SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die tijdschriften krijg je toch thuis?
Bij de kapper en de Chinees lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
dan pak ik altijd de privéquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de kapper en de Chinees lezen.
nou ja zeg!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
Dat is wel héél verleidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nog een massage wil? 1 jaar basics fysio gedaan...
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het maakt Chufi geen donder uit WIE er komt slapen ALS er maar IEMAND komt slapen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Geen ontbijt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen ontbijt?![]()
la maar zitten dan
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woonquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij mag blijven want jij woont niet in Amsterdam![]()
Ik seg doen !
Ja jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...
of je hebt pechquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet na een beurt tegenwoordig een week bijkomen.
ik doe niet aan mietenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als je dat zelf wil. Miet omdat het moet of zo
Fappen op zolder bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee niet de Fokkersdie doen het 4x per dag
Ik was niet serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je maar tis meer aan Dees vind ik.. Maae jet weekend erna zou ook kunnen
dat ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fappen op zolder bedoel je?
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor
3 dagen. ik voel me goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan gaan we met zijn drieën tegelijk en moet chufi een week bijkomen
werk je ook al 'snachts dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
Wat een saai gedoequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
Wie weet ga ik het nog doen ook, maar alleen als je er ook niet post maar ik ken je onmiddelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor je
daar zou ook een rubriek voor kunnen komen in 40+
Moet jij hem maar openen, want ik ga daar dan niet postenanders
krijg je misverstanden![]()
Maar serieus, zoiet hebben ze ook voor de ''jongeren'' dus het zou wel passen
een 40+ datingsclub
en dat klinkt heel walgelijk eigenlijk![]()
sex - ouwe mensen - bah
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niet gevraagd
Wijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat mis je in dat rijtje dan?
Een beetje 40+ kerel neemt een 25 jarige.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor je
daar zou ook een rubriek voor kunnen komen in 40+
Maar serieus, zoiet hebben ze ook voor de ''jongeren'' dus het zou wel passen
een 40+ datingsclub
You rang?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sex - ouwe mensen - bah
Das de hidden agenda Bquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wijn
Lekker naar een band luisteren
Swingen
Ouwehoeren
Beetje dronkig worre
Kroket uit de muur
Wijn
Hard meezingen met een karaoke
Beetje slap lulle
en wijn
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet ga ik het nog doen ook, maar alleen als je er ook niet post maar ik ken ke onmiddels
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wijn
Lekker naar een band luisteren
Swingen
Ouwehoeren
Beetje dronkig worre
Kroket uit de muur
Wijn
Hard meezingen met een karaoke
Beetje slap lulle
en wijn
Krijg je mij er weer bij.quote:
Begin je weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nopeik beloof dat ik er niet zal posten, dat het wel serieus blijft daar,
dus je moet wel even met Karina overleggen denk ik, want die moet daar dan toch
een beetje opletten voor als er van die vervelende knulletjes Bah komen roepen.
Moet je maar met Karina bespreken![]()
lijkt mij wel een leuk idee![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje 40+ kerel neemt 2 25 jarigen.
Weet ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga met jou mee
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt vast wel ergens gedumpt bij een wijnproeverij ofzo.
Kijk dat moet ie hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik had nog een vrijgezelle zus, die ik wel bij Sjoef vind passen, maar ja.... ze heeft nu een policeman
Oh ? wat hoe waar... jonger? en politie is natuurlijk niksquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik had nog een vrijgezelle zus, die ik wel bij Sjoef vind passen, maar ja.... ze heeft nu een policeman
*kloontjes klaarzet*quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nopeik beloof dat ik er niet zal posten, dat het wel serieus blijft daar,
dus je moet wel even met Karina overleggen denk ik, want die moet daar dan toch
een beetje opletten voor als er van die vervelende knulletjes Bah komen roepen.
Moet je maar met Karina bespreken![]()
lijkt mij wel een leuk idee![]()
quote:
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je me op je eiland krijgen Sas?
ah toequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel een idee Sas![]()
Nee ga ik niet doen![]()
Erewoord
nou dan nietquote:
Dus je wilt me het riet in sturen .. En bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het idee
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het idee
nee is lulligquote:
*kluitje naar Sjoef gooit*quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je wilt me het riet in sturen .. En bedankt
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou dan niet![]()
het was maar een idee, maar misschien wl verstandig om het niet te doen![]()
heb jij weer gelijk in![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijn
Zou kunnen, maar dat zou je uit moeten proberen, geen ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijn
ja dat zijn we allemaal hier dus dat scheeltquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
ik ben gewoon te ouhouuuuuuuuuuuuuuuuud
Die opvliegers zijn gewoon lastig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
als jij naar de huishoudbeurs gaat kom je vast wel iemand tegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kop hem terug Sas,, Zie je na de beurs OK?
Sas wil niet met me trouwen !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij naar de huishoudbeurs gaat kom je vast wel iemand tegen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vliegers zijn gewoon lastig.
Je bent te oud, ja ik was al eens getrouwd met iemand van jouw leeftijd.... Sorryquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas wil niet met me trouwen !!!!!!!!!!
Zoiets
okéquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent te oud, ja ik was al eens getrouwd met iemand van jouw leeftijd.... Sorry
het hele jaar door komen er mooie mensen op het eilandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Of had je echt nog hoop ? Maar dan was je natuurlijk niet op eilqnd gaan wonen..
Dat deed Rocco Granata ook niet slecht als je die vrouw bekijktquote:
quote:
Jankende ouwchiesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
Heb ik half gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Gotsakke, ik loop weer eens lichtjaren achter hier
We keken Hollands Welvaren, als je het niet kent, echt ff terugkijken
Zwemze!quote:
wat een rare tekstquote:
Net gedaan. Wat een afzichtelijke wansmaak zeg!! En die mislukte Linda de Mol met haar ocranen of hoe die dingen werden genoemd.... hilarischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Geniet er maar vanquote:
Ja wrijf het er nog maar even in ... Gelukkig hebben we nu nog evenlang weekend voor de boegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geniet er maar vanIk had al sinds woensdag weekend, dus mijn weekend is bijna om. (als in, nog maar 2 van de 5 dagen te gaan
)
Erg he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:02 schreef ElizabethR het volgende:
Net gedaan. Wat een afzichtelijke wansmaak zeg!! En die mislukte Linda de Mol met haar ocranen of hoe die dingen werden genoemd.... hilarisch
Nogal, en dat ventje, die Danny, die zag er echt uit als een ver achterneefje van Andre Haas en Gordon bij mekaar, met zijn jaren 80 fohnkapseltje. En die winkel, echt................... dan had Mary Servaes nog meer smaak.quote:
Ja gelukkig wel, nog twee hele dagen, ik heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is, dus dat valt weer een dag meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar even in ... Gelukkig hebben we nu nog evenlang weekend voor de boeg
Nee, nog geen plannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, nog twee hele dagen, ik heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is, dus dat valt weer een dag meeGa je nog iets leuks doen ook?
Wij alleen maar onze wekelijkse uit eten avond, vanavond dus. Daarna eens kijken wat er op Sky premiere isquote:
Smakelijk eten alvast. Altijd naar hetzelfde restaurant of elke week wat anders? Geen idee hoe het met de eetgelegenheden bij jullie in de buurt is..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij alleen maar onze wekelijkse uit eten avond, vanavond dus. Daarna eens kijken wat er op Sky premiere is
D'r zitten er wel een paar op een kwartiertje rijden. Dus we hebben keuze zat. We rijden gewoon telkens naar het dorp dat vrij dicht bij ons huis ligt, en daar kunnen we kiezen uit 5 stuks, waaronder 1 chinees die dus echt lekker eten maakt. Dus dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk eten alvast. Altijd naar hetzelfde restaurant of elke week wat anders? Geen idee hoe het met de eetgelegenheden bij jullie in de buurt is..
Topchinees dus! Met geen paardevlees?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
D'r zitten er wel een paar op een kwartiertje rijden. Dus we hebben keuze zat. We rijden gewoon telkens naar het dorp dat vrij dicht bij ons huis ligt, en daar kunnen we kiezen uit 5 stuks, waaronder 1 chinees die dus echt lekker eten maakt. Dus dat is wel netjes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Topchinees dus! Met geen paardevlees?
Dat is ook het enige dat ik hoor, dus zal wel waar zijn. Toch eens proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is kan me dat niets schelen, want paardenvlees is erg lekker.
Is de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
Dat is ook het enige dat ik hoor, dus zal wel waar zijn. Toch eens proberen
Zo is dat! Behalve als ze dan de prijs voor een rundsbiefstuk rekenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met een lekkere paardenbiefstuk
Waar gaat dat hele gezeik eigenlijk om eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo is dat! Behalve als ze dan de prijs voor een rundsbiefstuk rekenen.
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar gaat dat hele gezeik eigenlijk om eigenlijk?![]()
Zijn er mensen met een paardenvlees allergie?
Zo danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees rundvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.
En natuurlijk zullen er mensen met een allergie zijn. Mensen kunnen voor van alles allergisch zijn, dus ook voor paardenvlees. Maar dat heeft verder niets met het gezeik te maken.
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.
En natuurlijk zullen er mensen met een allergie zijn. Mensen kunnen voor van alles allergisch zijn, dus ook voor paardenvlees. Maar dat heeft verder niets met het gezeik te maken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
Een paard niet, maar jij wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''
Niet paardenbiefstuk ipv runderbiefstuk? Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
Paardenfokkers hebben er weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
En er zijn ook nog genoeg mensen die uit principe geen paardenvlees eten. De Ankies.
Oh, dat is alweer een schandaal geleden, ik was al bij het volgende.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''
Nee, rund!!quote:Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
De Ankies?? Is dat een of andere amerikaanse sekte toestand?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan![]()
En er zijn ook nog genoeg mensen die uit principe geen paardenvlees eten. De Ankies.
Waarschijnlijk ex melkboer, ex paardenhandelaar, ex bondscoach Sjef Janssen en zijn gouden medailles verdienende vrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De Ankies?? Is dat een of andere amerikaanse sekte toestand?
Oh fuck, die Ankiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ex melkboer, ex paardenhandelaar, ex bondscoach Sjef Janssen en zijn gouden medailles verdienende vrouw.
Ja diequote:
quote:
Goezo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
De paardenfokker dat ben ik.
Ik eet kroketten met paardenvlees, paardenrookvlees en op de BBQ is paardenbief geniaal.
*btw in veel soep zit het sap van paardenvlees.
Dat is een duidelijk antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
De paardenfokker dat ben ik.
Ik eet kroketten met paardenvlees, paardenrookvlees en op de BBQ is paardenbief geniaal.
*btw in veel soep zit het sap van paardenvlees.
Ponymutsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vroeger een paardenmeisje bij mij in de klas en als iemand "paardenbiestuk" zei begon ze al te janken
Je hebt het waarschijnlijk vaker gegeten dan je beseft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik niet echt speciaal, maar ik vind het niet iets om te eten![]()
nee, nooit gegeten
in kroketten ofzo? zou best kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk vaker gegeten dan je beseft.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En rundvleeskroketten vertrouw ik niet.
Heb een goeie karmaraad verloren aan de Creuzfeld Jacob of ook weleens gekke koeien ziekte.
Inderdaad een vreselijke ziekte!! De runderen hier in Ierland zijn overigens redelijk mals, vooral aan de westkust, daar lopen ze gewoon allemaal lekker over de heuvels heen. Niks geen kistkalveren enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is echt niet te bevatten.
Binnen 3 maanden van gezonde kerel naar helemaal niets meer.
Runderen die lopen geven goed vlees, de andere Piet weet daar alles van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad een vreselijke ziekte!! De runderen hier in Ierland zijn overigens redelijk mals, vooral aan de westkust, daar lopen ze gewoon allemaal lekker over de heuvels heen. Niks geen kistkalveren enzo
De Aktueel bestaat niet meer en de rest die je leest is ook bagger.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en op de vraag in de TT, geen van beiden. De Panorama, de Aktueel en de Elsevier.
Bestaat niet meer?? Waarom?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De Aktueel bestaat niet meer en de rest die je leest is ook bagger.
Ik heb ze al in jaren niet meer gelezen, maar de Margriet en LIbelle nog veel en veel langer niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk op een plek waar al die tijdschriften beschikbaar zijn en lees ze nooit.
Toch is het elke dag nog redelijk druk aan de leestafel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb ze al in jaren niet meer gelezen, maar de Margriet en LIbelle nog veel en veel langer niet.
Briljant hè....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Gotsakke, ik loop weer eens lichtjaren achter hier
En wat nu? Dan maar geen hoekbank? Of gewoon een ouderwetse houten bank .....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Briljant hè....
Nou vond ik de afleveringen met de Haagse kouwe kak geweldig, maar gisteravond heb ik ook genoten.
Zijn we vanmiddag bij Ikea, zie ik een hoekbank die me wel wat lijkt in het nieuwe huis:
[ afbeelding ]
Zegt N: Nee, dat vind ik niks met die rondingen, zeker niet na Hollands Welvaren gisteravond![]()
Tja lang geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh kut de kloon bijeenkomst gemist, Hoi Chuf
Nu op zich niks, we hebben hier 3 jaar geleden een paar vrij goede banken gekocht, dus in principe kunnen die gewoon meeverhuizen, maar een hoekbank zou zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat nu? Dan maar geen hoekbank? Of gewoon een ouderwetse houten bank .....
Hangt natuurlijk ook een beetje van de indeling van je volgende huis af..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu op zich niks, we hebben hier 3 jaar geleden een paar vrij goede banken gekocht, dus in principe kunnen die gewoon meeverhuizen, maar een hoekbank zou zo![]()
![]()
zijn.
We kunnen de banken die we nu hebben sowieso wel kwijt, dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook een beetje van de indeling van je volgende huis af..
Vanaf het eerste uur zo'n beetje tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik hang hier al een tijdje rond.
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf het eerste uur zo'n beetje toch
Ik bedoel in deze 40+ SCquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.
We schelen niet zoveelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu sinds een jaar een hoekbank en voordat ik er één had vond ik het niet zo bijzonder, maar vind ik een hoekbank zo gezellig zitten
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu sinds een jaar een hoekbank en voordat ik er één had vond ik het niet zo bijzonder, maar vind ik een hoekbank zo gezellig zitten
Klopt,maar vroeger op de lagere school hoefde dat nooitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoek
Lol hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoek
Daar stond je in de hoek waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt,maar vroeger op de lagere school hoefde dat nooit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar stond je in de hoek waarschijnlijk
Niks veranderd zie ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dit engeltje? Echt niet![]()
[ afbeelding ]
ik ga toch geen stomme bank kopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er geen één hebt.
Ja, dat idee heb ik er ook bij....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Als we nu met 4 mensen op de bank zitten zit je ook echt gezellig bij elkaar en niet eens op elkaars lip, want dat hoeft van mij niet met iedereenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik er ook bij....
Ik zit liever om de tafel . Beetje boerig maar gezellig. Ik heb ook een grote tafelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we nu met 4 mensen op de bank zitten zit je ook echt gezellig bij elkaar en niet eens op elkaars lip, want dat hoeft van mij niet met iedereen
Volgens mij ben ik van de 40+ SC de grootste oldbie, want zelfs golfert en Bluezziebeeb zijn nog niet zo lang op FOK.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmbd!iUfQbznj9pZ6/
Keileuke foto!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dit engeltje? Echt niet![]()
[ afbeelding ]
ik ben ook een tafelzitter *burp*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik zit liever om de tafel . Beetje boerig maar gezellig. Ik heb ook een grote tafel
Geen idee!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef sacha het volgende:
en wie zijn de andere 2 meisjes die in de lens kijken?
Voilaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik van jou uit de serie hoekbanken, de kunstleren witte?
Ik heb alleen de 2,5 Italiaanse buffellederen voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik van jou uit de serie hoekbanken, de kunstleren witte?
dat is een hoekige bank, geen hoekbankquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voila
[ afbeelding ]
Dan had ik graag de paarse chaisse longue!!
Kniesoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is een hoekige bank, geen hoekbank
produceert dat ding ook ijsblokjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Voila
[ afbeelding ]
1999quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik van de 40+ SC de grootste oldbie, want zelfs golfert en Bluezziebeeb zijn nog niet zo lang op FOK.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
produceert dat ding ook ijsblokjes
Ach tuurlijk!!! Hoe kon ik jou nou vergeten!!quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat ik hier nog een newbie benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach tuurlijk!!! Hoe kon ik jou nou vergeten!!
Nee joh, ik!!quote:
Ahumquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ben ik dan een van de jongste hier ... Op KT na dan Qua Fok dan
vraag Arcee maar om een lijstjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
En je hebt toch al ruim 115K meer posts dan ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik mag hier net komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Das een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En je hebt toch al 100K meer posts dan ik
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!quote:
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbedieningquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook nog een chaisse longue aan mijn hoekbank
stats en statsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
welles, het is verplicht hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
En die brengt dan de drankjes bij je aan de tafel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbediening
Soury?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
Hou jij daarvan Chufi?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaan
Een half jaartje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
Vanaf 1999 tijdens BB1 en officieel geregisteerrd op 27-10-2000. Jij net een paar dagen eerder?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij ben ik van de 40+ SC de grootste oldbie, want zelfs golfert en Bluezziebeeb zijn nog niet zo lang op FOK.
Nee langer. Veel langer Maar mijn originele fok user is foetsie, en dat is beterquote:
Ik doe niet aan zweepjes:Nquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als jij het bent kan ik wel tegen een stootje
Arcee is volgens mij echt een schatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!
Want je misdroeg je regelmatig?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee langer. Veel langer Maar mijn originele fok user is foetsie, en dat is beter
Nee, je lurkgedrag telt niet. Ik zat ook te lurken tijdens BB1. Het gaat om je reg datum natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 1999 tijdens BB1 en officieel geregisteerrd op 27-10-2000. Jij net een paar dagen eerder?
ja, een hele lange tafel *burp*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die brengt dan de drankjes bij je aan de tafel?
Ik rijd ook geen paardquote:
Hij is erg aardig en belangstellend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Arcee is volgens mij echt een schat
Die vanavond blijkbaar helemaal vol was gezetquote:
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets aan mijn post geschiedenisquote:
Eilandse vlierbessen wijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vanavond blijkbaar helemaal vol was gezet
Wat heb je op?
En je blijft onzijdig?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets van mijn post geschiedenis
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk, ik vroeg me wel af of ik je konquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets van mijn post geschiedenis
Met haar eigen blote voetjes gestamptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Eilandse vlierbessen wijn waarschijnlijk
Je maakt me wel super nieuwsgierig !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets aan mijn post geschiedenis
Konquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk, ik vroeg me wel af of ik je kon
mij ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je maakt me wel super nieuwsgierig !
't Is Larissaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je maakt me wel super nieuwsgierig !
Of die ander... Berneyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |