abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122956884
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af :')
Dafuq :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_122957052
quote:
[ afbeelding ]
_O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zaterdag 16 februari 2013 @ 20:00:35 #103
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_122960504
quote:
[ afbeelding ]
Al mijn haat :(
pi_122961377
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen. :') Ga weg.
pi_122965544
Hier, nieuw pareltje!

quote:
Hoe verzinnen ze het.....

Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken.

Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te stoppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden.

Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken

Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... :

Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep-kind zit.

Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen.

Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.

Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk.

Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.

Een ander veel voorkomend scenario:
Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %.

Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.

Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.

AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !!
:') x100000
pi_122968540
Nu ben ik bang :'(

Oh en Harlem Shake :D :D :')
pi_122969329
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef YogaLove het volgende:
Nu ben ik bang :'(

Oh en Harlem Shake :D :D :')
De eerste zin zegt het al; ''Hoe verzinnen ze het..''
Doen ze een weddenschapje op FB ofzo? Welke hoax de meeste shares en likes krijgt? :')

Sommige mensen zijn zó verschrikkelijk dom en goedgelovig, maar het zijn altijd nét de mensen waarvan je het niet kunt zeggen dat ze dom zijn.. Beetje jammer.
pi_122973346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen. :') Ga weg.
Die filmpjes zijn best tof _O_. Maar hele events op marktpleinen hoeft dan weer niet :').
pi_122974321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???
pi_122974628
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???

Bijvoorbeeld.
Ik vind het wel geinig.
pi_122974866
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Helemaal gelijk.
pi_122975834
Ik heb nu zoveel mensen geblokkeerd in m'n vriendenlijst dat ik van de meeste ergernissen geen last meer heb *O*

Krijg alleen niet veel updates meer tegenwoordig ;(
  zondag 17 februari 2013 @ 09:32:53 #113
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122978478
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .
Maar wel vlees eten en geen antwoord hebben op vraagstukken als: hoe wil je de wereld/ de landen met opkomende economieën die meer vlees gaan consumeren voeden zonder bio-industrie?
pi_122978711
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:32 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .
Maar wel vlees eten en geen antwoord hebben op vraagstukken als: hoe wil je de wereld/ de landen met opkomende economieën die meer vlees gaan consumeren voeden zonder bio-industrie?
Vlees afschaffen ^O^ Is er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken! ^O^
pi_122978741
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vlees afschaffen ^O^ Is er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken! ^O^
In een perfecte wereld ja *O*
pi_122978757
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:05 schreef YogaLove het volgende:

[..]

In een perfecte wereld ja *O*
Jaaa :D Lang leve hippie-idealen!
Ik ben een die-hard vegetariër, maar vind het zo moeilijk om er over te discussiëren.. Vooral op Fok, al m'n standpunten worden gelijk onderuit gehaald, dus ik hou me wijselijk stil. Wil ook geen vega-jehova zijn :D
pi_122978928
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jaaa :D Lang leve hippie-idealen!
Ik ben een die-hard vegetariër, maar vind het zo moeilijk om er over te discussiëren.. Vooral op Fok, al m'n standpunten worden gelijk onderuit gehaald, dus ik hou me wijselijk stil. Wil ook geen vega-jehova zijn :D
*O* HIPPIES UNITED *O*
Het is inderdaad ook een hele moeilijke discussie.
Ik zou zeggen, probeer het eens op Facebook _O- :') grapje 8-)
  Moderator zondag 17 februari 2013 @ 10:21:19 #118
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_122979005
quote:

[..]

_O_
F.K.A. SuperwormJim
pi_122979209
quote:
dan zou ik, als ik hen was, es beginnen met de fotos offline te halen en niets nieuws meer online zetten. Maar nee het ligt aan de pedofiel die de fotos ontdekt :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 17 februari 2013 @ 10:41:14 #120
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_122979290
Niet echt een ergernis ofzo, maar konden ze bij Adobe niet een beter argument verzinnen? :')

Alhoewel ik ook helemaal verslaafd ben aan Candy Crush, waardoor mensen ook speluitnodigingen van mij krijgen. Nou ja, zo lang ik weet dat ze spelen is het niet zo'n ramp, maar ik wil niet dat mijn gehele FB wordt ondergesmeurd door die spellen.

Heb net gevonden hoe alleen ik die updates kan zien dat ik naar een nieuw level ben gegaan, en niet mijn gehele timeline :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_122979682
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:16 schreef YogaLove het volgende:

[..]

*O* HIPPIES UNITED *O*
Het is inderdaad ook een hele moeilijke discussie.
Ik zou zeggen, probeer het eens op Facebook _O- :') grapje 8-)
Ja, ik heb wel argumenten, maar ''het internet'' is het toch altijd oneens en schopt mijn hele standpunt onderuit. :') Daarom, ieder lekker voor zich, hoef ik me niet onnodig in allemaal bochten te wringen om mijn punt duidelijk te maken.
pi_122979693
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

_O_
Vriend! *O*

Ik ga gauw een PETA-post maken op FB!
  zondag 17 februari 2013 @ 11:31:47 #123
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122980135
quote:

[..]

In Utopia...
  Moderator zondag 17 februari 2013 @ 11:33:01 #124
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_122980157
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 11:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vriend! *O*

Ik ga gauw een PETA-post maken op FB!
Ik ga reageren! *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_122981124
quote:

[..]

Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven? Of die met de schapen die wol produceren?
Azwethinkweiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')