Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Ik snapte pas na 3 keer lezen wat er precies staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef Queens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit is 35 likes in 1 uur waard? Ok.
iets met : en "" en . en ,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik snapte pas na 3 keer lezen wat er precies staat.
ik heb twee broers uit m'n nieuwsoverzicht gegooid omdat ze steeds dat soort plaatjes posten (en nog veeeeeel erger) hun moeder is 7 jaar geleden overleden en 1 van hen post vrijwel elke dag n foto van haar met een roosje, engeltje of hartjes en dan 'ik mis je zo mama!'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de hele dag niets anders doen dan dit soort shit delen, schaar ik zelf onder de stupid people
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
[ Bericht 22% gewijzigd door Pharkus op 15-02-2013 12:21:00 (naakt) ]I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
Wuuuhuhuquote:
quote:
Verkapt ik heb een hele hoop grotere piemels gehad postquote:
Ik vind die dingen zo stom he. Alleen van die labiele wijven posten dat altijd zodat men denkt dat ze eigenlijk heel stoer en rebels zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die de hele dag niets anders doen dan dit soort shit delen, schaar ik zelf onder de stupid people
[ afbeelding ]
Verkapt ik heb zelf ook zo'n kleintje en ga dus nu snel dit maar zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Verkapt ik heb een hele hoop grotere piemels gehad post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verkapt ik heb zelf ook zo'n kleintje en ga dus nu snel dit maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach mijn e-penis is een stuk groter, en daar gaat het om op FOK!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]ach mijn e-penis is een stuk groter, en daar gaat het om op FOK!
of ze posten een hele zooi van die plaatjes over het feit dat ze een bitch zijn en dat anderen ze maar moeten nemen zoals ze zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo stom he. Alleen van die labiele wijven posten dat altijd zodat men denkt dat ze eigenlijk heel stoer en rebels zijn.
Valt echt heus mee. Maar zo klein niet, nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Verkapt ik heb een hele hoop grotere piemels gehad post
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verkapt ik heb zelf ook zo'n kleintje en ga dus nu snel dit maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem mijn man ook 'mijn mannetje'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef arachide. het volgende:
Ik heb gister mijn valentijnsdagklacht op facebook gegooid, eigenlijk verbaasde iedere like me.
Echt, het kutste aan valentijnsdag is nog wel die stroom van trotste foto's van lame ass doosjes chocolade, kaartjes en rozen van "me mannetje". Good god, kruip met je snuggie en je mannetje op de bank voor een avondje gtst en val mij niet lastig met je inspiratieloze rotzooi.
Ik zag wel customized m&m's voorbij komen vandaag, die waren echt fucking bad ass!
Groetjes,
Relatiehebbend en gefrustreerd.
Ik heb er eentje die de hele tijd post dat haar kind zijn eten niet wil opeten en de hele tijd friet wilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Stansfield het volgende:
Een oud vriendin van mijn vriendin die ik 2x heb gezien en mijn heeft toegevoegd heeft haar hele timeline vol staan met haar kinderen. Zo'n type wat 25 is en 3 kinderen heeft en dat ook haar hele wereld is. Dus verder heeft ze weinig andere dingen. Nu heeft er eentje een bril. Is echt een lelijk kind en met een lelijke bril wordt ze nog lelijker. Maar al die reacties, om je kapot te ergeren. Aahh wat staat dat haar lief en mooi meisje met een mooie bril. Wat een ellende zeg.
Gewoon een keer eerlijk zijn en zeggen "wat een hondslelijk kind".quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Stansfield het volgende:
Een oud vriendin van mijn vriendin die ik 2x heb gezien en mijn heeft toegevoegd heeft haar hele timeline vol staan met haar kinderen. Zo'n type wat 25 is en 3 kinderen heeft en dat ook haar hele wereld is. Dus verder heeft ze weinig andere dingen. Nu heeft er eentje een bril. Is echt een lelijk kind en met een lelijke bril wordt ze nog lelijker. Maar al die reacties, om je kapot te ergeren. Aahh wat staat dat haar lief en mooi meisje met een mooie bril. Wat een ellende zeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef arachide. het volgende:
Ik heb gister mijn valentijnsdagklacht op facebook gegooid, eigenlijk verbaasde iedere like me.
Echt, het kutste aan valentijnsdag is nog wel die stroom van trotste foto's van lame ass doosjes chocolade, kaartjes en rozen van "me mannetje". Good god, kruip met je snuggie en je mannetje op de bank voor een avondje gtst en val mij niet lastig met je inspiratieloze rotzooi.
Ik zag wel customized m&m's voorbij komen vandaag, die waren echt fucking bad ass!
Groetjes,
Relatiehebbend en gefrustreerd.
Dat is niet zo erg als "'me' mannetje"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik noem mijn man ook 'mijn mannetje'
Ik heb dit net vers gepost en iemand in mijn feed post er alweer eentje:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
of ze posten een hele zooi van die plaatjes over het feit dat ze een bitch zijn en dat anderen ze maar moeten nemen zoals ze zijnGezellig, laat jezelf vooral kennen
[ afbeelding ]
Mijn handen jeuken ook regelmatig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Gewoon een keer eerlijk zijn en zeggen "wat een hondslelijk kind".
Mijn kerel is exact 1cm kleiner dan ik, vandaar het 'mannetje'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef Apotheose het volgende:
ik vind dat hele woord 'mannetje' gewoon om de kriebels van te krijgen. Dat je je zoontje van 3 je mannetje noemt - leuk. Maar niet je kerel.
Doen wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken ook regelmatig.
Gaat zo lastig als het je "bijna" verwanten zijn...quote:
Hmm ja dat klopt. Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als het je "bijna" verwanten zijn...
Het is patat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die de hele tijd post dat haar kind zijn eten niet wil opeten en de hele tijd friet wilJa, omdat jij zo inconsequent bent, muts
Iemand had een zakje witte en paarse m&m's van der vriend gekregen en daar stond hun naam en datum op, nog steeds cliché, maar dat vond ik echt tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef YogaLove het volgende:
Inspiratieloze rotzooi!Well said!
Welke M&M's?
Ik heb het over 16jarige die hun vriendje "me mannetje" noemen. Is "vriend" niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik noem mijn man ook 'mijn mannetje'
Luv you 4 evaaaahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het over 16jarige die hun vriendje "me mannetje" noemen. Is "vriend" niet genoeg?
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef durrrr het volgende:
Waarom is mijn screenshot gewist ?? Had toch in een spoiler gedaan
FRIET!quote:
Oh cool, nog niet tegengekomen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iemand had een zakje witte en paarse m&m's van der vriend gekregen en daar stond hun naam en datum op, nog steeds cliché, maar dat vond ik echt tof
PATAT!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Matty___ het volgende:
tuurlijk is het friet.... wat is dat nou voor vraag
bestel je bij de mac ook altijd franse patatjes?quote:
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
bestel je bij de mac ook altijd franse patatjes?
Ze passen zich aan jou aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.
Nee, gewoon een menu. Hoef ik 't niet eens te zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Bestel jij bij de mac dan franse frietjes?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
SPOILER: berichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie eronder:SPOILER: reactiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent voor dierenmishandeling?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
oh degene die dat soort plaatjes op mijn facebook tieft die donder ik er zonder pardon uit . Geen luguberheden op mijn nieuwsfeed .
Wat heeft het voor zin idd; het is niet alsof je geweld tegen huisdieren uit de wereld kan bannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus je bent voor dierenmishandeling?![]()
![]()
nee zonder gekheid. Wat moet je daarmee. als je echt wat voor dieren wilt doen ga je naar het asiel en neem je er een mee naar huis
Sluit je ogen maar voor de gruwlijkheden, wat als je zelf eens hulp nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
oh degene die dat soort plaatjes op mijn facebook tieft die donder ik er zonder pardon uit . Geen luguberheden op mijn nieuwsfeed .
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sluit je ogen maar voor de gruwlijkheden, wat als je zelf eens hulp nodig hebt.
Helemaal offtopic maar toch;quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Helemaal offtopic maar toch;
Ik word altijd blij van jouw UIdat is Zoey Deschanel of niet?
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfondsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus je bent voor dierenmishandeling?![]()
![]()
Nee naar mee ga je de discussie winnen en een handtekening scoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfonds![]()
Liep al weg, denk dat het een soort frustratie was ofzo. Is ook best zaadwerk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nee naar mee ga je de discussie winnen en een handtekening scoren.
Je wilde het niet hebben over aids, dus was je voor dierenmishandeling?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfonds![]()
Ja het ging om huisdieren met aids die mishandeld werdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je wilde het niet hebben over aids, dus was je voor dierenmishandeling?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja het ging om huisdieren met aids die mishandeld werden
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Stansfield het volgende:
M'n 'hubbie'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als "'me' mannetje"
Dat is niet alleen op facebook foutquote:
Wat een top browser plugin.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.
Mag gewoon hier hoor. Facebookergernissen is gewoon pars pro toto voor socialmedia-ergernissenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er ook een twitterergernissen topic?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit ook gewoon grappig ik kan er niks aan doen.
Ik kan terugkeren op Facebookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.
ok danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mag gewoon hier hoor. Facebookergernissen is gewoon pars pro toto voor socialmedia-ergernissen
LOL dat is bijna alle irritaties uit dit topic bij elkaar in 1 status. Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Goshhh niet weer een foto van een mishandeld dierSPOILER: berichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie eronder:Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,SPOILER: reactiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dafuqquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Al mijn haatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe verzinnen ze het.....
Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken.
Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te stoppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden.
Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken
Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... :
Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep-kind zit.
Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen.
Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.
Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk.
Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.
Een ander veel voorkomend scenario:
Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %.
Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.
Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.
AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !!
De eerste zin zegt het al; ''Hoe verzinnen ze het..''quote:
Die filmpjes zijn best tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen.Ga weg.
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen.Ga weg.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Vlees afschaffenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .
Maar wel vlees eten en geen antwoord hebben op vraagstukken als: hoe wil je de wereld/ de landen met opkomende economieën die meer vlees gaan consumeren voeden zonder bio-industrie?
In een perfecte wereld jaquote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vlees afschaffenIs er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken!
Jaaaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaaaLang leve hippie-idealen!
Ik ben een die-hard vegetariër, maar vind het zo moeilijk om er over te discussiëren.. Vooral op Fok, al m'n standpunten worden gelijk onderuit gehaald, dus ik hou me wijselijk stil. Wil ook geen vega-jehova zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vlees afschaffenIs er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken!
dan zou ik, als ik hen was, es beginnen met de fotos offline te halen en niets nieuws meer online zetten. Maar nee het ligt aan de pedofiel die de fotos ontdektquote:
Ja, ik heb wel argumenten, maar ''het internet'' is het toch altijd oneens en schopt mijn hele standpunt onderuit.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:16 schreef YogaLove het volgende:
[..]HIPPIES UNITED
Het is inderdaad ook een hele moeilijke discussie.
Ik zou zeggen, probeer het eens op Facebook![]()
grapje
![]()
In Utopia...quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga reageren!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vriend!![]()
Ik ga gauw een PETA-post maken op FB!
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven? Of die met de schapen die wol produceren?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Weilanden staan al bijna altijd leeg. Dat zijn gewoon grote grasvlaktes die eigenlijk alleen gebruikt worden om te maaien voor voer voor melkkoeien. Oh en natuurlijk voor de campina reclame wanneer de koeien zo vrolijk buiten rennen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven? Of die met de schapen die wol produceren?
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariër ook geen melk moeten drinken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven?
Dan denk je verkeerd. De vlees- en melkindustrie staan los van elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariër ook geen melk moeten drinken.
Mijn vraag is ook welke weilanden en vrij komen door geen vlees meer te eten. Met het antwoord, er komen er geen extra vrij door vlees uit te bannen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Weilanden staan al bijna altijd leeg. Dat zijn gewoon grote grasvlaktes die eigenlijk alleen gebruikt worden om te maaien voor voer voor melkkoeien. Oh en natuurlijk voor de campina reclame wanneer de koeien zo vrolijk buiten rennen.
Zonder melk gaan we allemaal dood. Plus wat Platina zegt, dus ik hoop dat je sarcastisch was.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariër ook geen melk moeten drinken.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef padlarf het volgende:
Dat dit topic tegenwoordig een vrouwentopic is is al erg genoeg. Rot op met die ecobullshit.
WOWquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plaatje vooral.
alsof psy niet even grote kanker isquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Alsjeblieft zeg. Wat een troep vandaag op mn newsfeed.
[ afbeelding ]
Een maand samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik wil de volledige reactie van die baas zienquote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, ex-schoon familie.
Was ook meteen zijn laatste verjaardag.quote:
Dat ging over de gevulde eieren waar teveel kerriepoeder in zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil de volledige reactie van die baas zien
Dat is ook fucking ranzigquote:Op zondag 17 februari 2013 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ging over de gevulde eieren waar teveel kerriepoeder in zat.
Sinds wanneer zijn kinderen met klapdeuren te lokkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Check ik het kenteken op RDW, bestaat nieteens
Wie verzint zoiets? Wel al 13000 keer gedeeld en allemaal van die reactie als: afschieten die smeerlap etc.__________________x 10000
NEE, NEE, NEEEEEEquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er niet aan denken dat mensen dit serieus gaan nemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Wie verzint zoiets? Wel al 13000 keer gedeeld en allemaal van die reactie als: afschieten die smeerlap etc.__________________x 10000
goed dat ze het bouwjaar er ook bij zettenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Die eerste reactie.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, ex-schoon familie.
jij niet dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]Mannen zullen het hier vast mee eens zijn.
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.quote:Leeftijd die me gegeven is:
Waar woonde ik:
Wat deed ik:
Wat reed ik:
Wie had m'n hart:
Leeftijd nu:
Waar woon ik:
Wat doe ik nu:
Wat rij ik nu:
Wie heeft mijn hart nu:
Wie mij een ' vind ik leuk' geeft, krijgt van mij een leeftijd, zodat je dit op je eigen FB kunt zetten. Is leuk en geeft stof tot denken...
Naar huis?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waar gaat het schatje heen dan?
Whehe, zou ook kunnenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht intern iets ofzo
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
huismama, kids, nissa micra...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:56 schreef Queens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Waar de fuck slaat het überhaupt op?
En dan die reacties erbij: gefeliciflapstaart, profietsgejat.quote:mannetje jarig, 51 jaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
En dan die reacties erbij: gefeliciflapstaart, profietsgejat.
zeker van cu2 gejat?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
18 en 2 kinderenquote:
nee de vragen van het lijstje. doet me erg denken aan hetzelfde lijstje dat destijds op cu2 vaak gebruikt werd om je profiel te vullen.quote:
Nee joh, ze is 30 en heeft 2 kinderen....waarvan 1 mijn neefje isquote:
Die vond ik dan wel weer grappig... Althans, iemand had die geplaatst en meteen schoten mensen meteen in paniek zonder eerst eens fatsoenlijk te lezen.quote:
Ik heb echt geen idee waar die vragen op slaan. En wat heeft die gegeven leeftijd er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nee de vragen van het lijstje. doet me erg denken aan hetzelfde lijstje dat destijds op cu2 vaak gebruikt werd om je profiel te vullen.
Misschien de leefttijd die ze zichzelf geeft. Zovan ik ben 30 maar ik voel me 18 ofzo.. geen idee...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:02 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar die vragen op slaan. En wat heeft die gegeven leeftijd er dan mee te maken?
Zij is tot nu toe de enige bij wie ik dit heb gezien.
Nee, als jij zo'n status van iemand liked krijg jij van die persoon een leeftijd toegewezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:04 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Misschien de leefttijd die ze zichzelf geeft. Zovan ik ben 30 maar ik voel me 18 ofzo.. geen idee...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee, als jij zo'n status van iemand liked krijg jij van die persoon een leeftijd toegewezen.
kettingbrief principequote:
En dan als iemand jouw status lijkt moet jij diegene een leeftijd gevenquote:
wat betekent die eerste zin dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef Queens het volgende:
[..]
Nee joh, ze is 30 en heeft 2 kinderen....waarvan 1 mijn neefje is
Ja godverdomme...wat ernstig dit soort dingenquote:
Ik geef jou een B7+quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:32 schreef Queens het volgende:
Het is inderdaad zo lame dat ik nog steeds de clou niet snap waar die gegeven leeftijd op slaat, het had dus net zo goed een gegeven kleur/lichaamsdeel/ziekte/letter van het alfabet kunnen zijn ofzo? Pffff, laat ook maar
Nou, de leeftijd is het eerste deel en het tweede deel is je leeftijd nu, en dan kan je dus het verschil zien, hoe erg je veranderd bent. Ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:32 schreef Queens het volgende:
Het is inderdaad zo lame dat ik nog steeds de clou niet snap waar die gegeven leeftijd op slaat, het had dus net zo goed een gegeven kleur/lichaamsdeel/ziekte/letter van het alfabet kunnen zijn ofzo? Pffff, laat ook maar
En wat gaan ze met dat haar doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want kinderen zijn geen mensen idd.![]()
Trouwens wel een mooi initiatief hoor maar dat terzijde.
Nieuwe rage, zoals gangnam style.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???
ik snap serieus niet waarom dit zo'n hype is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nieuwe rage, zoals gangnam style.
Iedereen doet het, zelfs voetballers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef YogaLove het volgende:
Sinds ik dit topic volg, heb ik steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Wat een nutteloos tijdverdrijf is het ook eigenlijk. Maar ik ben nog niet zo ver om het ook daadwerkelijk te doen![]()
Ga vooral door met hier posten!!![]()
Ik heb er nu ook last van! En niet eens van een wanhopige vrouw/tienermeisje maar gewoon een (wat ik dacht) normale man.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
AfrikaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.
Die Sandra had haar reactie blijkbaar al verwijderd tegen de tijd dat ik de reacties las, ik heb haar dus helaas zelf ook niet mogen aanschouwen. Best frustrerend aangezien iedereen volledig los ging op die Sandra, geen idee wat haar commentaar überhaupt was.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
Haha, "een skakel gedeeld"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen speelt toch een rol op facebook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef HSG het volgende:
Mensen die (bijna) bij elke post "life is good" neerzetten. Toen ik nog Facebook had deed een maat van mij dat ook steeds, "life is good" neerzetten en ondertussen via een groepschat steeds zeiken dat hij zich eenzaam of kut voelt.
Rollen zoals...?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen speelt toch een rol op facebook.
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.quote:
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
je nam het toch al niet serieus of welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
dan is het net twitterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?
De eerste keer toen ik dat las wel. Maar hij zet dat zelfs bij de meest onbenullige posts neer en toen werd het ongeloofwaardig. En toen ik in het verleden van zijn posts ging kijken vond ik het al helemaal te erg. Later werd ik in een groepsschat toegevoegd van whatsapp waardoor ik observeerde dat "life is good" erg lijnrecht tegenover zijn manier van denken stond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je nam het toch al niet serieus of wel
Zelfkastijding op z'n best.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
GVD!!!!
[ afbeelding ]
En zij irriteerde me al door dagelijks foto's van haar pasgeboren kind erop te pleuren (nee ik gooi haar niet weg, haten is lekker. KLB.)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nieuwe rage, zoals gangnam style.
Iedereen doet het, zelfs voetballers
Harlem shake is koningquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap serieus niet waarom dit zo'n hype is.
15 minuten geleden nogquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Harlem shake is koning
Je mag klagen over alles hier, maar niet haten op Harlem shake.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:
En nu weer klagen.
[..]
En nu weer klagen.
Ok die zijn leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
[..]
En nu weer klagen.
Die hondjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
picsquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:53 schreef ZarB het volgende:
De Harlem shake is echt niet grappig.
Kinderachtige statussen zijn ook ook een ergernis. Heb een vriendin die onlangs 30 is geworden maar ergens op dr 16e is blijven hangen. Nu weer een status over lol met mammie en schoonmammie. Erg.
Meestal vind ik die Harlem Shake-filmpjes niks, maar die hondjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
Hier ook. Vind het alleen irritant. Het wordt ook voornamelijk gedaan door mensen die op hun 18e vakkenvuller waren en nu nog geen 10 jaar later werkloos of een niet boeiend beroep hebben (en vaak ook al meerdere kinderen gekregen op zeer jonge leeftijd. Vind ik eerder tenenkrommend om te lezen ipv leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef Lovechild het volgende:
Dat leeftijdsgedoe loopt mijn tl ook binnen. Vind het op zich wel leuk om te lezen, de veranderingen. Maar ik like angstvallig niet
ywquote:
iedereen moet toch zelf weten wat hij met zijn leven doet. zat mensen die zich niet zo druk maken om te toekomst en meer bij de dag leven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier ook. Vind het alleen irritant. Het wordt ook voornamelijk gedaan door mensen die op hun 18e vakkenvuller waren en nu nog geen 10 jaar later werkloos of een niet boeiend beroep hebben (en vaak ook al meerdere kinderen gekregen op zeer jonge leeftijd. Vind ik eerder tenenkrommend om te lezen ipv leuk.
True, dat moeten ze idd zelf weten, maar ik leef ook met de dag en moet er niet aan denken om werkloos thuis te zitten met 4 kids en een Opel Corsa uit 92 voor de deur. Het was om even terug te komen over het leuk vinden om te lezen wat er veranderd is. Nou ja, ik vind zoiets niet leuk (zeker niet als het een jong iemand betreft). Eerder zonde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen moet toch zelf weten wat hij met zijn leven doet. zat mensen die zich niet zo druk maken om te toekomst en meer bij de dag leven.
Jaaa maar ik ben niet jong en het merendeel van mijn fb-vrienden ook niet, dus dan heb je het over veranderingen waar wel 20 jaar tussenzit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
True, dat moeten ze idd zelf weten, maar ik leef ook met de dag en moet er niet aan denken om werkloos thuis te zitten met 4 kids en een Opel Corsa uit 92 voor de deur. Het was om even terug te komen over het leuk vinden om te lezen wat er veranderd is. Nou ja, ik vind zoiets niet leuk (zeker niet als het een jong iemand betreft). Eerder zonde.
Maak wat van je leven denk ik dan.
Moet niet he, ik denk het alleen.
Volledige namen aubquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef durrrr het volgende:
Van die pedo's die reageren op fotos van meisjes als dit... Damn
[ afbeelding ]
Weer een stukje kwaliteit prozaquote:
Hij gebruikt geen vraagteken, maar hij stelt wel degelijk een vraag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Weer een stukje kwaliteit proza![]()
Ook beginnen met "ik heb een vraag" maar uiteindelijk geen vraag stellen...
Eentje met kattenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meestal vind ik die Harlem Shake-filmpjes niks, maar die hondjes![]()
.
Hoezo dat nou weer? Ik wil weleens zien wat die gast nog meer voor onzin post..quote:
Oh okay. Ik dacht dat je hem aan de digitale schandpaal wilde nagelen zoals die rare pedohunter vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik wil weleens zien wat die gast nog meer voor onzin post..
Je hebt me doorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht dat je hem aan de digitale schandpaal wilde nagelen zoals die rare pedohunter vrouw.
Je wil stiekem zeker gewoon kijken op welke foto hij heeft gecomment omdat je nieuwsgierig bent naar het twaalfjarige meisje.
Hahahah dat is de mooiste. NO. Ik hou van tardquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eentje met katten![]()
Komt ook steeds langs op mijn newsfeed
En meteen een ergernis erin, met dat einde![]()
oh oh welke paintheld heeft dit nou weer in elkaar gezet.quote:
Zulke kk domme mensen zouden ze een nekschot moeten geven. Helaas heb ik ook een paar van zulke in mijn lijst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
Kut hoer spamt heel facebook vol met onzinnige berichten
Ik zou d'er doen though.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:31 schreef Queens het volgende:
Ordinair wijf (vriendin van vriendin, dus dat komt blijkbaar ook in mijn newsfeed terecht) die denkt dat ze model is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had echt allang gereageerd op 'dat is gewoon nederlands hoor'.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
oh nee tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:36 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat ze engels kunnen...
Ik heb ook wel eens van dat soort berichten, word altijd een beetje moe van dat cryptische gelul over "ze" en "sommigen mensen".quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik beter een compliment geven voor wat goed is, ben ik gelijk klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik had echt allang gereageerd op 'dat is gewoon nederlands hoor'.mijn handen jeuken nu al.
stupid bitch.
Iedereen hapt daar altijd opquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van dat soort berichten, word altijd een beetje moe van dat cryptische gelul over "ze" en "sommigen mensen".
Ik kan heuz wel mu eigen keuses makun!!
Wtfquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb al eerder gepost over deze weirde gozer, hij blijft maar pareltjes posten. Ik heb hem zelf niet in mijn lijst (ken hem wel) maar kijk af en toe wat hij allemaal voor debiels posthij geeft ook altijd antwoord op zichzelf
geniaal.
Voor de duidelijkheid; bordeauxrood is dus altijd die dude.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wtf![]()
''sondag'', ''2 persone hou hiervan''?
k^+nkahquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh, jaik heb mijn taal op Afrikaans staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |