Ik moet sowieso binnenkort eens naar ze toe, ik moet namelijk nieuwe schoenen hebben. Deze schoenen waren 15 euro en heb ik al tijden. Nu maar eens echt goede schoenenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Nirak het volgende:
Meteen een mailtje weggedaan naar Run2day
Nou ja, meestal wordt geadviseerd om als voorbereiding op de marathon niet heel hoog tempo te gaan lopenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad een snelle 10km is veel logischer.
Was volgens het schema. Niet voluit, dat heb ik dan ook niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad een snelle 10km is veel logischer.
Met mijn blessure historie is het niet handig om op goedkope schoenen te gaan lopenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik moet sowieso binnenkort eens naar ze toe, ik moet namelijk nieuwe schoenen hebben. Deze schoenen waren 15 euro en heb ik al tijden. Nu maar eens echt goede schoenen
Volgens mij moet dat lukken, schemering begint pas na 5 uur volgens mij, maar pin me er niet op vast!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoelaat komt de schemering ongeveer? Zou ik om 4 uur nog 45min het bos in kunnen?
http://prorun.nl/gezondhe(...)-kater-of-beter-nietquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is het beste om te doen met een knallende kater eigenlijk: training overslaan, rustig aan doen of alsnog gewoon jezelf afknijpen met een 'gewone' training?
Aaah, hier 4 minuten eerder...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonsondergang vandaag: 17:58![]()
http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Ik heb ook gewandeldquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Arquero het volgende:
Zo, was echt te lekker om niet naar buiten te gaan. Helaas niet rennen maar wandelen![]()
Tis nu toch echt wel tijd dat het weer lente wordt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonnetje
Oh ik ging even uit van De Bilt. Hier in Arnhem Zonsondergang: 17:54 uurquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Aaah, hier 4 minuten eerder...![]()
17:54
Zonsondergang in Putten
Thanks!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef YUR het volgende:
[..]
http://prorun.nl/gezondhe(...)-kater-of-beter-niet
Strakblauwe lucht in Rotterdam, nauwelijks wind en een graadje of 7. Heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef knep het volgende:
Grijs, grijzer en nog grijzer is het hier in Limburg.
Moet mezelf een rotschop verkopen om te gaan rennen.
Fietsje? Racefiets of gewone of trapondersteuningquote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef hatsaflats het volgende:
Wat een prestaties allemaal vandaag![]()
![]()
Ik heb voor het eerst sinds de zomer m'n fietsje weer uitgelaten, omdat ik met dit weer echt niet binnen kan blijven zitten. Helaas dacht de rest van de omgeving daar ook zo over, want het was echt heel erg druk.
Een fitnessbike. Dus comfortabel toch een beetje snelheid maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Fietsje? Racefiets of gewone of trapondersteuning
Zonnetje is doorgebroken, rotschop is niet meer nodigquote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht in Rotterdam, nauwelijks wind en een graadje of 7. Heerlijk
Lekker negeren Kers.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Cherryblossom het volgende:
Runtastic deed het niet!! Kwam ik achter toen ik klaar was. Damnn!! Heel andere route gelopen, en het was zwaar, dus ik was benieuwd welke afstand ik afgelegd had en met welke snelheid. Maar goed, ik heb het weer overleefd en achteraf voel ik me goed, anders had ook maar op de bank gezeten.
En mensen die onnozele dingen roepen terwijl je aan het rennen bent
wat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Cherryblossom het volgende:
En mensen die onnozele dingen roepen terwijl je aan het rennen bent
"De bus is al weg hoorquote:
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Twinky het volgende:
weten zij veel dat jij die bus gewoon gaat inhalen
Haha BAM! Pak em!quote:
In de goot belanden (meneer/mevrouwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.
En dat doe ik ook wel als het druk is, maar het is zondagmiddag en helemaal niet druk. En daarnaast wandelde ik niet
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de goot belanden (meneer/mevrouw)
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen haha
Is ze mee gegaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".
Ik zei tegen haar "loop mee dan, tegen de tijd dat ik warm ben dan lig jij op de grond naar lucht te happen"
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Is ze mee gegaan?
Mijn buren moeten ook denken... Die zien mij ook alleen wandelen, maarja eerst even warmlopen en daarna uitlopen
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had het als kind niet, ik had een moeder die ons strak aan het lijntje hield.. Moet je me nu zienquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.
Zielig eigenlijk, een kind met overgewicht. Kan het zelf niks aan doen.
maar waar lachen ze dan omquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had dat ook laatst, een stel bontkraag-vuilniszakjas-meisjes... Magoed, die Supertrash-laarzen zijn niet om op te rennenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
Jup, same storyquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Dit ga ik een keer doen in het Vondelpark als ik weer beter ben. Meesterlijk trollen!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |