Weilanden staan al bijna altijd leeg. Dat zijn gewoon grote grasvlaktes die eigenlijk alleen gebruikt worden om te maaien voor voer voor melkkoeien. Oh en natuurlijk voor de campina reclame wanneer de koeien zo vrolijk buiten rennen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven? Of die met de schapen die wol produceren?
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariėr ook geen melk moeten drinken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Welke weilanden komen dan leeg te staan? Die met de koeien op die melk geven?
Dan denk je verkeerd. De vlees- en melkindustrie staan los van elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariėr ook geen melk moeten drinken.
Mijn vraag is ook welke weilanden en vrij komen door geen vlees meer te eten. Met het antwoord, er komen er geen extra vrij door vlees uit te bannen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Weilanden staan al bijna altijd leeg. Dat zijn gewoon grote grasvlaktes die eigenlijk alleen gebruikt worden om te maaien voor voer voor melkkoeien. Oh en natuurlijk voor de campina reclame wanneer de koeien zo vrolijk buiten rennen.
Zonder melk gaan we allemaal dood. Plus wat Platina zegt, dus ik hoop dat je sarcastisch was.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want zonder vleesindustrie kunnen die kalfjes nergens heen en is het niet rendabel meer om melk te produceren denk ik. Sowieso zou je als vegetariėr ook geen melk moeten drinken.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef padlarf het volgende:
Dat dit topic tegenwoordig een vrouwentopic is is al erg genoeg. Rot op met die ecobullshit.
WOWquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat plaatje vooral.
alsof psy niet even grote kanker isquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Alsjeblieft zeg. Wat een troep vandaag op mn newsfeed.
[ afbeelding ]
Een maand samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik tel de dagen alvast af
quote:
Ik wil de volledige reactie van die baas zienquote:Op zondag 17 februari 2013 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]Leuk, ex-schoon familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |