Helemaal offtopic maar toch;quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Helemaal offtopic maar toch;
Ik word altijd blij van jouw UIdat is Zoey Deschanel of niet?
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfondsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:38 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dus je bent voor dierenmishandeling?![]()
![]()
Nee naar mee ga je de discussie winnen en een handtekening scoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfonds![]()
Liep al weg, denk dat het een soort frustratie was ofzo. Is ook best zaadwerk natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nee naar mee ga je de discussie winnen en een handtekening scoren.
Je wilde het niet hebben over aids, dus was je voor dierenmishandeling?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat heeft zo'n straatfondsenwerver wel eens tegen me gebruikt toen ik geen zin had in een gesprek mbt aidsfonds![]()
Ja het ging om huisdieren met aids die mishandeld werdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je wilde het niet hebben over aids, dus was je voor dierenmishandeling?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja het ging om huisdieren met aids die mishandeld werden
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Stansfield het volgende:
Een oud vriendin van mijn vriendin die ik 2x heb gezien en mijn heeft toegevoegd heeft haar hele timeline vol staan met haar kinderen. Zo'n type wat 25 is en 3 kinderen heeft en dat ook haar hele wereld is. Dus verder heeft ze weinig andere dingen. Nu heeft er eentje een bril. Is echt een lelijk kind en met een lelijke bril wordt ze nog lelijker. Maar al die reacties, om je kapot te ergeren. Aahh wat staat dat haar lief en mooi meisje met een mooie bril. Wat een ellende zeg.
M'n 'hubbie'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als "'me' mannetje"
Dat is niet alleen op facebook foutquote:
Wat een top browser plugin.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.
Mag gewoon hier hoor. Facebookergernissen is gewoon pars pro toto voor socialmedia-ergernissenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er ook een twitterergernissen topic?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dit ook gewoon grappig ik kan er niks aan doen.
Ik kan terugkeren op Facebookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Daar heb ik http://unbaby.me/ voor. Kan je zelf configureren.
ok danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mag gewoon hier hoor. Facebookergernissen is gewoon pars pro toto voor socialmedia-ergernissen
LOL dat is bijna alle irritaties uit dit topic bij elkaar in 1 status. Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Goshhh niet weer een foto van een mishandeld dierSPOILER: berichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Discussie eronder:Ik kan echt zo kwaad worden om types die dat soort foto's posten en dan met hun domme kop gaan beweren dat je geen dierenvriend bent als je dat soort dingen niet deelt. Echt, opsodemieteren,SPOILER: reactiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |