Mijn eten is nog niet helemaal gezakt, mijn scheen is wat gevoelig en ik blijk dinsdag alweer te kunnen, dus ik sla even over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef desub in een vorig topic het volgende:
Ik wil zondagavond weer, maar weet niet of het verstandig aangezien ik 's ochtends potje tennis heb staan. Heb eigenlijk nog niet eerder tennis en lopen op 1 dag gecombineerd. Maarja,anders kan ik woensdag pas we
Ik hoop echt voor je dat het dit jaar gaat lukken dan, want WOW! Dat ziet er echt zóó vet uit! OMFG!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog he??!! ik had qua marathon verleden jaar ook goede voornemens en toch lukte het niet maar ik moet zeggen, dit voelt beter aan in mijn hoofd op dit moment
Het lijkt me wel erg gaaf, maar hoe ziet een trainingsschema voor zoiets er uit? Hoe lang wordt je LDL wel niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog he??!! ik had qua marathon verleden jaar ook goede voornemens en toch lukte het niet maar ik moet zeggen, dit voelt beter aan in mijn hoofd op dit moment
Heb 'm in de bioscoop gezien vorig jaar en film me erg mee(ben ook geen fan van de Nederlandse film)quote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuke film trouwens, De Marathon, vond hem beter dan verwacht want ik heb het nooit zo op NLse films. Maar dit gaat natuurlijk ook over hardlopen, dus ik moest hem wel zien. Einde was niet zoals verwacht, maar wel leuk!
Lange duurloopquote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Tijd voor een noobvraag: waar staat LDL nou voor? Long Distance ...
schema's weet ik nog nietquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel erg gaaf, maar hoe ziet een trainingsschema voor zoiets er uit? Hoe lang wordt je LDL wel niet?
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
schema's weet ik nog niet
net wel, op aanraden van een zeer ervaring trailer (UTMB'er) dit boek besteld.
[ afbeelding ]
en de LDL zullen dan richting de 45km gaan
Ik zag m voorbijkomen op Endomondo jaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vandaag de helft gedaan, met een stukje trail door de wassenaarse/katwijkse duinen
Record qua afstand voor mij.
Wat een prachtig weer, strak blauw, zonnetje en met de schemer weer terug.
http://www.endomondo.com/workouts/160034497/7904237
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat op de eerste plaats en op de tweede plaats zit ik er toch serieus over na te denken om de Kepler Challenge te gaan doen (mocht ik natuurlijk ingeloot worden)
quote:
Lange DuurLoop,quote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Tijd voor een noobvraag: waar staat LDL nou voor? Long Distance ...
als het tegen zit ligt er op de hoogste pieken nog sneeuw maar over het algemeen is het meeste al gesmolten, dit jaar lag er alleen boven op Mt.Luxmore nog watquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef desub het volgende:
[..]
[..]wat een end.... Hoop sneeuw ook of is dat weg ten tijde van de trail?
vergeet niet dat het in een heel rustig tempo gaat he, zeker als je het vergelijk met het tempo waar YUR en de andere Rotterdam-gangers op trainenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Even een marathon als training lopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lange DuurLoop,
ook wel LSD, Long Slow Distance
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:
Ik stel het mijn dochter wel eens voor als ik een rondje van 5 km ga doen, maar tot op heden bedankt ze er altijd voor. Lijkt me wel geweldig!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Vanmiddag was een stel in het bos aan het hardlopen, met 2 kleine kinderen op de fiets ernaast. Best een aardige manier van "tijd spenderen met de familie", vond ik. Misschien ook een idee voor de mensen met kinderen hier?
Met hardlopen denk ik wel altijd zo. Vandaag nog, hey mul zand, leukquote:Op zondag 17 februari 2013 21:06 schreef Nirak het volgende:
En zo is het maar net! Ik ben tenslotte niet voor niets ambtenaar
Hmm, voor mul zand ben ik te veel ambtenaarquote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met hardlopen denk ik wel altijd zo. Vandaag nog, hey mul zand, leuk
Goed idee inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Vanmiddag was een stel in het bos aan het hardlopen, met 2 kleine kinderen op de fiets ernaast. Best een aardige manier van "tijd spenderen met de familie", vond ik. Misschien ook een idee voor de mensen met kinderen hier?
Ah wat leuk! Maar lijkt me wel zwaar.. Bovenop het klimmen zelf nogquote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Goed idee inderdaadzolang hij nog niet kan fietsen en fatsoenlijk lopen gaat die van ons zo mee:
[ afbeelding ]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van papa Swets en een huilende dochter op de fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Whehehe.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van papa Swets en een huilende dochter op de fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |