En wat gaan ze met dat haar doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want kinderen zijn geen mensen idd.![]()
Trouwens wel een mooi initiatief hoor maar dat terzijde.
Nieuwe rage, zoals gangnam style.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vraag wat is in godesnaam een Harlem Shake ???
ik snap serieus niet waarom dit zo'n hype is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nieuwe rage, zoals gangnam style.
Iedereen doet het, zelfs voetballers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef YogaLove het volgende:
Sinds ik dit topic volg, heb ik steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Wat een nutteloos tijdverdrijf is het ook eigenlijk. Maar ik ben nog niet zo ver om het ook daadwerkelijk te doen![]()
Ga vooral door met hier posten!!![]()
Ik heb er nu ook last van! En niet eens van een wanhopige vrouw/tienermeisje maar gewoon een (wat ik dacht) normale man.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
AfrikaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.
Die Sandra had haar reactie blijkbaar al verwijderd tegen de tijd dat ik de reacties las, ik heb haar dus helaas zelf ook niet mogen aanschouwen. Best frustrerend aangezien iedereen volledig los ging op die Sandra, geen idee wat haar commentaar überhaupt was.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
Haha, "een skakel gedeeld"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen speelt toch een rol op facebook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef HSG het volgende:
Mensen die (bijna) bij elke post "life is good" neerzetten. Toen ik nog Facebook had deed een maat van mij dat ook steeds, "life is good" neerzetten en ondertussen via een groepschat steeds zeiken dat hij zich eenzaam of kut voelt.
Rollen zoals...?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen speelt toch een rol op facebook.
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.quote:
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
je nam het toch al niet serieus of welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
dan is het net twitterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?
De eerste keer toen ik dat las wel. Maar hij zet dat zelfs bij de meest onbenullige posts neer en toen werd het ongeloofwaardig. En toen ik in het verleden van zijn posts ging kijken vond ik het al helemaal te erg. Later werd ik in een groepsschat toegevoegd van whatsapp waardoor ik observeerde dat "life is good" erg lijnrecht tegenover zijn manier van denken stond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je nam het toch al niet serieus of wel
Zelfkastijding op z'n best.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
GVD!!!!
[ afbeelding ]
En zij irriteerde me al door dagelijks foto's van haar pasgeboren kind erop te pleuren (nee ik gooi haar niet weg, haten is lekker. KLB.)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nieuwe rage, zoals gangnam style.
Iedereen doet het, zelfs voetballers
Harlem shake is koningquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap serieus niet waarom dit zo'n hype is.
15 minuten geleden nogquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Harlem shake is koning
Je mag klagen over alles hier, maar niet haten op Harlem shake.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:
En nu weer klagen.
[..]
En nu weer klagen.
Ok die zijn leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
[..]
En nu weer klagen.
Die hondjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
picsquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:53 schreef ZarB het volgende:
De Harlem shake is echt niet grappig.
Kinderachtige statussen zijn ook ook een ergernis. Heb een vriendin die onlangs 30 is geworden maar ergens op dr 16e is blijven hangen. Nu weer een status over lol met mammie en schoonmammie. Erg.
Meestal vind ik die Harlem Shake-filmpjes niks, maar die hondjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En nu weer klagen.
Hier ook. Vind het alleen irritant. Het wordt ook voornamelijk gedaan door mensen die op hun 18e vakkenvuller waren en nu nog geen 10 jaar later werkloos of een niet boeiend beroep hebben (en vaak ook al meerdere kinderen gekregen op zeer jonge leeftijd. Vind ik eerder tenenkrommend om te lezen ipv leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef Lovechild het volgende:
Dat leeftijdsgedoe loopt mijn tl ook binnen. Vind het op zich wel leuk om te lezen, de veranderingen. Maar ik like angstvallig niet
ywquote:
iedereen moet toch zelf weten wat hij met zijn leven doet. zat mensen die zich niet zo druk maken om te toekomst en meer bij de dag leven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier ook. Vind het alleen irritant. Het wordt ook voornamelijk gedaan door mensen die op hun 18e vakkenvuller waren en nu nog geen 10 jaar later werkloos of een niet boeiend beroep hebben (en vaak ook al meerdere kinderen gekregen op zeer jonge leeftijd. Vind ik eerder tenenkrommend om te lezen ipv leuk.
True, dat moeten ze idd zelf weten, maar ik leef ook met de dag en moet er niet aan denken om werkloos thuis te zitten met 4 kids en een Opel Corsa uit 92 voor de deur. Het was om even terug te komen over het leuk vinden om te lezen wat er veranderd is. Nou ja, ik vind zoiets niet leuk (zeker niet als het een jong iemand betreft). Eerder zonde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:25 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen moet toch zelf weten wat hij met zijn leven doet. zat mensen die zich niet zo druk maken om te toekomst en meer bij de dag leven.
Jaaa maar ik ben niet jong en het merendeel van mijn fb-vrienden ook niet, dus dan heb je het over veranderingen waar wel 20 jaar tussenzit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef ZarB het volgende:
[..]
True, dat moeten ze idd zelf weten, maar ik leef ook met de dag en moet er niet aan denken om werkloos thuis te zitten met 4 kids en een Opel Corsa uit 92 voor de deur. Het was om even terug te komen over het leuk vinden om te lezen wat er veranderd is. Nou ja, ik vind zoiets niet leuk (zeker niet als het een jong iemand betreft). Eerder zonde.
Maak wat van je leven denk ik dan.
Moet niet he, ik denk het alleen.
Volledige namen aubquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef durrrr het volgende:
Van die pedo's die reageren op fotos van meisjes als dit... Damn
[ afbeelding ]
Weer een stukje kwaliteit prozaquote:
Hij gebruikt geen vraagteken, maar hij stelt wel degelijk een vraag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Weer een stukje kwaliteit proza![]()
Ook beginnen met "ik heb een vraag" maar uiteindelijk geen vraag stellen...
Eentje met kattenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meestal vind ik die Harlem Shake-filmpjes niks, maar die hondjes![]()
.
Hoezo dat nou weer? Ik wil weleens zien wat die gast nog meer voor onzin post..quote:
Oh okay. Ik dacht dat je hem aan de digitale schandpaal wilde nagelen zoals die rare pedohunter vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik wil weleens zien wat die gast nog meer voor onzin post..
Je hebt me doorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht dat je hem aan de digitale schandpaal wilde nagelen zoals die rare pedohunter vrouw.
Je wil stiekem zeker gewoon kijken op welke foto hij heeft gecomment omdat je nieuwsgierig bent naar het twaalfjarige meisje.
Hahahah dat is de mooiste. NO. Ik hou van tardquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eentje met katten![]()
Komt ook steeds langs op mijn newsfeed
En meteen een ergernis erin, met dat einde![]()
oh oh welke paintheld heeft dit nou weer in elkaar gezet.quote:
Zulke kk domme mensen zouden ze een nekschot moeten geven. Helaas heb ik ook een paar van zulke in mijn lijst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
Kut hoer spamt heel facebook vol met onzinnige berichten
Ik zou d'er doen though.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:31 schreef Queens het volgende:
Ordinair wijf (vriendin van vriendin, dus dat komt blijkbaar ook in mijn newsfeed terecht) die denkt dat ze model is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had echt allang gereageerd op 'dat is gewoon nederlands hoor'.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
oh nee tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:36 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat ze engels kunnen...
Ik heb ook wel eens van dat soort berichten, word altijd een beetje moe van dat cryptische gelul over "ze" en "sommigen mensen".quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik beter een compliment geven voor wat goed is, ben ik gelijk klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik had echt allang gereageerd op 'dat is gewoon nederlands hoor'.mijn handen jeuken nu al.
stupid bitch.
Iedereen hapt daar altijd opquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens van dat soort berichten, word altijd een beetje moe van dat cryptische gelul over "ze" en "sommigen mensen".
Ik kan heuz wel mu eigen keuses makun!!
Wtfquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb al eerder gepost over deze weirde gozer, hij blijft maar pareltjes posten. Ik heb hem zelf niet in mijn lijst (ken hem wel) maar kijk af en toe wat hij allemaal voor debiels posthij geeft ook altijd antwoord op zichzelf
geniaal.
Voor de duidelijkheid; bordeauxrood is dus altijd die dude.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wtf![]()
''sondag'', ''2 persone hou hiervan''?
k^+nkahquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh, jaik heb mijn taal op Afrikaans staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |