Zoiets heet de begrenzerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:
Zo, mooie rit erop zitten
Carb reiniger werkt toch ook wel prima moet ik zeggen. Later misschien nog een keer ultrasoon doen, maar volgens mij is de zooi er nu wel uit. Trekt veel lekkerder doorAlleen voorbij de 11k rpm begint ie wat te twijfelen, maar vooruit.
mjah toen ik nog op de GSR reed en de helm elke keer mee naar boven moest heb ik hem een keer gestoten tegen de muur... Zat ook echt op een hatelijk plekje die krasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook een nieuw vizier, misschien kom ik er wel een tegen op de beurs, en anders bestel ik hem wel ergens online. Doe al 4 jaar met deze, dus het wordt wel een beetje tijd
Eigenlijk is het een rugprotector en nierprotector in één.quote:
Ik gebruik mijn vizier zelden, staat altijd open, dus het boeit niet zo heel erg, maar die anderhalve keer dat ik hem wél dicht heb is het klote weer en dan schiet het niet op als hij zo gekrast is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah toen ik nog op de GSR reed en de helm elke keer mee naar boven moest heb ik hem een keer gestoten tegen de muur... Zat ook echt op een hatelijk plekje die kras
Die zit in de carbsquote:
Tot er een keer een wesp binnen komtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vizier zelden, staat altijd open, dus het boeit niet zo heel erg, maar die anderhalve keer dat ik hem wél dicht heb is het klote weer en dan schiet het niet op als hij zo gekrast is.
Ik zit altijd tegen die prijzen aan te hikken, kutding kost gewoon 50¤; belachelijk, zeker als je het zelden gebruikt
Rijd je niet vol vermogen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die zit in de carbs
Mwa, door die gasbregrenzer wil die alleen in z'n 2 nog maar op 12k uitkomen, maar vooruit. 11k rpm kan ik mee leven
Nope, 25kW. Of ja, 28, volgens de laatste meting. Maar goed.quote:
Zelden of nooit last van, sowieso nog nooit op die manier gestoken. Wel een paar keer een hommel of iets dergelijks tegengekomen, maakt een zooitje, en dawastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tot er een keer een wesp binnen komtdat voel je wel, stak net boven me oog oog half dicht en dikke bult
Trein?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef einschtein het volgende:
Weer in de trein richting Rottedam. Lang leve WiFi in de trein.
Aan het "werk''?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Rotterdam. Zonder wifi
Serieus? Vanaf Enschede of Zwolle?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes nog 5 minuten. Helemaal in Nijverdal geweest
zwollequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus? Vanaf Enschede of Zwolle?
ik vind dit:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
Jongens staat die trajectcontrole tussen leiden en den haag nou al eens aan?
quote:Gepost op een forum @ 8-1-13;
Ik heb een mail van het LP team verkeer binnen.
'Op dit moment is nog niet precies bekend wanneer de trajectcontrole op de A4 tussen Leiden en Leidschendam operationeel wordt. Dit is onder andere afhankelijk van de testresultaten. Als de trajectcontrole operationeel wordt, zult u worden gewaarschuwd door borden. Daarnast verwacht ik dat ook de media aandacht zal worden besteed aan de trajectcontrole als deze operationeel wordt.'
Verder niet echt iets concreets, maar blijkbaar werkt het voorlopig nog niet.quote:zelfde forum;
Trajectcontrole A4 uitgesteld tot eind 2013
De trajectcontrole op de A4 tussen Leiden en Leidschendam waarmee begin dit jaar zou worden gestart, is opgeschoven naar eind 2013. Dat meldt Omroep West.
De reden voor het uistel is niet te zoeken bij het ontbreken van de apparatuur, want die hangt al enige tijd boven de A4. Echter ontbreken de kabels nog waarmee de apparatuur aan elkaar dient te worden gekoppeld. Deze zullen dus eerst moeten worden aangelegd, waarna ook alles nog moet worden getest.
Bestuurders die denken dat zij tot eind 2013 niet op hun snelheid hoeven te letten, kunnen deze gedachte beter zo snel mogelijk los laten. De politie staat namelijk vaak op dit traject met flitsapparatuur op snelheid te controleren.
Mooizoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik vind dit:
[..]
[..]
Verder niet echt iets concreets, maar blijkbaar werkt het voorlopig nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |