Je hebt mailquote:Op maandag 18 februari 2013 09:10 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, ik kan de foto van mijn Facebook hier niet posten mobiel. Maar het is een erg blije foto @ 7 kilometer samen met de zus van een vriend.
Misschien dat yur of mb de link naar me zou willen mailen?
shiners!!quote:
Goede foto!quote:
thanks!quote:
Heel veel plezier!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een blije foto Jump!![]()
Nou mijn koffer staat klaar, zonder loopspullen () maar met genoeg wandelgear
Wales here I come!!
Om 12 uur wordt ik naar het station gebracht, nog even rustig aan doen dus..
Veel plezier! Mooie omgeving daarquote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een blije foto Jump!![]()
Nou mijn koffer staat klaar, zonder loopspullen () maar met genoeg wandelgear
Wales here I come!!
Om 12 uur wordt ik naar het station gebracht, nog even rustig aan doen dus..
Dank je wel. De weersvoorspelling ziet er goed uit. Ik denk dat we deze wel kunnen gaan doen deze week:quote:
Pen-y-Fan?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je wel. De weersvoorspelling ziet er goed uit. Ik denk dat we deze wel kunnen gaan doen deze week:
[ afbeelding ]
![]()
Vorig jaar niet gelukt, toen was ik er terwijl het best wel stormde en veel regende..
1:59:55 volgens mijquote:Op maandag 18 februari 2013 09:27 schreef YUR het volgende:
[..]
No problemo senor Jump
Welke tijd heb je nou uiteindelijk gelopen?
Hoe deed ik wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
b m'n bosrondje andersom gelopen. Dan is het toch veel meer trail appart eigenlijk. Wel spierpijn in de hamstrings nog.
Slack hoe deed/doe jij dat icm KT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |