Niet dat het op de fazer nou wel zo'n porum is, maar dit is misschien iets teveel van het goedequote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef BlackLining het volgende:
Ben je toch gedoemd tot een Goldwing vrees ik als je zo lomp groot bent.
Ik heb mijn motor (laten!) wassen vanmiddag! Hij is verdomme groen!
Whahaha is dat een derbi sm 50cc?? gastquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Is het toch ook niet helemaal, niet?
xt660x !!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whahaha is dat een derbi sm 50cc?? gast
Meer voor de acceleratiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die 2cillinders van Triumph maken ook machtig mooi geluid
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef Yreal het volgende:
Kom ik net trouwens met 140 mijn ouders voorbij geraced op de snelweg om daarna met 2 handjes los de afrit af te rollen. Nu is mijn moeder boos
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Mag je wel met losse handjes op de fiets?
![]()
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]En maar zeuren, mevrouw is zelf een gevaar op de weg
ik heb niet eens een b rijbewijs manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.
Laat staan file parkeren, rij ook bijna geen auto ja drie weken in de winter of pleuris weer
terwijl achteruit inparkeren tussen 2 Auto's het makkelijkst is omdat je die veel beter in je spiegels ziet dan die lijntjesquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey, naja moet ik zeggen in de auto ben ik ook niet zoon held heur vooral parkeren ik zoek altijd een plaatsje waar der iig aan een kant 2 vrije ruimtes zijn.
Laat staan file parkeren, rij ook bijna geen auto ja drie weken in de winter of pleuris weer
is er dan wel een grote 1 pitter ergens? Ja, een dr bigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die is ook niet groot volgens mij hoor
Hehequote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
SD zal wel blij zijn. Gaan we niet offtopic over de trein gaat het over de auto's
volgens mij niet echtquote:Op zondag 17 februari 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
is er dan wel een grote 1 pitter ergens? Ja, een dr big
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef Geerd het volgende:
1 pitter is meer leuk voor der bij als je het mij vraagt.
Dit. Mijn oude 50cc schakelbrommer was nog een 1-pitter manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef Geerd het volgende:
1 pitter is meer leuk voor der bij als je het mij vraagt.
Lekker boeiendquote:Op zondag 17 februari 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Mijn oude 50cc schakelbrommer was nog een 1-pitter man
Jonguh snelle 70 op de zundapp, wat een tijdenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker boeiend![]()
Sowieso 50cc op je schakelbrommer
Nice!! Rijden is verkocht denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Moet ik de yammie nog maar inruilen voor een Tiger.. Vrijdag maar even proefzitten
ik weet nooit zo goed wat ik van de tiger moet vindenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Moet ik de yammie nog maar inruilen voor een Tiger.. Vrijdag maar even proefzitten
100 pk bij 80nm 215kg, 3cil 800cc wat valt daar over te twisten?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet nooit zo goed wat ik van de tiger moet vinden
Ach... ik vind het heel mooi maar het voelt gewoon niet goed als ik erop zitquote:Op zondag 17 februari 2013 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
100 pk bij 80nm 215kg, 3cil 800cc wat valt daar over te twisten?
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach... ik vind het heel mooi maar het voelt gewoon niet goed als ik erop zit
Hij ligt op de stapel voor vanavond, maar ik vrees dat ik er niks in ga zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?
Mooi scheelt alweer betalenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij ligt op de stapel voor vanavond, maar ik vrees dat ik er niks in ga zien.
Een reactie terug moet sowieso, maar hele zinnige argumentatie komt er ook niet uit. Maar ach he, gewoon schrijven, kost 60 cent en je hebt altijd de kans dat ze te langzaam terug schrijvenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had het over een stapel dus ik ging er van uit dat je een reactie terug moest sturen.
Dat zou mooi zijn jaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een reactie terug moet sowieso, maar hele zinnige argumentatie komt er ook niet uit. Maar ach he, gewoon schrijven, kost 60 cent en je hebt altijd de kans dat ze te langzaam terug schrijven
Maar reken er niet op dat aanvechten lukt. Heb er al even snel doorheen gebladerd, maar zag er toen niks in.quote:
Foto ook al gezien ?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar reken er niet op dat aanvechten lukt. Heb er al even snel doorheen gebladerd, maar zag er toen niks in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |