Nu op zich niks, we hebben hier 3 jaar geleden een paar vrij goede banken gekocht, dus in principe kunnen die gewoon meeverhuizen, maar een hoekbank zou zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat nu? Dan maar geen hoekbank? Of gewoon een ouderwetse houten bank .....
Hangt natuurlijk ook een beetje van de indeling van je volgende huis af..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu op zich niks, we hebben hier 3 jaar geleden een paar vrij goede banken gekocht, dus in principe kunnen die gewoon meeverhuizen, maar een hoekbank zou zo![]()
![]()
zijn.
We kunnen de banken die we nu hebben sowieso wel kwijt, dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook een beetje van de indeling van je volgende huis af..
Vanaf het eerste uur zo'n beetje tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik hang hier al een tijdje rond.
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf het eerste uur zo'n beetje toch
Ik bedoel in deze 40+ SCquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.
We schelen niet zoveelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, pas in 2005 een account aangemaakt, voor die tijd wel veel meegelezen, maar pas vanaf 2003 ofzo.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu sinds een jaar een hoekbank en voordat ik er één had vond ik het niet zo bijzonder, maar vind ik een hoekbank zo gezellig zitten
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu sinds een jaar een hoekbank en voordat ik er één had vond ik het niet zo bijzonder, maar vind ik een hoekbank zo gezellig zitten
Klopt,maar vroeger op de lagere school hoefde dat nooitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoek
Lol hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je dan waarschijnlijk altijd in de hoek
Daar stond je in de hoek waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt,maar vroeger op de lagere school hoefde dat nooit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar stond je in de hoek waarschijnlijk
Niks veranderd zie ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dit engeltje? Echt niet![]()
[ afbeelding ]
ik ga toch geen stomme bank kopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er geen één hebt.
Ja, dat idee heb ik er ook bij....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |