SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die tijdschriften krijg je toch thuis?
Bij de kapper en de Chinees lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, wel als je een abonnement hebt anders moet je ze los kopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
dan pak ik altijd de privéquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de kapper en de Chinees lezen.
nou ja zeg!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
niemand, maar je zou kunnen blijven slapen...
Dat is wel héél verleidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nog een massage wil? 1 jaar basics fysio gedaan...
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het maakt Chufi geen donder uit WIE er komt slapen ALS er maar IEMAND komt slapen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Geen ontbijt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee jouw schop ik na de massage weer terug naar je Griek , maar das omdat je in Amsterdam woont.
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geen ontbijt?![]()
la maar zitten dan
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woonquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij mag blijven want jij woont niet in Amsterdam![]()
Ik seg doen !
Ja jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook s"ochtends langskomen voor een fruitsmoothie en een massage ...
of je hebt pechquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |