Oef, het had zo gezellig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Rotterdam. Zonder wifi
neequote:
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oef, het had zo gezellig kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geld
Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je met mij in de trein een gesprek hebt dat meer dan 2 zinnen van mijn kant omvat kost het je meestal geld
vandaag zon enquetemevrouw mee naar nijverdal. Die moest op de terugweg 10 enquetes doen maar zoveel reizigers zaten er niet eens in de treinquote:
Vanaf 1 april is de tunnel open voor het treinverkeer. Het autoverkeer zal nog moeten wachten tot 2014.quote:
Dat word helemaal een feestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vanaf 1 april is de tunnel open voor het treinverkeer. Het autoverkeer zal nog moeten wachten tot 2014.
Klopt tering ding, maar ik doelde eigenlijk op de reizigers tunnel in zwollequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsie maar beter is dan die drontentunnel
ohh nee volgens mij nog niet in gebruikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt tering ding, maar ik doelde eigenlijk op de reizigers tunnel in zwollewaar Richard een spoor door heen wil.
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist, was een garpje paar dagen vrij ik dacht misschien kun je der nu al een keer door lopen. En dan komt die andere gozert er nog over heen met zijn treinverkeerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ohh nee volgens mij nog niet in gebruik
ja dat dacht ik ook te weten maar ook ik zit er wel eens naast geloof het of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist
Heuhhhh, daar was ik nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet jonguh, zwolle is mijn standplaats :p dacht dat je dat wel wist, was een garpje paar dagen vrij ik dacht misschien kun je der nu al een keer door lopen. En dan komt die andere gozert er nog over heen met zijn treinverkeer![]()
Jij bent niet van ns ofwel? Of cargo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Mirgeam het volgende:
geef ff een gil als je een keer op breda cs komt jongens, ben ik nogal vaak te vinden nu
Valt niet veel te rangeren ofwelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Mirgeam het volgende:
we draaien daar rangeerdiensten voor hispeed, ben van railwork
Paar rijtuigen uit jaar kruik met een loc is geen fyraquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Mirgeam het volgende:
binnenlandse fyra rijdt elk half uur hoor
behalve 's nachts
of als ie weer eens gestrand is![]()
oh ja, ontopic.. hmm.. nieuw ruitje in dark smoke, korte hendels en bar ends besteld
den haag - venlo met 3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar rijtuigen uit jaar kruik met een loc is geen fyranet als laatst Roosendaal na Zwolle 2 stellen mat 64
om te janken. Ik zei al die kunnen ze beter op de fyra zetten
![]()
Ohwja olie ook nog gepeild vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |