Nee joh, ik!!quote:
Ahumquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij ben ik dan een van de jongste hier ... Op KT na dan Qua Fok dan
vraag Arcee maar om een lijstjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
En je hebt toch al ruim 115K meer posts dan ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik mag hier net komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
Das een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En je hebt toch al 100K meer posts dan ik
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!quote:
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbedieningquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook nog een chaisse longue aan mijn hoekbank
stats en statsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
welles, het is verplicht hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
En die brengt dan de drankjes bij je aan de tafel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik heb een chaise longue aan mijn koelkast met afstandsbediening
Soury?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dag dat maak ik zelf wel uit
Hou jij daarvan Chufi?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Wil je nog een massage? Moet je vooral met de zweep slaan
Een half jaartje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje mee op fok. Ik hoef niet in de op.
Vanaf 1999 tijdens BB1 en officieel geregisteerrd op 27-10-2000. Jij net een paar dagen eerder?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij ben ik van de 40+ SC de grootste oldbie, want zelfs golfert en Bluezziebeeb zijn nog niet zo lang op FOK.
Nee langer. Veel langer Maar mijn originele fok user is foetsie, en dat is beterquote:
Ik doe niet aan zweepjes:Nquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als jij het bent kan ik wel tegen een stootje
Arcee is volgens mij echt een schatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
RC was een van de eerste fokkers waar ik mee gemeet heb. Hij praat precies zoals je je zou voorstellen, in wiskundig vibrato!!
Want je misdroeg je regelmatig?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee langer. Veel langer Maar mijn originele fok user is foetsie, en dat is beter
Nee, je lurkgedrag telt niet. Ik zat ook te lurken tijdens BB1. Het gaat om je reg datum natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 1999 tijdens BB1 en officieel geregisteerrd op 27-10-2000. Jij net een paar dagen eerder?
ja, een hele lange tafel *burp*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die brengt dan de drankjes bij je aan de tafel?
Ik rijd ook geen paardquote:
Hij is erg aardig en belangstellend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Arcee is volgens mij echt een schat
Die vanavond blijkbaar helemaal vol was gezetquote:
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets aan mijn post geschiedenisquote:
Eilandse vlierbessen wijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vanavond blijkbaar helemaal vol was gezet
Wat heb je op?
En je blijft onzijdig?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets van mijn post geschiedenis
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk, ik vroeg me wel af of ik je konquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets van mijn post geschiedenis
Met haar eigen blote voetjes gestamptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Eilandse vlierbessen wijn waarschijnlijk
Je maakt me wel super nieuwsgierig !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja soms, achter laten en opnieuw beginnen. Niemand heeft iets aan mijn post geschiedenis
Konquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk, ik vroeg me wel af of ik je kon
mij ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je maakt me wel super nieuwsgierig !
't Is Larissaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je maakt me wel super nieuwsgierig !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |