SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef YogaLove het volgende:
Sinds ik dit topic volg, heb ik steeds meer zin om mijn account te verwijderen. Wat een nutteloos tijdverdrijf is het ook eigenlijk. Maar ik ben nog niet zo ver om het ook daadwerkelijk te doen![]()
Ga vooral door met hier posten!!![]()
Ik heb er nu ook last van! En niet eens van een wanhopige vrouw/tienermeisje maar gewoon een (wat ik dacht) normale man.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
AfrikaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Waarom verwijderen, gewoon uitloggen en er niet meer aan denken.
Die Sandra had haar reactie blijkbaar al verwijderd tegen de tijd dat ik de reacties las, ik heb haar dus helaas zelf ook niet mogen aanschouwen. Best frustrerend aangezien iedereen volledig los ging op die Sandra, geen idee wat haar commentaar überhaupt was.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]_!
Haha, "een skakel gedeeld"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iedereen speelt toch een rol op facebook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef HSG het volgende:
Mensen die (bijna) bij elke post "life is good" neerzetten. Toen ik nog Facebook had deed een maat van mij dat ook steeds, "life is good" neerzetten en ondertussen via een groepschat steeds zeiken dat hij zich eenzaam of kut voelt.
Rollen zoals...?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen speelt toch een rol op facebook.
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.quote:
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
je nam het toch al niet serieus of welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar als je alleen maar neerzet dat je steeds leuke dingen doet + bij alle posts "life is good" neerzet dan gaat het nogal ongeloofwaardig klinken.
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je laat alleen een bepaalde kant van je persoonlijkheid zien. Altijd maar de leuke dingen of juist alleen maar zeiken.
niemand post alles wat er gebeurd maar een selectie.
dan is het net twitterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hallefuckinglujah. zie je het voor je wat er gebeurt als niemand filtert?
De eerste keer toen ik dat las wel. Maar hij zet dat zelfs bij de meest onbenullige posts neer en toen werd het ongeloofwaardig. En toen ik in het verleden van zijn posts ging kijken vond ik het al helemaal te erg. Later werd ik in een groepsschat toegevoegd van whatsapp waardoor ik observeerde dat "life is good" erg lijnrecht tegenover zijn manier van denken stond.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je nam het toch al niet serieus of wel
Zelfkastijding op z'n best.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
GVD!!!!
[ afbeelding ]
En zij irriteerde me al door dagelijks foto's van haar pasgeboren kind erop te pleuren (nee ik gooi haar niet weg, haten is lekker. KLB.)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Nieuwe rage, zoals gangnam style.
Iedereen doet het, zelfs voetballers
Harlem shake is koningquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap serieus niet waarom dit zo'n hype is.
15 minuten geleden nogquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Deze nieuwe hype al langsgekomen?
[..]
Antwoorden heb ik even weggehaald natuurlijk.
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Harlem shake is koning
Je mag klagen over alles hier, maar niet haten op Harlem shake.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:
En nu weer klagen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de twee beste harlem shakes:
En nu weer klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |