Je hebt het waarschijnlijk vaker gegeten dan je beseft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik niet echt speciaal, maar ik vind het niet iets om te eten![]()
nee, nooit gegeten
in kroketten ofzo? zou best kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk vaker gegeten dan je beseft.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En rundvleeskroketten vertrouw ik niet.
Heb een goeie karmaraad verloren aan de Creuzfeld Jacob of ook weleens gekke koeien ziekte.
Inderdaad een vreselijke ziekte!! De runderen hier in Ierland zijn overigens redelijk mals, vooral aan de westkust, daar lopen ze gewoon allemaal lekker over de heuvels heen. Niks geen kistkalveren enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is echt niet te bevatten.
Binnen 3 maanden van gezonde kerel naar helemaal niets meer.
Runderen die lopen geven goed vlees, de andere Piet weet daar alles van.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad een vreselijke ziekte!! De runderen hier in Ierland zijn overigens redelijk mals, vooral aan de westkust, daar lopen ze gewoon allemaal lekker over de heuvels heen. Niks geen kistkalveren enzo
De Aktueel bestaat niet meer en de rest die je leest is ook bagger.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en op de vraag in de TT, geen van beiden. De Panorama, de Aktueel en de Elsevier.
Bestaat niet meer?? Waarom?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
De Aktueel bestaat niet meer en de rest die je leest is ook bagger.
Ik heb ze al in jaren niet meer gelezen, maar de Margriet en LIbelle nog veel en veel langer niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk op een plek waar al die tijdschriften beschikbaar zijn en lees ze nooit.
Toch is het elke dag nog redelijk druk aan de leestafel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb ze al in jaren niet meer gelezen, maar de Margriet en LIbelle nog veel en veel langer niet.
Briljant hè....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Gotsakke, ik loop weer eens lichtjaren achter hier
We keken Hollands Welvaren, als je het niet kent, echt ff terugkijken
En wat nu? Dan maar geen hoekbank? Of gewoon een ouderwetse houten bank .....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Briljant hè....
Nou vond ik de afleveringen met de Haagse kouwe kak geweldig, maar gisteravond heb ik ook genoten.
Zijn we vanmiddag bij Ikea, zie ik een hoekbank die me wel wat lijkt in het nieuwe huis:
[ afbeelding ]
Zegt N: Nee, dat vind ik niks met die rondingen, zeker niet na Hollands Welvaren gisteravond![]()
Tja lang geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh kut de kloon bijeenkomst gemist, Hoi Chuf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |