even kijken of ik hem nog kan vinden hooorquote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke goh wil je die is sturen/posten ben wel benieuwd waar eigenlijk.
Rijd er al 4 jaar na een tijdje weetje wel waar ze staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
even kijken of ik hem nog kan vinden hooor
Naja mocht je hem vinden wil ik hem wel zienquote:Op zondag 17 februari 2013 20:45 schreef Yreal het volgende:
Mijn administratie is weer eens een zooitje
Oh wacht even, ik zit nu met iemand anders in mijn hoofdquote:Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja mocht je hem vinden wil ik hem wel zien
Uhmzz dit klinkt al positieverquote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh wacht even, ik zit nu met iemand anders in mijn hoofdNee bij jou kreeg ik iets anders terug.. moest er nog even achter aan wat daar nou helemaal fout ging.
Ik word overspoeld met die ding ineensquote:
Whahahaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik word overspoeld met die ding ineensmoet gewoon een administratie gaan bijhouden van wat ik verstuur en wat er terug komt
Kan dat voortaan via DM? Danku.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja weer een ander verhaal, nog wat gehoord van de boete trouwens?
Doe ik ook best vaak eigenlijk; veelal aanrijdend op verkeerslichten, werkt ook prima met kofferklevers trouwensquote:Op zondag 17 februari 2013 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Mag je wel met losse handjes op de fiets?
![]()
24; check!quote:
Met een 17 Bing en een BiFuel pijpquote:Op zondag 17 februari 2013 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jonguh snelle 70 op de zundapp, wat een tijden
NEEEEEEEEE!!1!1!1quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Salatrel het volgende:
Moet ik de yammie nog maar inruilen voor een Tiger.. Vrijdag maar even proefzitten
Gerelateerd. En nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat het wel motor gerealiteerd was of hoe schrijf je dat?
Dat gewicht zit wel goedquote:Op zondag 17 februari 2013 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Handjes én benen los, en dan met je gewicht sturen; niet zo lekker als op een fiets, maar goed te doen; tevens een goede test of je brommer nog een beetje recht en strak is
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.quote:
Dan gaat tie idd wel de baas over je spelen. kameraad van mij ook zoon kereltje kon nog niet eens met zijn voeten aan de grond op de cbr, en de triumphquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.
De mijne wil ook niet luisteren als ik hem niet bij het stuur vast hebquote:Op zondag 17 februari 2013 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook niet echt licht, maar als je idd maar 65 -70 kilo weegt zal je brommert van 200+ kilo inclusief gyroforce niet echt happig zijn om te sturen op je gewicht.
Achterwiel der wel recht in?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne wil ook niet luisteren als ik hem niet bij het stuur vast hebKan een hele flauwe bocht maken, zo'n beetje een snelwegbocht, en dan moet ik al mijn best doen
Eigenwijze fiets.
Ja, maar die fiets weegt nat en met belading 250 kilo, ik kom nog niet aan de 70quote:
Eet je wel goed?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar die fiets weegt nat en met belading 250 kilo, ik kom nog niet aan de 70Heeft niet zo heel veel invloed als ik dan ga hangen bij 160 in het uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |