Zo is hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar.
In het begin ergerde ik me echt dood aan haar, maar in de loop van de serie is ze uitgegroeid van een mishandelde vrouw met nul zelfbeeld naar een van de weinigen die inderdaad de kop er goed bijhoudt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.
Scherp!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Ah, okee. Mysterie opgelostquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Dit dus, elke aflevering gebeurt er zo weinig en ik heb zelden het idee dat ze echt voor hun leven moeten vrezen terwijl ze midden in een zombie APOCALYPSE zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Ergens is Carol voor mij een beetje zoals Ben. Beide irriteerden me in het begin best aardig, en ik zou het toen niet erg hebben gevonden als ze door een zombie zouden zijn opgegeten. Maar later in de serie ben ik Carol eigenlijk wel gaan begrijpen, net zoals Ben in de game..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef xSanjay het volgende:
En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
Denk dat je je daar flink in vergist.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde, dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef andreas612 het volgende:
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.
Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
DIt verklaart een hoopquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit verklaart veel over de matige kwaliteit van de serie:
http://screenrant.com/walking-dead-frank-darabont-amc-aco-127783/
Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.
AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.
Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.
Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde. Dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.
TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.
Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
Scheelt ze weer Woodsbury figuranten die ze moeten betalenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:
Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
sowieso volgende aflevering nog niet naar de gevangenis hoor.. hallo, weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.
Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Het is een televisieserie..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef So_Surreal het volgende:
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
Dat was het vanaf de eerste aflevering toch alquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.
AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.
Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.
Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season
Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..
Seizoen 2 was ruk, 3 daarentegen...quote:
Geld dat er eerst niet is, is er later ook niet. Verder moet er natuurlijk verdiend worden. Waarom zouden ze meer geld erin steken terwijl mensen het toch wel blijven kijken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..
Ok!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef planethugo het volgende:
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
Kunnen ze geen sponsors nemen? Zombie invasie bij starbucks of een zombie die met een iPhone/iPad loopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season
Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.quote:
Bron?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:
http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/
Niet echt overtuigend imhoquote:“I think you might see a few more dollars on the screen in the third season. It’s gonna be bigger.”
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.quote:En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..quote:Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
Ik zeg niet dat hij het wil. Maar hij kan natuurlijk sowieso geen toezeggingen doen, aangezien hij daar niet over gaat. Verder zal hij natuurlijk een positief geluid willen geven, aangezien hij er sowieso niet bij gewonnen is om er negatief over te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.
Je weet natuurlijk niet hoe het zich gaat uitbreiden. Verder heb ik niets gezien wat we in seizoen 2 niet hebben gezien.quote:Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
Idee had potentie en ik vond seizoen 1 nog wel aardig, maar daarna werd het steeds slechter en slechterquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Lunice het volgende:
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie.
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Misschien was het wel gewoon een virus van de Chinezen die ze hebben losgelaten om een paar jaar later van de hele wereld China te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Daarvoor moet je op World War Z wachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Dat was die film toch? Of ook een serie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op World War Z wachten.
Film. Met Brad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat was die film toch? Of ook een serie?
Denk niet dat ik na the walking dead echt bevrediging zal halen uit een zombie film van 1.5 uurquote:
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Shogo het volgende:
[..]
Been there done that.
The Dead (2010) - IMDb
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
en de gebeurtenissen herhaalde zich 10x ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergerequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
Rise of the Zombies (TV 2012– ) - IMDb Is wel een vermakelijk, heel slecht tussendoortje..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijkt me ook echt vet. Je kan op imdb geloof ik de eerste 5 minuten kijken. Of op Pathé zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Shogo het volgende:
Ik kijk wel uit naar: Warm Bodies (2013) - IMDb
Trailer en clip zijn wel tof.
Je gaat dood aan de ontstekingen die je krijgt door de bacteriën die worden overgedragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is trouwens het verhaal achter het "zombie beet veranderd je in een zombie". Ik vind, tenzij ik iets gemist heb, het nogal vreemd aangezien iedereen al geinfecteerd is.
Spijker op z'n kop inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind dat bij TWD alleen niet zo boeiend, omdat ik alle personages vrij zwak vind uitgewerkt. Het zou me echt worst wezen wie er sterft of wie iets naars doet. Daarom zou ik graag zien dat ze wat meer overgaan naar het 'grote plaatje'. Hoe is het met de rest van de wereld, in plaats van het gefocus op die mini-burgeroorlog.
Je kunt er bijvoorbeeld donder op zeggen dat Andrea een keuze moet gaan maken bij welk kamp ze wil horen. Maar dat kan me geen reet schelen, omdat ik Andrea een kutpersonage vind en ze wat mij betreft meteen dood mag gaan.
Dat is een beetje het probleem wat ik momenteel heb bij alle gebeurtenissen in TWD.
Ergens ben ik het hier mee eens, maar tegelijkertijd zou je dan ook een groep mensen hebben gehad die "Het is elke keer hetzelfde, ze worden alleen maar achtervolgd" als commentaar zouden leveren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Walking Dead moet gewoon doen waar het goed in is: Zombie's, overleven, spanning en nog meer zombie actie.![]()
Hij doet anders best een fatsoenlijk southern accent. Ik wist niet eens dat 't een Brit was, totdat ik een wikipedia pagina nasloeg op TWD gedoe.quote:..want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
De acteur die Oscar speelde. Stuk minder zwart dan in de serie.
Gok op mutatie in de bacterie/virus/parasiet die dit hele gedoe veroorzaakt. Begint bij 1, heeft dit tot gevolg. Grote kans dat ze er nooit op in zullen gaan though, aangezien alle laboratoria inmiddels wel overlopen zullen zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou ook trouwens wel heel graag willen weten wat precies de uitbraak veroorzaakte.
Mja, een mislukte negertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??
Wo ja blijkbaar wel. Plaatje doet 't niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Ziewoarut het volgende:
My god, die reactie van dat publiek op die speech van Andrea had ik als figurant gewoon geweigerd om te spelen zo slecht was die.
Ik neem hem daar niets van kwalijk en ik vind hem eigenlijk wel prima. Hij wordt alleen constant in slechte scenes gedrukt en dan maakt het verder niet uit hoe goed je kan acteren; je ziet er toch lullig uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat karakterontwikkeling, mooie dialogen en het uitdiepen van relaties over aan series die daar wel een capabele schrijvers staf voor hebben en acteurs die het over kunnen brengen op het scherm (want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur).
Eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Funzel het volgende:
Norman Reedus vind ik anders ook een prima acteur.
ligt in mijn geval aan de carnavalquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
ligt het aan mij of ging de week echt zo snel voorbij
Ja echt he!quote:[ OMG ]
Oh, en jammer van Axel, ik begin 'em net tof te vinden.
Zie hm nog niet staan op binsearchquote:Op maandag 18 februari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet?
De nieuwste aflevering dus ?
Die ziet hem inderdaad niet. Zoek via NZBindex, daar staat hij al 5 uur.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zie hm nog niet staan op binsearch
maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
Mwaah , ik weet het niet. Ze was wel naar gov natuurlijk opzoek en met haar acties de laatste tijdquote:Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
Ik had hetzelfde gevoel, wat een baggeraflevering was het. Tot die laatste 10 minutenquote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddassen hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen
![]()
dafuq is zij mee bezig dan?!
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet.
Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
Die zombies schoten dan ook niet terug hè.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SowiesoBij de boerderij vlogen de headshots uit rijdende auto's je om de oren en nu gingen alle schoten meters naast
Dit dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los.
Die kofferbak-scene was ook wel tof
Waarschijnlijk omdat niemand op de uitkijk stond. Glenn vroeg aan het einde van zijn 'speech' met de vroeg ook al hardop af wie er eigenlijk op de uitkijk stond, dat bleek dus niemand te zijn. Allemaal waren ze te druk met andere zaken.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragen
Niet lezen als je niks van de preview wilt zien, maar:quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
![]()
[..]
Ja echt he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens waren alleen de laatste 10 minuten tof inderdaad, al hebben ze nu wel een mooie setup voor de volgende afleveringen. De gevangenis is niet veilig meer, Daryl is terug, Merle en Michonne in dezelfde groep, Rick die niet vrolijk keek. Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.∞
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los.
Die kofferbak-scene was ook wel tof
Tuurlijk was dat andrea niet. Die was toch in de woodbury aan het vragen waar de governor was...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef Maniakje het volgende:
Axel...Dit einde kreeg mij wel op het puntje van m'n stoel
![]()
Kan me niet voorstellen dat het Andrea was, diegene schoot op Michonne toen hij/zij het busje uit wasOogde dun/licht, misschien een heel nieuw karakter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkistquote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Friday12 het volgende:
eindelijk lorie eruit en komt ze terug in waanbeelden
echt hequote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkist
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe aflevering!
Gelijk na die headshot was het in één keer BAM! Nobody is safe.
Heerlijk dat einde.
Het toffe is dat ze nu alle kanten op kunnen qua verhaal, wat gaat er gebeuren met Tyreese en z'n groep, hoe gaat Merle het doen in de gevangenis, hoe loopt het met Rick geestgesteldheid af, wat gaat Andrea doen etc.
Ik kijk het meest uit naar aflevering 12, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Makeing"quote:Op maandag 18 februari 2013 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste half uur was echt een drama. Die chinees blijft een doetje en ze moeten kappen met Lori. De laatste 10 minuten gaf dan wel weer hoop
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt he
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Denk dat rick wel heel dankbaar is dat merle hem ff hielp met die zombies...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ben benieuwd of Merle zich wat gaat inhouden.
Anders maken ze hem zo af, zeker Rick die nu toch al aan het doordraaien is.
en niemand raakt iets of iemandquote:Op maandag 18 februari 2013 13:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beth en Maggy die gewoon lekker schieten zonder problemen, en the Governor zonder problemen met 1 hand.
Maggie had toch die gozer van die toren geschotenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en niemand raakt iets of iemand, behalve dan axel in het begin en die gast in die toren op het eind, waste of bullets
Kijk dan nietquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie.
Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
Wellicht geen materiaal om de hekken te herstellen. Daarnaast zullen er allemaal maar meer walkers aankomen, die op het geluid van de schoten afkomen. Dan moet je de afweging maken of je daar op gaat wachten, of dat je denkt het op tijd gefixt te krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie.
Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
mah, je zag niet vanuit welke hoek ze alex raakten, maar zit ook zo'n scene in 'end of watch' geen idee of die realistisch is maar 't gebeurt meerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Toffe aflevering wel! Einde was eindbaas![]()
Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Sowieso is Carol op Darylquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit.
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht"quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht"
- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.
- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.
- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?
- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent
- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?
Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.
Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
Ja ik ook, maar mijn vader heeft er wel een houtje van zulke dingen op te merken tijdens een film/serie..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima.
Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit.
Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en filmsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
'Murica is ongetwijfeld in tranen en dat is waar het om draaitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zegEn dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies
. Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Carol en Daryl passen ook veel beter bij elkaarquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?
2: Wat is die tattoo op Daryl's rug?
Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?
Hey, fuck you, man. Fuck you.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
Ah, is me helemaal ontgaanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.
1. Ze is een vrouw, kan ze ook niets aan doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
Ja dat is wel vaag...Waarom gingen ze in godsnaam weg? ik mag hopen omdat hun ammo ook op wasquote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zegEn dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies
. Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Iets met GTST ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Spiegelquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
Bij mijn weten heb ik dat gezien in de preview. Spoiler dus. En spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 18-02-2013 22:05:12 ]
Omdat hij wilde horen dat ze niet verkracht was zodat hij zich beter zou voelen, of althans zo vatte zij het op.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
Ik wist op dat moment dat hij eraan zou gaan en ja hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.
Nee want de governor zei tegen haar dat hij ze (kamp rick) met rust zou laten.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
![]()
[..]
Ja echt he!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreftquote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
Dan nog, die buitenplaats dara gebruikten ze niet en is dus ook totaal geen aanslag dat daar die zombies lopenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
Ja klopt, maar die waren dermate slecht dat je na 1 afl wel genoeg gezien hebt.:Dquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
Daryl en Merle moeten natuurlijk gewoon netjes en kakkerig brits praten. Terwijl het overduidelijk rednecks zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Daarnaast het volgende:
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
Dat deed hij om zijn broer manieren te leren. 'Snuffelen' is wat anders dan de boel bestelenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct te schieten? Suuuuure!
Ergens wel logisch toch. Ooit moet je rustig aan doen met je pijlen lijkt mij, ze groeien niet aan bomenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten
Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg
Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten
Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg
Het was z'n broer, hij heeft toch niet de intentie om 'm echt dood te maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afstand moet je iemand dus nooit laten komen, hij kan sneller opzij duiken en die kruisboog vastpakken dan Daryl de trekker kan overhalen
En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_AUGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die kan vertellen wat dit voor wapen is
Hollow points worden juist niet gebruikt bij assault rifles omdat ze meer problemen hebben met het doordringen in body armor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en films.
Hoe heeft ze in haar eentje al die zombies in dat busje gekregen? En hoe is ze de Woodsbury poort uitgekomen, ik neem aan dat de guards haar niet zomaar laten doorrijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ok, het is dus Morgan die z'n spectaculaire entree maakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
Dat was niet Andrea. In de preview zegt ze naar de gevangenis wil gaan. Daaruit valt op te maken dat ze er nog niet geweest is. Daarnaast zou het ook niet echt logisch zijn, in deze aflevering heeft ze het over "haar vrienden", waarom zou ze ze dan proberen af te maken?
Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.
Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?quote:
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?
Ja precies, maar wel goed dat ze dat telkens laten zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef OMG het volgende:
[..]
En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.
Waarom zou het een bekende moeten zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
Natuurlijk niet, wantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
Bazenwapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef shifto het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_AUG
Goed verhaal, vooral scherp en relevantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:19 schreef fonkeymonkey het volgende:
Juaaaaaah een mistap mennn , ik zag haar er gewoon voor aan.
word hier serieus nog 23423x over gepost
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:58 schreef Tyron het volgende:
Sowieso is Daryl veruit de beste personage en best gespeelde karakter imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
quote:
SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die wetenschapper lijkt icm met dat brilletje erg op de leider van de bad guys uit Lost :-)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:17 schreef kensei het volgende:
[..]
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan
Oh die scientist speelt ook wel ok imo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]Fout. Het is Sophia PeletierSPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Vind ik ook niet. Onder dat nerveuze schilletje was Ben 100% badass. Dat zit er bij deze gast niet in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Ik dacht dat je het over het uiterlijk had.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.
Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
Meh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meh.Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
[..]SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin was fucking saai, werd echt gek wat Rick, hoopte dat Hershell hem op z'n muil zou rammen met z'n krukken net zo lang tot die weer normaal deed.quote:
Ja ze kunnen midden in een salto zombies tussen hun ogen raken, rijdend in een auto enkel bullseyes raken. Maar met een machinegeweer kunnen ze geen mannetjes uit een toren schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
[..]Lijkt me aannemelijk.SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wilde hij een horde zombie's aantrekken door een bak herrie te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef Jivis het volgende:
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.
En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me aannemelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!
[..]Oh ha, dat laatste had ik niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Misschien een mindfuck van de schrijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad.
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
Of Milton is een gigantische faggot die als een klein meisje loopt, of het was die Karen (die chick die de ingang van Woodbury bewaakt).
Nee, iets met de preview geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Waarom eigenlijk al die spoilers, het is toch gewoon een speculatie? Net als dat sommige denken dat Andrea degene is die het busje bestuurde.
Misschien toch wel, omdat de governor al vroeg of hij bereid was te sterven voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.
Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?quote:
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.
Het is totaal niet interessant, imoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?
Ik vind het wel interessant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Quote de post even welke je bedoelt.
haha iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant.
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.
Dan kan ze het toch niet zijn, want ze was niet mee
Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.
Die Karen is toch niet blond?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
Nee ik bedoel ook Karen niet, maar Andreaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die Karen is toch niet blond?!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-02-2013 11:14:12 ]Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Aah duidelijk, die previews kijk ik altijd expres nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aflevering is toch altijd 45 minuten??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Raar trouwens dat deze aflevering maar 41 minuten was ipv een uur.
Precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Een aflevering is toch altijd 45 minuten??
Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
Volgens mij niet hoor. 50 max.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.
Mm ik heb geen blonde krullen gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.
Aah ik zie het al, ik ben compleet in de warquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. 50 max.
[..]
Mm ik heb geen blonde krullen gezien.zelfs op het plaatje is het niet heel duidelijk.
Sowieso dat het Andrea isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
het is al 3 seizoenen rond de 40 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Raar trouwens dat deze aflevering maar 41 minuten was ipv een uur.
Jij hebt duidelijk de preview niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso dat het Andrea isOf tenminste, dat dacht ik nadat ik hem gezien had totdat andere mensen hier iets anders beweerden
Ze liet die zombies erin om de Governer eruit te halen, omdat ze haar oude groep wilde beschermen.
En Merle en Deryl zijn er nu ook, dus de volgende aflevering gaat een leuke get together worden
Preview?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de preview niet gezien.
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.quote:
Game of thrones duwt ook 8 verhaallijnen door je strot in 1 seizoen, niet zo raar dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ik zie het al, ik ben compleet in de war![]()
![]()
Met A game of thrones vergeet ik ook altijd al die namen etcverschrikkelijk
Ik snap het niet maar ok als jij het zegtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar ok als jij het zegt
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |