Waar gaat dat hele gezeik eigenlijk om eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo is dat! Behalve als ze dan de prijs voor een rundsbiefstuk rekenen.
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar gaat dat hele gezeik eigenlijk om eigenlijk?![]()
Zijn er mensen met een paardenvlees allergie?
Zo danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees rundvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.
En natuurlijk zullen er mensen met een allergie zijn. Mensen kunnen voor van alles allergisch zijn, dus ook voor paardenvlees. Maar dat heeft verder niets met het gezeik te maken.
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het gezeik gaat erom dat er een biefstukkenrestaurant hun klanten al 40 jaar paardenbiefstuk voorzet, in plaats van de op het menu aangegeven runderbiefstuk. En paardenbiefstuk is, hoewel zeker zo lekker als rund, wel 3x zo goedkoop als paardenvlees. Maar de restauranthouder rekent wel rundsvleesprijzen aan zijn klanten. En daar is men nu achter gekomen en daar zeikt men, terecht, over. Want dat heet oplichting en afzetterij.
En natuurlijk zullen er mensen met een allergie zijn. Mensen kunnen voor van alles allergisch zijn, dus ook voor paardenvlees. Maar dat heeft verder niets met het gezeik te maken.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
Een paard niet, maar jij wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''
Niet paardenbiefstuk ipv runderbiefstuk? Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
Paardenfokkers hebben er weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
En er zijn ook nog genoeg mensen die uit principe geen paardenvlees eten. De Ankies.
Oh, dat is alweer een schandaal geleden, ik was al bij het volgende.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat gezeik ging toch over ''paardenvlees in lasagne''
Nee, rund!!quote:Paard is overigens toch ook gewoon een rund?
De Ankies?? Is dat een of andere amerikaanse sekte toestand?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan![]()
En er zijn ook nog genoeg mensen die uit principe geen paardenvlees eten. De Ankies.
Waarschijnlijk ex melkboer, ex paardenhandelaar, ex bondscoach Sjef Janssen en zijn gouden medailles verdienende vrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De Ankies?? Is dat een of andere amerikaanse sekte toestand?
Oh fuck, die Ankiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ex melkboer, ex paardenhandelaar, ex bondscoach Sjef Janssen en zijn gouden medailles verdienende vrouw.
Ja diequote:
quote:
Goezo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
De paardenfokker dat ben ik.
Ik eet kroketten met paardenvlees, paardenrookvlees en op de BBQ is paardenbief geniaal.
*btw in veel soep zit het sap van paardenvlees.
Dat is een duidelijk antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
De paardenfokker dat ben ik.
Ik eet kroketten met paardenvlees, paardenrookvlees en op de BBQ is paardenbief geniaal.
*btw in veel soep zit het sap van paardenvlees.
Ponymutsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vroeger een paardenmeisje bij mij in de klas en als iemand "paardenbiestuk" zei begon ze al te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |