Dafuqquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Al mijn haatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Hoe verzinnen ze het.....
Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken.
Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te stoppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden.
Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken
Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... :
Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep-kind zit.
Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen.
Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.
Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk.
Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.
Een ander veel voorkomend scenario:
Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %.
Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.
Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.
AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !!
De eerste zin zegt het al; ''Hoe verzinnen ze het..''quote:
Die filmpjes zijn best tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen.Ga weg.
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik erger me dood aan die Harlem Shake dingen, word al uitgenodigd voor events in de buurt om dat ook te doen.Ga weg.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,
Vlees afschaffenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb iemand die dit soort zooi en van die PETA shit op Facebook zet en dan ook hoe zielig het is voor de kip en bio-industrie is kut enzo .
Maar wel vlees eten en geen antwoord hebben op vraagstukken als: hoe wil je de wereld/ de landen met opkomende economieën die meer vlees gaan consumeren voeden zonder bio-industrie?
In een perfecte wereld jaquote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vlees afschaffenIs er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken!
Jaaaquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaaaLang leve hippie-idealen!
Ik ben een die-hard vegetariër, maar vind het zo moeilijk om er over te discussiëren.. Vooral op Fok, al m'n standpunten worden gelijk onderuit gehaald, dus ik hou me wijselijk stil. Wil ook geen vega-jehova zijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vlees afschaffenIs er ook geen bioindustrie meer nodig. En de vele weilanden die dan leegstaan kunnen worden gebruikt om groenten en zulks te kweken!
dan zou ik, als ik hen was, es beginnen met de fotos offline te halen en niets nieuws meer online zetten. Maar nee het ligt aan de pedofiel die de fotos ontdektquote:
Ja, ik heb wel argumenten, maar ''het internet'' is het toch altijd oneens en schopt mijn hele standpunt onderuit.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:16 schreef YogaLove het volgende:
[..]HIPPIES UNITED
Het is inderdaad ook een hele moeilijke discussie.
Ik zou zeggen, probeer het eens op Facebook![]()
grapje
![]()
In Utopia...quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga reageren!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vriend!![]()
Ik ga gauw een PETA-post maken op FB!
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven? Of die met de schapen die wol produceren?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |