Graties helm is nooit wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
net maar eens even gebeld of het nog lang gaat duren totdat ik wat hoor over mijn helm... issie net vanmorgen binnengekomen (goh toevallig zeg)
goeie nieuws is dat ik dus inderdaad een hele nieuwe krijg
Yes. Op dat soort ongein voel je je fiets gewoon glijden, en dan ligt het ook nog eens in een bochtquote:
Politie -> gas los?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Graties helm is nooit weg
Overigens, hier een beeldimpressie van de Ghost. Vanmorgen geschoten - kijken wie van jullie m'n stukje gevaarherkenning eruit pikt
Is dat geen nierprotector?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kijk, die benaming zocht ik.
Thanks
Nee, nog steeds 7 km te hard.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:33 schreef einschtein het volgende:
7km te hard, boete. Sneu dit.Met correctie er af, 4km te hard.
4km![]()
![]()
Ja, hoor, heb je gelijk. Maar ook 7 te hard vind ik wat.. Weinig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nog steeds 7 km te hard.
Ze moeten toch ergens de grens trekken..
Dat, en het geluid is echt een hele verbetering. De cam microfoon is krachtiger en zit ergens anders, waardoor je in een rechte lijn nagenoeg geen windlawaai hebt en ook je motor kunt horen onderweg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
Goed beeld; lijkt iets minder te vervormen als met de vorige.
echt he. De oude was toch alweer 1,75 jaar oud. Jammer dat ze dezelfde print nog in de juiste maat op de plank hadden liggen. Die maken ze namelijk volgens mij niet meer en dit model heeft inmiddels een nieuwe generatie met extra featuresquote:
pics?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag 2 zijkoffers halen incl beugels
Geen idee wat ik net heb gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Graties helm is nooit weg
Overigens, hier een beeldimpressie van de Ghost. Vanmorgen geschoten - kijken wie van jullie m'n stukje gevaarherkenning eruit pikt
ik moet eigenlijk ook een nieuw vizier, misschien kom ik er wel een tegen op de beurs, en anders bestel ik hem wel ergens online. Doe al 4 jaar met deze, dus het wordt wel een beetje tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Oh en een nieuw vizierde oude zat een vervelend kransje op
wat heb je gekauft?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef lipjes het volgende:
Zaterdag 2 zijkoffers halen incl beugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |