SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die tijdschriften krijg je toch thuis?
Bij de kapper en de Chinees lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
dan pak ik altijd de privéquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de kapper en de Chinees lezen.
nou ja zeg!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
Dat is wel héél verleidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nog een massage wil? 1 jaar basics fysio gedaan...
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het maakt Chufi geen donder uit WIE er komt slapen ALS er maar IEMAND komt slapen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Geen ontbijt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen ontbijt?![]()
la maar zitten dan
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woonquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij mag blijven want jij woont niet in Amsterdam![]()
Ik seg doen !
Ja jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...
of je hebt pechquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet na een beurt tegenwoordig een week bijkomen.
ik doe niet aan mietenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als je dat zelf wil. Miet omdat het moet of zo
Fappen op zolder bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee niet de Fokkersdie doen het 4x per dag
Ik was niet serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je maar tis meer aan Dees vind ik.. Maae jet weekend erna zou ook kunnen
dat ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fappen op zolder bedoel je?
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor
3 dagen. ik voel me goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan gaan we met zijn drieën tegelijk en moet chufi een week bijkomen
werk je ook al 'snachts dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
Wat een saai gedoequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
Wie weet ga ik het nog doen ook, maar alleen als je er ook niet post maar ik ken je onmiddelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor je
daar zou ook een rubriek voor kunnen komen in 40+
Moet jij hem maar openen, want ik ga daar dan niet postenanders
krijg je misverstanden![]()
Maar serieus, zoiet hebben ze ook voor de ''jongeren'' dus het zou wel passen
een 40+ datingsclub
en dat klinkt heel walgelijk eigenlijk![]()
sex - ouwe mensen - bah
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niet gevraagd
Wijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat mis je in dat rijtje dan?
Een beetje 40+ kerel neemt een 25 jarige.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor je
daar zou ook een rubriek voor kunnen komen in 40+
Maar serieus, zoiet hebben ze ook voor de ''jongeren'' dus het zou wel passen
een 40+ datingsclub
You rang?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sex - ouwe mensen - bah
Das de hidden agenda Bquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wijn
Lekker naar een band luisteren
Swingen
Ouwehoeren
Beetje dronkig worre
Kroket uit de muur
Wijn
Hard meezingen met een karaoke
Beetje slap lulle
en wijn
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet ga ik het nog doen ook, maar alleen als je er ook niet post maar ik ken ke onmiddels
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Wijn
Lekker naar een band luisteren
Swingen
Ouwehoeren
Beetje dronkig worre
Kroket uit de muur
Wijn
Hard meezingen met een karaoke
Beetje slap lulle
en wijn
Krijg je mij er weer bij.quote:
Begin je weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nopeik beloof dat ik er niet zal posten, dat het wel serieus blijft daar,
dus je moet wel even met Karina overleggen denk ik, want die moet daar dan toch
een beetje opletten voor als er van die vervelende knulletjes Bah komen roepen.
Moet je maar met Karina bespreken![]()
lijkt mij wel een leuk idee![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje 40+ kerel neemt 2 25 jarigen.
Weet ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ga met jou mee
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt vast wel ergens gedumpt bij een wijnproeverij ofzo.
Kijk dat moet ie hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik had nog een vrijgezelle zus, die ik wel bij Sjoef vind passen, maar ja.... ze heeft nu een policeman
Oh ? wat hoe waar... jonger? en politie is natuurlijk niksquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik had nog een vrijgezelle zus, die ik wel bij Sjoef vind passen, maar ja.... ze heeft nu een policeman
*kloontjes klaarzet*quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nopeik beloof dat ik er niet zal posten, dat het wel serieus blijft daar,
dus je moet wel even met Karina overleggen denk ik, want die moet daar dan toch
een beetje opletten voor als er van die vervelende knulletjes Bah komen roepen.
Moet je maar met Karina bespreken![]()
lijkt mij wel een leuk idee![]()
quote:
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je me op je eiland krijgen Sas?
ah toequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel een idee Sas![]()
Nee ga ik niet doen![]()
Erewoord
nou dan nietquote:
Dus je wilt me het riet in sturen .. En bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het idee
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef ik geen kloon voor aan te maken heb ik zo het idee
nee is lulligquote:
*kluitje naar Sjoef gooit*quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je wilt me het riet in sturen .. En bedankt
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou dan niet![]()
het was maar een idee, maar misschien wl verstandig om het niet te doen![]()
heb jij weer gelijk in![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijn
Zou kunnen, maar dat zou je uit moeten proberen, geen ideequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe het wel bij 30+ ... Misschien dat er daar meer geïnterresseernden zijn
ja dat zijn we allemaal hier dus dat scheeltquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
ik ben gewoon te ouhouuuuuuuuuuuuuuuuud
Die opvliegers zijn gewoon lastig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef sacha het volgende:
ik ben gewoon te ouhouuuuuuuuuuuuuuuuud
als jij naar de huishoudbeurs gaat kom je vast wel iemand tegenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kop hem terug Sas,, Zie je na de beurs OK?
Sas wil niet met me trouwen !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij naar de huishoudbeurs gaat kom je vast wel iemand tegen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vliegers zijn gewoon lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |