Ik heb het over 16jarige die hun vriendje "me mannetje" noemen. Is "vriend" niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik noem mijn man ook 'mijn mannetje'
Luv you 4 evaaaahquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het over 16jarige die hun vriendje "me mannetje" noemen. Is "vriend" niet genoeg?
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef durrrr het volgende:
Waarom is mijn screenshot gewist ?? Had toch in een spoiler gedaan
FRIET!quote:
Oh cool, nog niet tegengekomen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iemand had een zakje witte en paarse m&m's van der vriend gekregen en daar stond hun naam en datum op, nog steeds cliché, maar dat vond ik echt tof
PATAT!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Matty___ het volgende:
tuurlijk is het friet.... wat is dat nou voor vraag
bestel je bij de mac ook altijd franse patatjes?quote:
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
bestel je bij de mac ook altijd franse patatjes?
Ze passen zich aan jou aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik werk bij de mac, ik heb er serieus beperkten bij zitten "patatsaus" zeggen. Hui-len.
Nee, gewoon een menu. Hoef ik 't niet eens te zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Bestel jij bij de mac dan franse frietjes?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
SPOILER: berichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie eronder:SPOILER: reactiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent voor dierenmishandeling?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
oh degene die dat soort plaatjes op mijn facebook tieft die donder ik er zonder pardon uit . Geen luguberheden op mijn nieuwsfeed .
Wat heeft het voor zin idd; het is niet alsof je geweld tegen huisdieren uit de wereld kan bannen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus je bent voor dierenmishandeling?![]()
![]()
nee zonder gekheid. Wat moet je daarmee. als je echt wat voor dieren wilt doen ga je naar het asiel en neem je er een mee naar huis
Sluit je ogen maar voor de gruwlijkheden, wat als je zelf eens hulp nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
oh degene die dat soort plaatjes op mijn facebook tieft die donder ik er zonder pardon uit . Geen luguberheden op mijn nieuwsfeed .
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sluit je ogen maar voor de gruwlijkheden, wat als je zelf eens hulp nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |