Wat is je vader stoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
M'n vader heeft bij de test loop 15 km in 1:24 gelopen![]()
Morgen denk maar ff lopen, kreeg weer een kaart van m'n trainers.. Ik wil terug!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef GotC het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen dezelfde testloop gelopen als GotC d'r vader, alleen dan een rondje van 7,5 km extra. Heerlijk door de duinen gebanjerd
http://www.endomondo.com/workouts/159586375/2113543
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1326256quote:Joep van Deudekom is cabaretier. Hij werkt zich een paar keer per week in 't zweet om in conditie te blijven, 't juiste gewicht te houden en z'n spieren niet te verliezen. Maar is dat wel zo effectief?
Het zit jouw niet echt mee met de blessures....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben zonet zo stom geweest om toch even te proberen te lopen.Nee, dat wordt niks zo.
Lopen gaat nog wel (zonder pijn), maar hardlopen niet. Zodra ik m'n voet afzet voel ik het in m'n achillespees.
Maandag op bezoek bij de fysio.
Netjes gelopen, Heel erg constant, wel een dikke eindsprint eruit geperst zo te zien aan je hartslag? Je hebt trouwens ook mooi een redelijk rustige hartslag voor het tempo wat je loopt! Die marathon wordt een eitje straks als je zo doorgaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Hatseflats gefeliciteerd!
Vanmorgen dezelfde testloop gelopen als GotC d'r vader, alleen dan een rondje van 7,5 km extra. Heerlijk door de duinen gebanjerd
http://www.endomondo.com/workouts/159586375/2113543
Die hartslag aan het einde kan niet kloppen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes gelopen, Heel erg constant, wel een dikke eindsprint eruit geperst zo te zien aan je hartslag? Je hebt trouwens ook mooi een redelijk rustige hartslag voor het tempo wat je loopt! Die marathon wordt een eitje straks als je zo doorgaat.
Nirak ook goed bezig!
Geen eindsprint dus? Vloog GotC je in je armen dan op het eind?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hartslag aan het einde kan niet kloppen...
Heerlijk gelopen inderdaad. Wel fijn om te zien dat ik zulke tijden aan kan zonder voluit te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen eindsprint dus? Vloog GotC je in je armen dan op het eind?Nee, helaas heb je af en toe wel van die rare metingen erbij zitten ja. In ieder geval goed gelopen, dat is het belangrijkste!
Welkom hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:26 schreef Piethur het volgende:
Heren en dames, ik ben zelf ook fanatiek aan het hardlopen de laatste paar maanden. Leuk forum dit, zit normaal alleen in KLB.
Zo weer eens lekkere tien kilometer.
1080p versie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
de Marathon aan het binnenhengelen, ben benieuwd
Geschiedenis hiermee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, het icepack en ik zitten weer op de bank![]()
Ging helemaal niet goed, ik had 6km willen lopen als training, maar ik had meteen al geen goed gevoel. En gaandeweg kreeg ik steeds meer pijn aan m'n linker enkel en scheen, aan de binnenkant... Halverwege ben ik dus maar gestopt, want om mezelf tijdens een training helemaal stuk te lopen heeft niemand wat aan.
En nu ben ik er helemaal verdrietig vanik ga maar schaatsen kijken...
Ik ben ook veel te positief voor de KLBquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welkom hier
Hier wel uit de klaagmodus hè
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ging helemaal niet goed, ik had 6km willen lopen als training, maar ik had meteen al geen goed gevoel. En gaandeweg kreeg ik steeds meer pijn aan m'n linker enkel en scheen, aan de binnenkant... Halverwege ben ik dus maar gestopt, want om mezelf tijdens een training helemaal stuk te lopen heeft niemand wat aan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja en nee... Ik heb wel shinsplint-achtige klachten gehad. Die voelen alleen heel anders dan dit. Dan had ik tijdens het lopen geen last, nu wel. Dus maar gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |