Nee joh, ik!!quote:
Ahumquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ben ik dan een van de jongste hier ... Op KT na dan Qua Fok dan
vraag Arcee maar om een lijstjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
En je hebt toch al ruim 115K meer posts dan ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik mag hier net komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Das een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En je hebt toch al 100K meer posts dan ik
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!quote:
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbedieningquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook nog een chaisse longue aan mijn hoekbank
stats en statsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
welles, het is verplicht hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
En die brengt dan de drankjes bij je aan de tafel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbediening
Soury?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
Hou jij daarvan Chufi?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaan
Een half jaartje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |