Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bof maar weer dat ik niet in Amsterdam woon
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet na een beurt tegenwoordig een week bijkomen.
ik doe niet aan mietenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als je dat zelf wil. Miet omdat het moet of zo
Fappen op zolder bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee niet de Fokkersdie doen het 4x per dag
Ik was niet serieus hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je maar tis meer aan Dees vind ik.. Maae jet weekend erna zou ook kunnen
dat ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fappen op zolder bedoel je?
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor
3 dagen. ik voel me goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan gaan we met zijn drieën tegelijk en moet chufi een week bijkomen
werk je ook al 'snachts dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
Wat een saai gedoequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ga je voor Dees? Libelle/Margriets Huishoudbeurs overdag en dan het avondprogramma, diner in the city en ontwaken met een heerlijke massage, om geheel relaxed weer naar huis te gaan....Na te hebben genoten van een uitgebreide brunch ?
jaaaaaaaaaaaaaaa nou er zijn hier ook niet veel vrijgezellen vrouwen voor jequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zeg je nu ... Ik was al bezig om extra vrij te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |