Je bent te oud, ja ik was al eens getrouwd met iemand van jouw leeftijd.... Sorryquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas wil niet met me trouwen !!!!!!!!!!
Zoiets
okéquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent te oud, ja ik was al eens getrouwd met iemand van jouw leeftijd.... Sorry
het hele jaar door komen er mooie mensen op het eilandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Of had je echt nog hoop ? Maar dan was je natuurlijk niet op eilqnd gaan wonen..
Dat deed Rocco Granata ook niet slecht als je die vrouw bekijktquote:
quote:
Jankende ouwchiesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
ik ben gewoon te ouhouuuuuuuuuuuuuuuuud
Heb ik half gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Gotsakke, ik loop weer eens lichtjaren achter hier
We keken Hollands Welvaren, als je het niet kent, echt ff terugkijken
Zwemze!quote:
wat een rare tekstquote:
Net gedaan. Wat een afzichtelijke wansmaak zeg!! En die mislukte Linda de Mol met haar ocranen of hoe die dingen werden genoemd.... hilarischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:34 schreef Bluezz het volgende:
We keken Hollands Welvaren, als je het niet kent, echt ff terugkijken
Geniet er maar vanquote:
Ja wrijf het er nog maar even in ... Gelukkig hebben we nu nog evenlang weekend voor de boegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geniet er maar vanIk had al sinds woensdag weekend, dus mijn weekend is bijna om. (als in, nog maar 2 van de 5 dagen te gaan
)
Erg he?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:02 schreef ElizabethR het volgende:
Net gedaan. Wat een afzichtelijke wansmaak zeg!! En die mislukte Linda de Mol met haar ocranen of hoe die dingen werden genoemd.... hilarisch
Nogal, en dat ventje, die Danny, die zag er echt uit als een ver achterneefje van Andre Haas en Gordon bij mekaar, met zijn jaren 80 fohnkapseltje. En die winkel, echt................... dan had Mary Servaes nog meer smaak.quote:
Ja gelukkig wel, nog twee hele dagen, ik heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is, dus dat valt weer een dag meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar even in ... Gelukkig hebben we nu nog evenlang weekend voor de boeg
Nee, nog geen plannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, nog twee hele dagen, ik heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is, dus dat valt weer een dag meeGa je nog iets leuks doen ook?
Wij alleen maar onze wekelijkse uit eten avond, vanavond dus. Daarna eens kijken wat er op Sky premiere isquote:
Smakelijk eten alvast. Altijd naar hetzelfde restaurant of elke week wat anders? Geen idee hoe het met de eetgelegenheden bij jullie in de buurt is..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij alleen maar onze wekelijkse uit eten avond, vanavond dus. Daarna eens kijken wat er op Sky premiere is
D'r zitten er wel een paar op een kwartiertje rijden. Dus we hebben keuze zat. We rijden gewoon telkens naar het dorp dat vrij dicht bij ons huis ligt, en daar kunnen we kiezen uit 5 stuks, waaronder 1 chinees die dus echt lekker eten maakt. Dus dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk eten alvast. Altijd naar hetzelfde restaurant of elke week wat anders? Geen idee hoe het met de eetgelegenheden bij jullie in de buurt is..
Topchinees dus! Met geen paardevlees?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
D'r zitten er wel een paar op een kwartiertje rijden. Dus we hebben keuze zat. We rijden gewoon telkens naar het dorp dat vrij dicht bij ons huis ligt, en daar kunnen we kiezen uit 5 stuks, waaronder 1 chinees die dus echt lekker eten maakt. Dus dat is wel netjes.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Topchinees dus! Met geen paardevlees?
Dat is ook het enige dat ik hoor, dus zal wel waar zijn. Toch eens proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is kan me dat niets schelen, want paardenvlees is erg lekker.
Is de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
Dat is ook het enige dat ik hoor, dus zal wel waar zijn. Toch eens proberen
Zo is dat! Behalve als ze dan de prijs voor een rundsbiefstuk rekenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met een lekkere paardenbiefstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |