Dat ging over de gevulde eieren waar teveel kerriepoeder in zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil de volledige reactie van die baas zien
Dat is ook fucking ranzigquote:Op zondag 17 februari 2013 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ging over de gevulde eieren waar teveel kerriepoeder in zat.
Sinds wanneer zijn kinderen met klapdeuren te lokkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Check ik het kenteken op RDW, bestaat nieteens
Wie verzint zoiets? Wel al 13000 keer gedeeld en allemaal van die reactie als: afschieten die smeerlap etc.__________________x 10000
NEE, NEE, NEEEEEEquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af
Je moet er niet aan denken dat mensen dit serieus gaan nemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Wie verzint zoiets? Wel al 13000 keer gedeeld en allemaal van die reactie als: afschieten die smeerlap etc.__________________x 10000
goed dat ze het bouwjaar er ook bij zettenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:55 schreef FUUUU het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
Die eerste reactie.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, ex-schoon familie.
jij niet dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]Mannen zullen het hier vast mee eens zijn.
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.quote:Leeftijd die me gegeven is:
Waar woonde ik:
Wat deed ik:
Wat reed ik:
Wie had m'n hart:
Leeftijd nu:
Waar woon ik:
Wat doe ik nu:
Wat rij ik nu:
Wie heeft mijn hart nu:
Wie mij een ' vind ik leuk' geeft, krijgt van mij een leeftijd, zodat je dit op je eigen FB kunt zetten. Is leuk en geeft stof tot denken...
Naar huis?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waar gaat het schatje heen dan?
Whehe, zou ook kunnenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht intern iets ofzo
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
huismama, kids, nissa micra...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:56 schreef Queens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Waar de fuck slaat het überhaupt op?
En dan die reacties erbij: gefeliciflapstaart, profietsgejat.quote:mannetje jarig, 51 jaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:07 schreef The_Voice_Within het volgende:
En dan die reacties erbij: gefeliciflapstaart, profietsgejat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |