Muziek jonguhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het gemist... ging het over aso geluid in het bos?
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Geerd het volgende:
Ik haal jullie steeds door elkaar met dat zwart witte ui
toen hadden ze noggeen zwartwitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.
Ik ben dan ook niet zo modernquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hadden ze in de jaren 50 ook vaak.
Ja het is vroeg manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uit bed gevallen? Het is net 09.00.
je hebt er al voor betaald tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik had dat veel eerder moeten doen, het project posten op een Grieks motorforum. Het loopt meteen storm met hulpgrage Grieken
Mooi man.
Je wilt niet weten hoeveel geld er nu in zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt er al voor betaald toch
ik bedoel al dat geld dat we al naar griekenland hebben gestuurdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel geld er nu in zit
Hmjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:52 schreef Salatrel het volgende:
ik bedoel al dat geld dat we al naar griekenland hebben gestuurd![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:24 schreef Dekatria het volgende:
"Hey Bob, die Scrambler van Triumph he, die is wel vet... zullen we ook zo'n ding maken?"
-"Ja is goed.. het zal vast een hit worden!"
maar om nou enduro te gaan rijden op een harley tquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:24 schreef Dekatria het volgende:
"Hey Bob, die Scrambler van Triumph he, die is wel vet... zullen we ook zo'n ding maken?"
-"Ja is goed.. het zal vast een hit worden!"
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
net maar eens even gebeld of het nog lang gaat duren totdat ik wat hoor over mijn helm... issie net vanmorgen binnengekomen (goh toevallig zeg)
goeie nieuws is dat ik dus inderdaad een hele nieuwe krijg
backprotector misschien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:34 schreef einschtein het volgende:
Ik zag laatst een collega motorrijder een soort van gordel om doen, onder zijn pak.
Enig idee wat de naam van zo'n ding is en wat voor werking het heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |