quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef lipjes het volgende:
Kan je kaarten winnen voor de motorbeurs
Als ik toevallig vrij heb ga ik wel even kijken, handig dat vrij vervoerquote:
Yesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
ik heb het gemist... ging het over aso geluid in het bos?
Ja oke wie is Pierre?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef lipjes het volgende:
Antwoord is als het goed is wat Anne zegt.
Teminnste ik vertrouw op haar
Muziek jonguhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het gemist... ging het over aso geluid in het bos?
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Geerd het volgende:
Ik haal jullie steeds door elkaar met dat zwart witte ui
toen hadden ze noggeen zwartwitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.
Ik ben dan ook niet zo modernquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.
Ja het is vroeg manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uit bed gevallen? Het is net 09.00.
je hebt er al voor betaald tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik had dat veel eerder moeten doen, het project posten op een Grieks motorforum. Het loopt meteen storm met hulpgrage Grieken
Mooi man.
Je wilt niet weten hoeveel geld er nu in zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt er al voor betaald toch
ik bedoel al dat geld dat we al naar griekenland hebben gestuurdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel geld er nu in zit
Hmjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:52 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel al dat geld dat we al naar griekenland hebben gestuurd![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:24 schreef Dekatria het volgende:
"Hey Bob, die Scrambler van Triumph he, die is wel vet... zullen we ook zo'n ding maken?"
-"Ja is goed.. het zal vast een hit worden!"
maar om nou enduro te gaan rijden op een harley tquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:24 schreef Dekatria het volgende:
"Hey Bob, die Scrambler van Triumph he, die is wel vet... zullen we ook zo'n ding maken?"
-"Ja is goed.. het zal vast een hit worden!"
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
net maar eens even gebeld of het nog lang gaat duren totdat ik wat hoor over mijn helm... issie net vanmorgen binnengekomen (goh toevallig zeg)
goeie nieuws is dat ik dus inderdaad een hele nieuwe krijg
backprotector misschien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:34 schreef einschtein het volgende:
Ik zag laatst een collega motorrijder een soort van gordel om doen, onder zijn pak.
Enig idee wat de naam van zo'n ding is en wat voor werking het heeft?
Graties helm is nooit wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
net maar eens even gebeld of het nog lang gaat duren totdat ik wat hoor over mijn helm... issie net vanmorgen binnengekomen (goh toevallig zeg)
goeie nieuws is dat ik dus inderdaad een hele nieuwe krijg
Yes. Op dat soort ongein voel je je fiets gewoon glijden, en dan ligt het ook nog eens in een bochtquote:
Politie -> gas los?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Graties helm is nooit weg
Overigens, hier een beeldimpressie van de Ghost. Vanmorgen geschoten - kijken wie van jullie m'n stukje gevaarherkenning eruit pikt
Is dat geen nierprotector?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kijk, die benaming zocht ik.
Thanks
Nee, nog steeds 7 km te hard.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:33 schreef einschtein het volgende:
7km te hard, boete. Sneu dit.Met correctie er af, 4km te hard.
4km![]()
![]()
Ja, hoor, heb je gelijk. Maar ook 7 te hard vind ik wat.. Weinig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nog steeds 7 km te hard.
Ze moeten toch ergens de grens trekken..
Dat, en het geluid is echt een hele verbetering. De cam microfoon is krachtiger en zit ergens anders, waardoor je in een rechte lijn nagenoeg geen windlawaai hebt en ook je motor kunt horen onderweg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
Goed beeld; lijkt iets minder te vervormen als met de vorige.
echt he. De oude was toch alweer 1,75 jaar oud. Jammer dat ze dezelfde print nog in de juiste maat op de plank hadden liggen. Die maken ze namelijk volgens mij niet meer en dit model heeft inmiddels een nieuwe generatie met extra featuresquote:
pics?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag 2 zijkoffers halen incl beugels
Geen idee wat ik net heb gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Graties helm is nooit weg
Overigens, hier een beeldimpressie van de Ghost. Vanmorgen geschoten - kijken wie van jullie m'n stukje gevaarherkenning eruit pikt
ik moet eigenlijk ook een nieuw vizier, misschien kom ik er wel een tegen op de beurs, en anders bestel ik hem wel ergens online. Doe al 4 jaar met deze, dus het wordt wel een beetje tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Oh en een nieuw vizierde oude zat een vervelend kransje op
wat heb je gekauft?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag 2 zijkoffers halen incl beugels
Zoiets heet de begrenzerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:
Zo, mooie rit erop zitten
Carb reiniger werkt toch ook wel prima moet ik zeggen. Later misschien nog een keer ultrasoon doen, maar volgens mij is de zooi er nu wel uit. Trekt veel lekkerder doorAlleen voorbij de 11k rpm begint ie wat te twijfelen, maar vooruit.
mjah toen ik nog op de GSR reed en de helm elke keer mee naar boven moest heb ik hem een keer gestoten tegen de muur... Zat ook echt op een hatelijk plekje die krasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook een nieuw vizier, misschien kom ik er wel een tegen op de beurs, en anders bestel ik hem wel ergens online. Doe al 4 jaar met deze, dus het wordt wel een beetje tijd
Eigenlijk is het een rugprotector en nierprotector in één.quote:
Ik gebruik mijn vizier zelden, staat altijd open, dus het boeit niet zo heel erg, maar die anderhalve keer dat ik hem wél dicht heb is het klote weer en dan schiet het niet op als hij zo gekrast is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah toen ik nog op de GSR reed en de helm elke keer mee naar boven moest heb ik hem een keer gestoten tegen de muur... Zat ook echt op een hatelijk plekje die kras
Die zit in de carbsquote:
Tot er een keer een wesp binnen komtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vizier zelden, staat altijd open, dus het boeit niet zo heel erg, maar die anderhalve keer dat ik hem wél dicht heb is het klote weer en dan schiet het niet op als hij zo gekrast is.
Ik zit altijd tegen die prijzen aan te hikken, kutding kost gewoon 50¤; belachelijk, zeker als je het zelden gebruikt
Rijd je niet vol vermogen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die zit in de carbs
Mwa, door die gasbregrenzer wil die alleen in z'n 2 nog maar op 12k uitkomen, maar vooruit. 11k rpm kan ik mee leven
Nope, 25kW. Of ja, 28, volgens de laatste meting. Maar goed.quote:
Zelden of nooit last van, sowieso nog nooit op die manier gestoken. Wel een paar keer een hommel of iets dergelijks tegengekomen, maakt een zooitje, en dawastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tot er een keer een wesp binnen komtdat voel je wel, stak net boven me oog oog half dicht en dikke bult
Trein?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef einschtein het volgende:
Weer in de trein richting Rottedam. Lang leve WiFi in de trein.
Aan het "werk''?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Rotterdam. Zonder wifi
Serieus? Vanaf Enschede of Zwolle?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes nog 5 minuten. Helemaal in Nijverdal geweest
zwollequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus? Vanaf Enschede of Zwolle?
ik vind dit:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
Jongens staat die trajectcontrole tussen leiden en den haag nou al eens aan?
quote:Gepost op een forum @ 8-1-13;
Ik heb een mail van het LP team verkeer binnen.
'Op dit moment is nog niet precies bekend wanneer de trajectcontrole op de A4 tussen Leiden en Leidschendam operationeel wordt. Dit is onder andere afhankelijk van de testresultaten. Als de trajectcontrole operationeel wordt, zult u worden gewaarschuwd door borden. Daarnast verwacht ik dat ook de media aandacht zal worden besteed aan de trajectcontrole als deze operationeel wordt.'
Verder niet echt iets concreets, maar blijkbaar werkt het voorlopig nog niet.quote:zelfde forum;
Trajectcontrole A4 uitgesteld tot eind 2013
De trajectcontrole op de A4 tussen Leiden en Leidschendam waarmee begin dit jaar zou worden gestart, is opgeschoven naar eind 2013. Dat meldt Omroep West.
De reden voor het uistel is niet te zoeken bij het ontbreken van de apparatuur, want die hangt al enige tijd boven de A4. Echter ontbreken de kabels nog waarmee de apparatuur aan elkaar dient te worden gekoppeld. Deze zullen dus eerst moeten worden aangelegd, waarna ook alles nog moet worden getest.
Bestuurders die denken dat zij tot eind 2013 niet op hun snelheid hoeven te letten, kunnen deze gedachte beter zo snel mogelijk los laten. De politie staat namelijk vaak op dit traject met flitsapparatuur op snelheid te controleren.
Mooizoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik vind dit:
[..]
[..]
Verder niet echt iets concreets, maar blijkbaar werkt het voorlopig nog niet.
Oef, het had zo gezellig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Rotterdam. Zonder wifi
neequote:
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oef, het had zo gezellig kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geld
Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geld
vandaag zon enquetemevrouw mee naar nijverdal. Die moest op de terugweg 10 enquetes doen maar zoveel reizigers zaten er niet eens in de treinquote:
Vanaf 1 april is de tunnel open voor het treinverkeer. Het autoverkeer zal nog moeten wachten tot 2014.quote:
Dat word helemaal een feestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vanaf 1 april is de tunnel open voor het treinverkeer. Het autoverkeer zal nog moeten wachten tot 2014.
Klopt tering ding, maar ik doelde eigenlijk op de reizigers tunnel in zwollequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsie maar beter is dan die drontentunnel
ohh nee volgens mij nog niet in gebruikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt tering ding, maar ik doelde eigenlijk op de reizigers tunnel in zwollewaar Richard een spoor door heen wil.
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist, was een garpje paar dagen vrij ik dacht misschien kun je der nu al een keer door lopen. En dan komt die andere gozert er nog over heen met zijn treinverkeerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ohh nee volgens mij nog niet in gebruik
ja dat dacht ik ook te weten maar ook ik zit er wel eens naast geloof het of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist
Heuhhhh, daar was ik nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist, was een garpje paar dagen vrij ik dacht misschien kun je der nu al een keer door lopen. En dan komt die andere gozert er nog over heen met zijn treinverkeer![]()
Jij bent niet van ns ofwel? Of cargo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Mirgeam het volgende:
geef ff een gil als je een keer op breda cs komt jongens, ben ik nogal vaak te vinden nu
Valt niet veel te rangeren ofwelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Mirgeam het volgende:
we draaien daar rangeerdiensten voor hispeed, ben van railwork
Paar rijtuigen uit jaar kruik met een loc is geen fyraquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Mirgeam het volgende:
binnenlandse fyra rijdt elk half uur hoor
behalve 's nachts
of als ie weer eens gestrand is![]()
oh ja, ontopic.. hmm.. nieuw ruitje in dark smoke, korte hendels en bar ends besteld
den haag - venlo met 3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar rijtuigen uit jaar kruik met een loc is geen fyranet als laatst Roosendaal na Zwolle 2 stellen mat 64
om te janken. Ik zei al die kunnen ze beter op de fyra zetten
![]()
Ohwja olie ook nog gepeild vandaag
Ditquote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Euj, kan dat treinen geneuzel niet in het treinentopic of via DM ofzo?
en ga goffedomme eens rijden; tis allemachtig prachtig weer buiten; KSSSSJT!
kan niet rijden. Zit in de treinquote:Op zondag 17 februari 2013 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Euj, kan dat treinen geneuzel niet in het treinentopic of via DM ofzo?
en ga goffedomme eens rijden; tis allemachtig prachtig weer buiten; KSSSSJT!
TMIquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
DitHeerlijk.
Ben weer even langs huis gereden om de ketting te spannen, staat niet helemaal lekker. Even schijten, en straks nog een kilometer of 100 er aan vast
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef Anne het volgende:
[..]
TMI! Heb het maar weer over treinen!
Ga der dan uit jongeuh!quote:
Kewl, dan ga ik effe schijten nuquote:
lekker zoutquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben ook weer terug! Lekkere week in Fins lapland doorgebracht.
Maar, lekker weer, zojuist onderweg ook veel motorrijders gezien, hoe staat het met het zoutgehalte van de snelwegen?
In mijn motor zit ook gewoon auto olie. Stevige oplichterij, die speciale motor olie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Geerd het volgende:
Die mag mijn olie ook wel een keer vernieuwen, ohw maar liever niet van de motor ze pleurt er auto olie in.
Uhmzz naja betaal liever die paar euro extra.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In mijn motor zit ook gewoon auto olie. Stevige oplichterij, die speciale motor olie.
Ik niet, kijk wel uitquote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz naja betaal liever die paar euro extra.
was jij niet dis lange boom die een Z te klein vond?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:35 schreef Yreal het volgende:
vanmiddag op een xt660x gereden![]()
![]()
Godver, wat is dat geweldig
![]()
![]()
![]()
Wat scheelt het per liter dan? Waar is WB als je hem nodig hebtquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik niet, kijk wel uitShell HX7 zit er nu in, die koelt wat minder en dat kan in de winter geen kwaad.
Is gewoon hetzelfde spul, alleen niet de luxere auto olie pakken, die is slecht voor de koppelingsplaten en bij een motor hangen die in dezelfde olie
Scheelt mij een euro of 10 bij een wissel, maar ik wissel ook elke 7000km.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat scheelt het per liter dan? Waar is WB als je hem nodig hebtje zit toch ook met veel hogere toeren etc?
Klinkt leuk hou het wel bij bellray,quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Scheelt mij een euro of 10 bij een wissel, maar ik wissel ook elke 7000km.
Is me aangeraden door de Suzuki dealer trouwens. Hogere toeren schijnt niet veel uit te maken, alleen de duurdere auto olie heeft een toevoeging die voor minder wrijving zorgt, en dat wil je dus niet in je koppeling hebben.
Wacht, zal zo even de foto posten. Klein ist zeker, maar holy shit wat heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 18:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was jij niet dis lange boom die een Z te klein vond?
Niet dat het op de fazer nou wel zo'n porum is, maar dit is misschien iets teveel van het goedequote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef BlackLining het volgende:
Ben je toch gedoemd tot een Goldwing vrees ik als je zo lomp groot bent.
Ik heb mijn motor (laten!) wassen vanmiddag! Hij is verdomme groen!
Whahaha is dat een derbi sm 50cc?? gastquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Is het toch ook niet helemaal, niet?
xt660x !!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whahaha is dat een derbi sm 50cc?? gast
Meer voor de acceleratiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die 2cillinders van Triumph maken ook machtig mooi geluid
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Kom ik net trouwens met 140 mijn ouders voorbij geraced op de snelweg om daarna met 2 handjes los de afrit af te rollen. Nu is mijn moeder boos
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Mag je wel met losse handjes op de fiets?
![]()
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]En maar zeuren, mevrouw is zelf een gevaar op de weg
ik heb niet eens een b rijbewijs manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.
Laat staan file parkeren, rij ook bijna geen auto ja drie weken in de winter of pleuris weer
terwijl achteruit inparkeren tussen 2 Auto's het makkelijkst is omdat je die veel beter in je spiegels ziet dan die lijntjesquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.
Laat staan file parkeren, rij ook bijna geen auto ja drie weken in de winter of pleuris weer
is er dan wel een grote 1 pitter ergens? Ja, een dr bigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is ook niet groot volgens mij hoor
Hehequote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
SD zal wel blij zijn. Gaan we niet offtopic over de trein gaat het over de auto's
volgens mij niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
is er dan wel een grote 1 pitter ergens? Ja, een dr big
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef Geerd het volgende:
1 pitter is meer leuk voor der bij als je het mij vraagt.
Dit. Mijn oude 50cc schakelbrommer was nog een 1-pitter manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef Geerd het volgende:
1 pitter is meer leuk voor der bij als je het mij vraagt.
Lekker boeiendquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Mijn oude 50cc schakelbrommer was nog een 1-pitter man
Jonguh snelle 70 op de zundapp, wat een tijdenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Sowieso 50cc op je schakelbrommer
Nice!! Rijden is verkocht denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Moet ik de yammie nog maar inruilen voor een Tiger.. Vrijdag maar even proefzitten
ik weet nooit zo goed wat ik van de tiger moet vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Moet ik de yammie nog maar inruilen voor een Tiger.. Vrijdag maar even proefzitten
100 pk bij 80nm 215kg, 3cil 800cc wat valt daar over te twisten?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nooit zo goed wat ik van de tiger moet vinden
Ach... ik vind het heel mooi maar het voelt gewoon niet goed als ik erop zitquote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
100 pk bij 80nm 215kg, 3cil 800cc wat valt daar over te twisten?
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach... ik vind het heel mooi maar het voelt gewoon niet goed als ik erop zit
Hij ligt op de stapel voor vanavond, maar ik vrees dat ik er niks in ga zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?
Mooi scheelt alweer betalenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij ligt op de stapel voor vanavond, maar ik vrees dat ik er niks in ga zien.
Je had het over een stapel dus ik ging er van uit dat je een reactie terug moest sturen.quote:
Een reactie terug moet sowieso, maar hele zinnige argumentatie komt er ook niet uit. Maar ach he, gewoon schrijven, kost 60 cent en je hebt altijd de kans dat ze te langzaam terug schrijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had het over een stapel dus ik ging er van uit dat je een reactie terug moest sturen.
Dat zou mooi zijn jaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een reactie terug moet sowieso, maar hele zinnige argumentatie komt er ook niet uit. Maar ach he, gewoon schrijven, kost 60 cent en je hebt altijd de kans dat ze te langzaam terug schrijven
Maar reken er niet op dat aanvechten lukt. Heb er al even snel doorheen gebladerd, maar zag er toen niks in.quote:
Foto ook al gezien ?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar reken er niet op dat aanvechten lukt. Heb er al even snel doorheen gebladerd, maar zag er toen niks in.
Nee oke goh wil je die is sturen/posten ben wel benieuwd waar eigenlijk.quote:
even kijken of ik hem nog kan vinden hooorquote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke goh wil je die is sturen/posten ben wel benieuwd waar eigenlijk.
Rijd er al 4 jaar na een tijdje weetje wel waar ze staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
even kijken of ik hem nog kan vinden hooor
Naja mocht je hem vinden wil ik hem wel zienquote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Yreal het volgende:
Mijn administratie is weer eens een zooitje
Oh wacht even, ik zit nu met iemand anders in mijn hoofdquote:Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja mocht je hem vinden wil ik hem wel zien
Uhmzz dit klinkt al positieverquote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh wacht even, ik zit nu met iemand anders in mijn hoofdNee bij jou kreeg ik iets anders terug.. moest er nog even achter aan wat daar nou helemaal fout ging.
Ik word overspoeld met die ding ineensquote:
Whahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik word overspoeld met die ding ineensmoet gewoon een administratie gaan bijhouden van wat ik verstuur en wat er terug komt
Kan dat voortaan via DM? Danku.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?
Doe ik ook best vaak eigenlijk; veelal aanrijdend op verkeerslichten, werkt ook prima met kofferklevers trouwensquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Mag je wel met losse handjes op de fiets?
![]()
24; check!quote:
Met een 17 Bing en een BiFuel pijpquote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jonguh snelle 70 op de zundapp, wat een tijden
NEEEEEEEEE!!1!1!1quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Gerelateerd. En nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat het wel motor gerealiteerd was of hoe schrijf je dat?
Dat gewicht zit wel goedquote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Handjes én benen los, en dan met je gewicht sturen; niet zo lekker als op een fiets, maar goed te doen; tevens een goede test of je brommer nog een beetje recht en strak is
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.quote:
Dan gaat tie idd wel de baas over je spelen. kameraad van mij ook zoon kereltje kon nog niet eens met zijn voeten aan de grond op de cbr, en de triumphquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.
De mijne wil ook niet luisteren als ik hem niet bij het stuur vast hebquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.
Achterwiel der wel recht in?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne wil ook niet luisteren als ik hem niet bij het stuur vast hebKan een hele flauwe bocht maken, zo'n beetje een snelwegbocht, en dan moet ik al mijn best doen
Eigenwijze fiets.
Ja, maar die fiets weegt nat en met belading 250 kilo, ik kom nog niet aan de 70quote:
Eet je wel goed?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar die fiets weegt nat en met belading 250 kilo, ik kom nog niet aan de 70Heeft niet zo heel veel invloed als ik dan ga hangen bij 160 in het uur.
Ik ben ook maar 1,75quote:
Wel een vriendin ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef einschtein het volgende:
Ja, ik wilde gister dus zo'n backprotector kopen. Geen-een die dus past he. :') Heb echt de omvang van een rietje.
Heeft ze maar een Sje besteld, die werden niet eens standaard geleverd
Of ik een vriendin heb?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel een vriendin ?
Heb er hier ook een hangen rug protector dan, is wel fijn alleen dat gedoe
Dat is wel nice idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Of ik een vriendin heb?![]()
Ja, zo'n rugprotector leek mij ook erg handig. Ze besteld hem voor me en ik word gebeld als ie er is. Ze zei wel direct "Mocht je hem niet willen, je hoeft hem niet te kopen." Goeie service van Motorplaza
Motorplaza is fijn inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Of ik een vriendin heb?![]()
Ja, zo'n rugprotector leek mij ook erg handig. Ze besteld hem voor me en ik word gebeld als ie er is. Ze zei wel direct "Mocht je hem niet willen, je hoeft hem niet te kopen." Goeie service van Motorplaza
I know the feeling. Eerste keer dat ik ook wegging, ipv met instructeur, spannonndd.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Motorplaza is fijn inderdaad.
Morgen voor het eerst maar eens in m'n eentje op pad. Ergens vind ik het stiekem toch wel erg spannend, geen idee waarom.
Het is stom, tijdens alle lessen: ik wist dat het tijd was om alleen te gaan rijden en had daar zo veel behoefte aan. Nu heb ik m'n rijbewijs en denk ik: fuck.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
I know the feeling. Eerste keer dat ik ook wegging, ipv met instructeur, spannonndd.
Mja, en dan op een andere motor ook nog, in mijn geval zowel in vermogen als gewicht bijna twee keer zo zwaarquote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
I know the feeling. Eerste keer dat ik ook wegging, ipv met instructeur, spannonndd.
Grrrquote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik begin nu na te denken over dingen die tijdens lessen nooit te spraken kwamen, grootste punt bijvoorbeeld: Waar laat ik m'n motor?
Ik wil hem achter het gebouw neerzetten, maar dan moet ik een stukje busbaan, fietspad en voetpad meepakken. Op de fiets zou ik denken: ach, boeiend. Nu denk ik: maar, maar, dat mág helemaal nietTerwijl daar veel meer motoren staan en die daar ook op die manier komen..
of: waar laat ik m'n helm? Vastzetten aan de motor, of meenemen? En m'n pak.. ook niet handig in collegezalen. Deze lente maar eens op zoek gaan naar van die kevlar jeans of gewoon van die leren broeken.
Motor; voor de deur, uit de weg, maar in het zicht.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik begin nu na te denken over dingen die tijdens lessen nooit te spraken kwamen, grootste punt bijvoorbeeld: Waar laat ik m'n motor?
Ik wil hem achter het gebouw neerzetten, maar dan moet ik een stukje busbaan, fietspad en voetpad meepakken. Op de fiets zou ik denken: ach, boeiend. Nu denk ik: maar, maar, dat mág helemaal nietTerwijl daar veel meer motoren staan en die daar ook op die manier komen..
of: waar laat ik m'n helm? Vastzetten aan de motor, of meenemen? En m'n pak.. ook niet handig in collegezalen. Deze lente maar eens op zoek gaan naar van die kevlar jeans of gewoon van die leren broeken.
Gelukkig had ik al een paar keer op mijn eigen gereden samen met vader. Mocht er dan wat gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, en dan op een andere motor ook nog, in mijn geval zowel in vermogen als gewicht bijna twee keer zo zwaar
Echt breed had ik het ook niet de eerste keerStapte met trillende benen van de motor af toen
Wel heerlijk hoor, rijden zonder dat gezever in je oor
Ik was trouwens altijd wel blij dat de instructeur mij niet kon horenDan had hij me al lang overreden
Alleen de titel mist nogquote:Op maandag 18 februari 2013 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor; voor de deur, uit de weg, maar in het zicht.
Helm; als je motor niet overdekt staat, zou ik hem er niet aan hangen, een kouwe helm opzetten is minder, en doordat je scherm dan koud is, heb je veel meer en lang last van condens.
Heb je geen kastje daar waar je zooi in kunt gooien? Plekkie bij een congiërge te organiseren?
Kevlar Jeans bieden wel een beetje bescherming en zijn leuk voor een keertje, maar lang niet zo goed als een motorbroek, niet winddicht meestal, en al helemáál niet waterdicht. Beetje een gelegenheidsdingetje. Leer is ook niet waterdicht.
Ach, fietspad/busbaan/voetpad meepakken is niet zo erg. Gekker als dat moet t dan ook niet worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vat hem niet; laat enzo, blowtje op.. doe es uitleggen?quote:
Wij zijn allemaal type:quote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
Whehehe, d'r zitten allemaal gespierde spijkers in dit topic
Dat inschatten van waar ik de motor neer kan zetten vind ik dus daadwerkelijk nog moeilijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor; voor de deur, uit de weg, maar in het zicht.
Helm; als je motor niet overdekt staat, zou ik hem er niet aan hangen, een kouwe helm opzetten is minder, en doordat je scherm dan koud is, heb je veel meer en lang last van condens.
Heb je geen kastje daar waar je zooi in kunt gooien? Plekkie bij een congiërge te organiseren?
Kevlar Jeans bieden wel een beetje bescherming en zijn leuk voor een keertje, maar lang niet zo goed als een motorbroek, niet winddicht meestal, en al helemáál niet waterdicht. Beetje een gelegenheidsdingetje. Leer is ook niet waterdicht.
Nou... 10 jaar geleden misschien, bij mij zit het gewicht toch wel voornamelijk in het midden tegenwoordigquote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal type:
[ afbeelding ]
Geen last van, maar ik ben dan ook nog maar 20.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[
[..]
Nou... 10 jaar geleden misschien, bij mij zit het gewicht toch wel voornamelijk in het midden tegenwoordig
Motor zet je gewoon neer op een plek zo dicht mogelijk waar je moet wezen, dan heb je veel sociale controle; een boefje gaat niet ergens naast een drukke hoofdingang een slot zitten doorknippen, en in een bussie gooien wordt he, dan ook niet. Boefjeshandboek 1.01, geloof me.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat inschatten van waar ik de motor neer kan zetten vind ik dus daadwerkelijk nog moeilijk.
En nee, kluisjes etc zijn er niet en ergens aan een kapstok hangen zie ik niet echt zitten.
En over die jeans/leren broeken: Klinkt goed voor de lente in mijn oren. Vooral omdat iedereen zegt dat leer juist veiliger is dan textiel.
Waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik vertrouw dat kevlar jeans spul toch niet helemaal.
Dame en conciërge, bangbrosquote:Op maandag 18 februari 2013 00:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vat hem niet; laat enzo, blowtje op.. doe es uitleggen?
Lijkt mij juist dat leer een heel stuk minder wappert? Daar erger ik me dus kapot aan. Valt er wat voor te zeggen dat je dan een beter passende textieljas moet kopen, maar ik zou juist denken dat leer het zou gaan winnen op comfort.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor zet je gewoon neer op een plek zo dicht mogelijk waar je moet wezen, dan heb je veel sociale controle; een boefje gaat niet ergens naast een drukke hoofdingang een slot zitten doorknippen, en in een bussie gooien wordt he, dan ook niet. Boefjeshandboek 1.01, geloof me.
Ik ken de situatie van die kapstok niet, maar de markt voor geklauwde motorkleding is niet zo heel groot, zeker niet voor een beetje een standaard motorpakkie; zou ik wel durven, is zelfs nog een soort van te beveiligen als je dat per se zou willen.
Leer is misschien iets slijtvaster, maar verliest het imho op comfort, waterdichtheid en isolatie. Moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit met leer heb gereden, omdat het gewoon niet voldoet aan al mijn eisen. Leuk voor de wekelijkse fashion show rit op zondag, maar voor praktisch gebruik zou ik het lekker links laten liggen.
Mwa, dun laagje stof? Kevlar is wel één van de meest sterke weefsels die er zijn hoor, maar dan nog. Ik weet niet hoe dat zich gaat houden als je met 160 zittend over het asfalt gaat. Voornamelijk een gevoelskwestie.quote:
Nog effe volhouden, dan ben je op de helft van mijn leeftijdquote:Op maandag 18 februari 2013 00:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geen last van, maar ik ben dan ook nog maar 20.
Dan gebruik je je kevlar als modeartikel, ik neem aan dat je niet werkt met 2 broeken over elkaar.. sowieso zou dat voor mij geen optie zijn, beetje dure hobby, kevlar jeans naar de klote helpen onder werktijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:58 schreef BlackLining het volgende:
Kevlarbroek bevalt prima. Ik gebruik die zelfs 's wintersZit er een skibroek onder. Maar dat haalt een beetje het praktisch nut weg. Vandaag heerlijk gereden met alleen de kevlar jeans en een trainingsbroek eronder
Zomerhandschoentjes, windsluiting van het vest open, heerlijk!
Voor de zomer wil ik wel een leren pak gaan aanschaffen. Ik vertrouw dat kevlar jeans spul toch niet helemaal.
quote:
Mwa, dat niet echt. Gewoon als 'ik heb al een motorbroek'. Inderdaad, heeft geen zin om ermee te werken met twee broeken. Althans, met die skibroek niet. Die trainingsbroek die ik er wel eens onder heb, valt prima te doen. Moet het niet te warm zijn natuurlijk. Kapot gaat ie, lijkt me, niet zo snel.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog effe volhouden, dan ben je op de helft van mijn leeftijd
[..]
Dan gebruik je je kevlar als modeartikel, ik neem aan dat je niet werkt met 2 broeken over elkaar.. sowieso zou dat voor mij geen optie zijn, beetje dure hobby, kevlar jeans naar de klote helpen onder werktijd.
Ik moet dit wel erkennen, vroegah liep ik nog 10km binnen het uur nu ben ik blij met 6,5, en druk met gewichten kickboxen ect, achja dan word je ouder aan het werk huisjequote:Op maandag 18 februari 2013 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[
[..]
Nou... 10 jaar geleden misschien, bij mij zit het gewicht toch wel voornamelijk in het midden tegenwoordig
Ik heb geen last van wapperen; misschien in de zomer als ik er weinig tot niks onder aan heb en alle borst en rugpanden zijn eruit, maar dan kan het mij niet hard genoeg wapperen. Tijdens 75% van het gebruik heb ik nergens last van.. Maar als ik onderweg een bui op mijn flikker krijg rits ik de boel dicht en rijd ik droog verder, en dan wens ik jou veel plezier met je longontstekinkje in je leren pakkie wat over 3 dagen weer een beetje droog is en dan weer in het vet gezet moet worden. Ik noem maar effe wat handigsquote:Op maandag 18 februari 2013 01:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt mij juist dat leer een heel stuk minder wappert? Daar erger ik me dus kapot aan. Valt er wat voor te zeggen dat je dan een beter passende textieljas moet kopen, maar ik zou juist denken dat leer het zou gaan winnen op comfort.
Heb er zelf overigens ook nooit in gereden.
In my line of work kost me dat een broek per dag als ik pech heb.. en smeer en vetvlekken standaard.. Lawe dat maar eens niet doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, dat niet echt. Gewoon als 'ik heb al een motorbroek'. Inderdaad, heeft geen zin om ermee te werken met twee broeken. Althans, met die skibroek niet. Die trainingsbroek die ik er wel eens onder heb, valt prima te doen. Moet het niet te warm zijn natuurlijk. Kapot gaat ie, lijkt me, niet zo snel.
Maar je verdoet er wel een beetje het voordeel van een kevlarjeans mee ja. Was ook voornamelijk uit kostenbesparing. Geen behoefte om er twee te kopen. In de zomer heb ik wel regelmatig met mijn kevlarjeans staan werken trouwens, ging prima. Was op mijn werk toen ook wel prettig om een beetje een stevige broek te hebben die tegen een stootje kon.
Ik doe helemaal geen reet, wel een beetje luiheid ook, wnat ik kan best wel een beetje cardio doen, alleen niet lopend, ik heb versleten enkels. Tevens rook ik stevig, dus conditioneel en fysiek ben ik een 600cc smartmotortje in een 2200 kg wegende Chevy Suburbanquote:Op maandag 18 februari 2013 01:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moet dit wel erkennen, vroegah liep ik nog 10km binnen het uur nu ben ik blij met 6,5, en druk met gewichten kickboxen ect, achja dan word je ouder aan het werk huisje
It's all in YOUR dirty mind bro..quote:Op maandag 18 februari 2013 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk daar dachten jullie niet aan?
Pas toen jij zei 'alleen nog een titel' begon ik ook zo te denkenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk daar dachten jullie niet aan?
Textiele jas gaat ook niet weg natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 01:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen last van wapperen; misschien in de zomer als ik er weinig tot niks onder aan heb en alle borst en rugpanden zijn eruit, maar dan kan het mij niet hard genoeg wapperen. Tijdens 75% van het gebruik heb ik nergens last van.. Maar als ik onderweg een bui op mijn flikker krijg rits ik de boel dicht en rijd ik droog verder, en dan wens ik jou veel plezier met je longontstekinkje in je leren pakkie wat over 3 dagen weer een beetje droog is en dan weer in het vet gezet moet worden. Ik noem maar effe wat handigs![]()
Daily driver needs textile.. there is no substitute
Dan skip je toch elke dag leg dayquote:Op maandag 18 februari 2013 01:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In my line of work kost me dat een broek per dag als ik pech heb.. en smeer en vetvlekken standaard.. Lawe dat maar eens niet doen.
[..]
Ik doe helemaal geen reet, wel een beetje luiheid ook, wnat ik kan best wel een beetje cardio doen, alleen niet lopend, ik heb versleten enkels. Tevens rook ik stevig, dus conditioneel en fysiek ben ik een 600cc smartmotortje in een 2200 kg wegende Chevy Suburban![]()
Het is me nog nooit opgevallen, laat ik het zo zeggen. Geen idee of dat aan mijn 'kuip' en scherm ligt, maar op een dikke allroad/Dakar wannabe bommer ga je niet in een gay leren pakkie zitten, dus leer is voor mij sowieso al geen optie. Als ik nou een mooie dikke rijdt-alleen-op-zondag-naked had, had ik misschien ook wel een leren pimpjassie gehad, maar nu vind ik het gewoon én duur, én onpraktisch én geen ponem.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Textiele jas gaat ook niet weg natuurlijkDie bevalt prima.
Al vind ik dat gewapper dus wél irritant. Scheelt wellicht ook dat ik een naked rij en dus vol in de wind zit. Achter een kuipje zit je wat dat betreft natuurlijk toch al een stuk comfortabeler.
Mjah, zou kunnen, maar legs is ook abs, en daar moet nou net het meeste gebeurenquote:
Hoe kom je aan die versleten enkels dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, zou kunnen, maar legs is ook abs, en daar moet nou net het meeste gebeuren
Aangeboren een beetje, daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan, veel geskate, gestreethockeyed, achterlijk veel door mijn enkels gegaan, en daarna als een mongeaul tekeer gegaan als dakdekker een aantal jaar lang, tot de dokkie zei dat ik daarmee moest stoppen omdat ik anders een keer een rolstoel van de zaak zou krijgen. Daarna machinist geworden, alleen het is nu een beetje stil in de bouw, dus knaag ik nu thuis aan het behang uit verveling, kom nergens aan de slag.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die versleten enkels dan?
Teakwando mooi werk, net als aikido. zit je thuis ja? Dacht je wel werk zat had al die picsquote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aangeboren een beetje, daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan, veel geskate, gestreethockeyed, achterlijk veel door mijn enkels gegaan, en daarna als een mongeaul tekeer gegaan als dakdekker een aantal jaar lang, tot de dokkie zei dat ik daarmee moest stoppen omdat ik anders een keer een rolstoel van de zaak zou krijgen. Daarna machinist geworden, alleen het is nu een beetje stil in de bouw, dus knaag ik nu thuis aan het behang uit verveling, kom nergens aan de slag.
Ik werk af en toe voor detacheerders als ze wat hebben, maar dat is momenteel ook effe helemaal bagger. Ik zoek iets vasts, maar dat gaat hem nu helemaal niet worden zonder dat er ergens een wonder gebeurt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Teakwando mooi werk, net als aikido. zit je thuis ja? Dacht je wel werk zat had al die pics![]()
Potje sparren dus?
Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daarna heel eigenwijs een jaartje of wat TaeKwonDo gedaan,
Sja maak er een grapje vanquote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk af en toe voor detacheerders als ze wat hebben, maar dat is momenteel ook effe helemaal bagger. Ik zoek iets vasts, maar dat gaat hem nu helemaal niet worden zonder dat er ergens een wonder gebeurt.
Zal ik me maar omscholen tot treinmachinist? Als ik een paar honderd ton op kan hijsen kan ik er ook vast wel mee rijden
Daarom ook nooit wedstrijden gedaan alleen clubverband ik ben 1.96 100kg+ kan je eerst de ambu bellenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mooie sport. Ook een paar jaar gedaan, totdat ik vanwege leeftijd/lengte plotseling tegen allemaal rode en zwarte band mensen moest, terwijl ik zelf net de groene had. Toen was het niet leuk meer en ben ik gestopt.
Lead the way, Cap'n.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zullen we voor dit geloel de SC eens effe inpikken? Die liggen allemaal al zwaar te snurken, en 2CV negeren we gewoon
Alweer gestrooid? Mijn motor is net helemaal gewassenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef lipjes het volgende:
Reed vandaag met -3/-4 naar kantoor
En glad op sommige punten JUIST omdat ze hadden gestrooid
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op hequote:Op maandag 18 februari 2013 10:11 schreef Sounddragon het volgende:
Was hier gisteravond laat ook druk met oranje zwaailichten, geen idee waarom, het is hier hardstikke droog.
Nieuwe bak gekocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op he
Btw, vanmiddag de VFR ophalen!
Die van mij moet ook nodig zijn grote beurt hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ik zit ook weer onder de pekel.. En mijn motor maar ratelen als een malle, echt niet goed..
Kleppen/nokkenas ketting?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Ik zit ook weer onder de pekel.. En mijn motor maar ratelen als een malle, echt niet goed..
Ga je er nu toch maar mee door het zout?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat liggen, het zoutbudget moet wel op he
Btw, vanmiddag de VFR ophalen!
Ratelen? ergens een spannertje overleden, of ernstiger?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:17 schreef Yreal het volgende:
Het is vandaag nog droog, dus na het ophalen mijn nieuwe aanwinst even goed afspoelen en schoonmaken, dan zou het wel goed moeten zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je er nu toch maar mee door het zout?
[..]
Ratelen? ergens een spannertje overleden, of ernstiger?
Misschien vanmiddag pics, anders Google voor VFR 800quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |