"De bus is al weg hoorquote:
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Twinky het volgende:
weten zij veel dat jij die bus gewoon gaat inhalen
Haha BAM! Pak em!quote:
In de goot belanden (meneer/mevrouwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.
En dat doe ik ook wel als het druk is, maar het is zondagmiddag en helemaal niet druk. En daarnaast wandelde ik niet
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de goot belanden (meneer/mevrouw)
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen haha
Is ze mee gegaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".
Ik zei tegen haar "loop mee dan, tegen de tijd dat ik warm ben dan lig jij op de grond naar lucht te happen"
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Is ze mee gegaan?
Mijn buren moeten ook denken... Die zien mij ook alleen wandelen, maarja eerst even warmlopen en daarna uitlopen
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had het als kind niet, ik had een moeder die ons strak aan het lijntje hield.. Moet je me nu zienquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.
Zielig eigenlijk, een kind met overgewicht. Kan het zelf niks aan doen.
maar waar lachen ze dan omquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had dat ook laatst, een stel bontkraag-vuilniszakjas-meisjes... Magoed, die Supertrash-laarzen zijn niet om op te rennenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
Jup, same storyquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Dit ga ik een keer doen in het Vondelpark als ik weer beter ben. Meesterlijk trollen!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |