom?
Bij 500m beginnen, en dan dus steeds verder en steeds snellerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Bij 500m beginnen?
of andersom lopen![]()
Ja, dat is ook leuk idd. Ik ben vermoedelijk toch wat te snel geweest bij de eerste intervallen. Maar al met al tevredenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij 500m beginnen, en dan dus steeds verder en steeds sneller
Kuch kuch, je had gelijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Na de lunch een rondje lopen... ik kan wel in kort-kort geloof ik
Bij de buren is het gras altijd groenerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit zijn ook stukken waar ik al talloze keren heb gelopen, dus die ken ik ondertussen ook wel
Vééél plezier RD!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
douchen, omkleden en over een half uurtje op weg maar de moonshine trail
Netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef MaleDuck het volgende:
Geinspireerd door een training van YUR, heb ik ook maar een interval in mijn training verwerkt, 2x 5 intervallen van 1 minuut op wedstrijdtempo en 1 minuut weer op langzamer tempo. Ruim 10 km gelopen totaal en een mooie zaagtand grafiek![]()
http://www.endomondo.com/workouts/159413791/2924303
Nice, enjoy!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb gelukkig wel op het goede knopje gedrukt elke keer, alleen toen ik klaar was, drukte ik ook op die knop en niet op de start/stop knop, dus mijn rekken en strekken heeft ie ook gemetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vééél plezier RD!
[..]
Netjes![]()
Ik heb overigens echt lopen kutten met mijn Garmin tijdens het intervallen. Laat em normaal altijd doorlopen, maar wilde nu dat ie telkens opnieuw begon. Lukte niet echt. Gevolg: ik heb allemaal korte loopjes die ik nu ga uploaden @Endomondo
Succes, geniet ervan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
Druk je dan op "laps"? En daarna weer op "start/stop"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, enjoy!
[..]
Ik heb gelukkig wel op het goede knopje gedrukt elke keer, alleen toen ik klaar was, drukte ik ook op die knop en niet op de start/stop knop, dus mijn rekken en strekken heeft ie ook gemeten
Dus ik heb nu een hele lange lijst met 28 laps in Garmin, lijkt het net alsof ik 28 km gelopen heb
http://connect.garmin.com/activity/273544826
Nee, alleen op laps (op mijn 405 tenminste), dan doet ie hetzelfde als je normaal hebt bij een km. Dan geeft ie de tijd aan hoelang je over die 'lap' gedaan hebt. Bij mij was dat dus elke keer ongeveer een minuut. Alleen dan kan je op de site van garmin wel zien hoe je snelheid was in die 'lap'. Iedere keer dat je dus op die knop drukt, begin je een nieuwe lap. Dus de rustige stukken worden ook apart gemeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Druk je dan op "laps"? En daarna weer op "start/stop"?
Ik heb alles maar gewoon los laten staan in endomondo.... whatever.
geniet ervan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
En hoe was het?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
Eindelijk een keer goed slapen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon doen, rustig tempo en daarna als een baby in slaapvallen. Zo lekker!
mooie trial maar ik kon goed merken dat ik het behoorlijk druk heb op het werk,dit vraagt qua hardlopen gewoon zijn tol.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
Superleuk aandenken!
Voetje gaat steeds ietsje beter. Aan het einde van de dag merk ik nog wel goed dat het niet helemaal lekker zit, maar er zit verbetering in. Ik hoop donderdag op de baan te kunnen lopen, en dan loop ik denk ik voor de zekerheid met de langzamere groep mee.
Maar vandaag moet ik eerst m'n conditie om zeep helpen met veel whisky, pizza en bier (ik ben jarig dus dan mag dat).
Gefeliflapstaart!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
Superleuk aandenken!
Voetje gaat steeds ietsje beter. Aan het einde van de dag merk ik nog wel goed dat het niet helemaal lekker zit, maar er zit verbetering in. Ik hoop donderdag op de baan te kunnen lopen, en dan loop ik denk ik voor de zekerheid met de langzamere groep mee.
Maar vandaag moet ik eerst m'n conditie om zeep helpen met veel whisky, pizza en bier (ik ben jarig dus dan mag dat).
Cool!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 05:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
(..)
en omdat de Hokonuui Hills (waar Dolamore Park onderdeel van is) de bakermat was van de illegale whisky stokerijen (Moonshine Whisky) tijdens de drooglegging van Southland in het begin van de 20ste eeuw kregen iedereen i.p.v. de standaard medaille het volgende aandenken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop (regulier, niet hard) en zit om de dag in de sportschool heel rustig aan gewichten te trekken en duwen, te fietsen en roeien.quote:
Al richting Barça?quote:
Dat is mooi aandenken RD.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 05:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gelezen. Jullie zijn te aardig!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:48 schreef Meike26 het volgende:
Zo, TWC is de deur weer uit voor een rondje hardlopen. Zojuist ook het huisje geboekt voor onze week Schotland !![]()
@Stream, je hebt een PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |