abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123015115
Kom ik aan met mijn 1,85 en 65kg. :')

Nog niet eens geprobeerd om zonder handen te rijden/sturen. Nog geen behoefte aan gehad.
pi_123015152
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Eet je wel goed? :P 1, 70?
Ik ben ook maar 1,75 ^O^ en 65 kilo. Maar als die fiets 250 weegt, dan geeft die geen fuck als je met gewicht denkt te gaan sturen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_123015200
Who oke, met zulke gewichten niet nee :P
pi_123015424
Jullie kunnen wel familie zijn 45 kg ouwe vriend.

Weer niet echt ot srry Anne :@

[ Bericht 29% gewijzigd door Geerd op 17-02-2013 23:49:05 ]
pi_123016014
Ja, ik wilde gister dus zo'n backprotector kopen. Geen-een die dus past he. :') Heb echt de omvang van een rietje.

Heeft ze maar een Sje besteld, die werden niet eens standaard geleverd :')
pi_123016077
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:57 schreef einschtein het volgende:
Ja, ik wilde gister dus zo'n backprotector kopen. Geen-een die dus past he. :') Heb echt de omvang van een rietje.

Heeft ze maar een Sje besteld, die werden niet eens standaard geleverd :')
Wel een vriendin ? :P
Heb er hier ook een hangen rug protector dan, is wel fijn alleen dat gedoe :P
pi_123016277
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel een vriendin ? :P
Heb er hier ook een hangen rug protector dan, is wel fijn alleen dat gedoe :P
Of ik een vriendin heb? :P :Y

Ja, zo'n rugprotector leek mij ook erg handig. Ze besteld hem voor me en ik word gebeld als ie er is. Ze zei wel direct "Mocht je hem niet willen, je hoeft hem niet te kopen." Goeie service van Motorplaza :Y
pi_123016319
Maar ik had bij die Mtjes(en groter) gewoon veel stof over met betrekking tot de niergordel enzo. Het kan wel, zo'n M, alleen een S zou net wat makkelijker zijn.
pi_123016349
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, zo'n rugprotector leek mij ook erg handig. Ze besteld hem voor me en ik word gebeld als ie er is. Ze zei wel direct "Mocht je hem niet willen, je hoeft hem niet te kopen." Goeie service van Motorplaza :Y
Dat is wel nice idd.
pi_123016616
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:

[..]

Motorplaza is fijn inderdaad.

Morgen voor het eerst maar eens in m'n eentje op pad. Ergens vind ik het stiekem toch wel erg spannend, geen idee waarom. :')
pi_123016751
Pas op voor overstekende gieters 14.gif
pi_123016869
Idd vooral rond dit seizoen zijn we wat wilder.
pi_123016952
:?
pi_123017029
quote:
Jup idd die, altijd oppassen
pi_123017184
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:14 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Motorplaza is fijn inderdaad.

Morgen voor het eerst maar eens in m'n eentje op pad. Ergens vind ik het stiekem toch wel erg spannend, geen idee waarom. :')
I know the feeling. Eerste keer dat ik ook wegging, ipv met instructeur, spannonndd. :D
pi_123017214
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

I know the feeling. Eerste keer dat ik ook wegging, ipv met instructeur, spannonndd. :D
Het is stom, tijdens alle lessen: ik wist dat het tijd was om alleen te gaan rijden en had daar zo veel behoefte aan. Nu heb ik m'n rijbewijs en denk ik: fuck. :')
pi_123017240
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

Mja, en dan op een andere motor ook nog, in mijn geval zowel in vermogen als gewicht bijna twee keer zo zwaar :')

Echt breed had ik het ook niet de eerste keer :D Stapte met trillende benen van de motor af toen :') Wel heerlijk hoor, rijden zonder dat gezever in je oor

Ik was trouwens altijd wel blij dat de instructeur mij niet kon horen :D Dan had hij me al lang overreden _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_123017353
Ik begin nu na te denken over dingen die tijdens lessen nooit te spraken kwamen, grootste punt bijvoorbeeld: Waar laat ik m'n motor?

Ik wil hem achter het gebouw neerzetten, maar dan moet ik een stukje busbaan, fietspad en voetpad meepakken. Op de fiets zou ik denken: ach, boeiend. Nu denk ik: maar, maar, dat mág helemaal niet O-) Terwijl daar veel meer motoren staan en die daar ook op die manier komen..

of: waar laat ik m'n helm? Vastzetten aan de motor, of meenemen? En m'n pak.. ook niet handig in collegezalen. Deze lente maar eens op zoek gaan naar van die kevlar jeans of gewoon van die leren broeken.
pi_123017516
Mwa, fietspad en busbaan meepakken kun je opzich wel doen. De berm zou ik niet doen, overigens.
  maandag 18 februari 2013 @ 00:45:30 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123017594
Whehehe, d'r zitten allemaal gespierde spijkers in dit topic _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123017597
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik begin nu na te denken over dingen die tijdens lessen nooit te spraken kwamen, grootste punt bijvoorbeeld: Waar laat ik m'n motor?

Ik wil hem achter het gebouw neerzetten, maar dan moet ik een stukje busbaan, fietspad en voetpad meepakken. Op de fiets zou ik denken: ach, boeiend. Nu denk ik: maar, maar, dat mág helemaal niet O-) Terwijl daar veel meer motoren staan en die daar ook op die manier komen..

of: waar laat ik m'n helm? Vastzetten aan de motor, of meenemen? En m'n pak.. ook niet handig in collegezalen. Deze lente maar eens op zoek gaan naar van die kevlar jeans of gewoon van die leren broeken.
Grrr
  maandag 18 februari 2013 @ 00:49:10 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123017692
quote:

Motor; voor de deur, uit de weg, maar in het zicht.

Helm; als je motor niet overdekt staat, zou ik hem er niet aan hangen, een kouwe helm opzetten is minder, en doordat je scherm dan koud is, heb je veel meer en lang last van condens.

Heb je geen kastje daar waar je zooi in kunt gooien? Plekkie bij een congiërge te organiseren?

Kevlar Jeans bieden wel een beetje bescherming en zijn leuk voor een keertje, maar lang niet zo goed als een motorbroek, niet winddicht meestal, en al helemáál niet waterdicht. Beetje een gelegenheidsdingetje. Leer is ook niet waterdicht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123017729
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, en dan op een andere motor ook nog, in mijn geval zowel in vermogen als gewicht bijna twee keer zo zwaar :')

Echt breed had ik het ook niet de eerste keer :D Stapte met trillende benen van de motor af toen :') Wel heerlijk hoor, rijden zonder dat gezever in je oor

Ik was trouwens altijd wel blij dat de instructeur mij niet kon horen :D Dan had hij me al lang overreden _O_
Gelukkig had ik al een paar keer op mijn eigen gereden samen met vader. Mocht er dan wat gebeuren. :P

Och, ja. Same here. Het was gelukkig een een-wegs-verbinding. :') Anders had ie al mijn gescheld gehoord, helemaal met de AVB oefeningen die ik toendertijd met 30 graden moest doen. _O-
pi_123017752
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Motor; voor de deur, uit de weg, maar in het zicht.

Helm; als je motor niet overdekt staat, zou ik hem er niet aan hangen, een kouwe helm opzetten is minder, en doordat je scherm dan koud is, heb je veel meer en lang last van condens.

Heb je geen kastje daar waar je zooi in kunt gooien? Plekkie bij een congiërge te organiseren?

Kevlar Jeans bieden wel een beetje bescherming en zijn leuk voor een keertje, maar lang niet zo goed als een motorbroek, niet winddicht meestal, en al helemáál niet waterdicht. Beetje een gelegenheidsdingetje. Leer is ook niet waterdicht.
Alleen de titel mist nog :P
pi_123017791
quote:

Ach, fietspad/busbaan/voetpad meepakken is niet zo erg. Gekker als dat moet t dan ook niet worden. :P Ik had hem gister nog voor een winkel neer gezet, klein stukje fietspad/voetpad meegenomen. Als je tijdje rijdt dan gaat er een wereld voor je open qua parkeerplekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')