abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122864568

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122864589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee hoor. :)
pi_122864716
Goede TT man
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:13:44 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122865943
Plants vs. TWD :D :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:20:44 #5
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_122866186
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_122866553
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
That's all folks!
pi_122866687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar. :P
Zo is het :D
Dat staat zelfs in de zombie survival guide die ik gelezen heb :@

pi_122867428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
In het begin ergerde ik me echt dood aan haar, maar in de loop van de serie is ze uitgegroeid van een mishandelde vrouw met nul zelfbeeld naar een van de weinigen die inderdaad de kop er goed bijhoudt.
Vind haar tegenwoordig helemaal niet meer irritant, terwijl ze eerder van mij allang afgemaakt had mogen worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_122867509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
:') :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:20:00 #10
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_122868257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.

Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_122868507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

[..]

Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Scherp!
pi_122868933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

[..]

Ah, okee. Mysterie opgelost ;)
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:59:47 #13
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122872226
Zag dat deze topicreeks weer hard liep, en ja hoor we zijn weer begonnen. Je zou het bijna vergeten :').

Voelde wel als een lekkere aflevering om weer in te komen, veel herhalingen en iets meer achtergrond over de groep van Ty.

En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben :D? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:12:37 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122872716
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...

Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak :r
Sentimenteel gejank :r
Rick :r
The governour :r
Darryl die pleite is :r
Bazenneger die weggestuurd wordt :r
Geesten :r
Deze regisseur :r

En toch blijven kijken :r
Dit dus, elke aflevering gebeurt er zo weinig en ik heb zelden het idee dat ze echt voor hun leven moeten vrezen terwijl ze midden in een zombie APOCALYPSE zitten.

Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
pi_122872805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef xSanjay het volgende:
En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben :D? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
Ergens is Carol voor mij een beetje zoals Ben. Beide irriteerden me in het begin best aardig, en ik zou het toen niet erg hebben gevonden als ze door een zombie zouden zijn opgegeten. Maar later in de serie ben ik Carol eigenlijk wel gaan begrijpen, net zoals Ben in de game..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:16:20 #16
163488 RubenSosa
pi_122872869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
Denk dat je je daar flink in vergist.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_122873030
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.

Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was _O_
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:27:21 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122873302
Dit verklaart veel over de matige kwaliteit van de serie:

http://screenrant.com/walking-dead-frank-darabont-amc-aco-127783/

Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.

AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.

Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.

Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.

==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season

Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 14-02-2013 15:41:53 ]
pi_122873371
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef andreas612 het volgende:
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.

Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was _O_
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde, dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.

TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.

Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.

Edit: bovenstaande post bevestigt mijn vermoedens dus :P.
Amen.
pi_122873410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:

Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.

AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.

Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.

Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
DIt verklaart een hoop -O-
pi_122873417
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde. Dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.

TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.

Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
pi_122873568
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.

Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Amen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:39:41 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122873740
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:

Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Scheelt ze weer Woodsbury figuranten die ze moeten betalen :')
pi_122873857
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.

sowieso volgende aflevering nog niet naar de gevangenis hoor.. hallo, weet je wel wat dat kost :')
pi_122874298
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
pi_122874715
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
That's all folks!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:06:43 #27
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122874736
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef So_Surreal het volgende:
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
Het is een televisieserie..
#FREEBAJSKORV
pi_122875016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Het is een televisieserie..
Dus ?
Hoeveel mensen hier zijn lid van een betaalzender om dit te kijken ?
pi_122875111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
Dat was het vanaf de eerste aflevering toch al :) ?
En het is ook niet zo dat het geen succes is en ze daardoor niet alles kunnen bekostigen, lijkt mij.
Of ze hebben het financiële plaatje misschien niet goed ingeschat ?
pi_122876010
Ja, ze wisten waar ze aan begonnen. :Y Ik weet niet of het succes groot genoeg is. Wat betreft de financiën is het een complex geheel denk ik. Met AMC/Darabont die vast sponsoren meeneemt enz.
That's all folks!
pi_122876077
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
pi_122876156
quote:

==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season

Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3.. :N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:48:53 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:51:25 #34
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_122876692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dus? :N
Seizoen 2 was ruk, 3 daarentegen...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_122876818
quote:

[..]

al heel lang bekend ;)
pi_122876875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3.. :N
Geld dat er eerst niet is, is er later ook niet. Verder moet er natuurlijk verdiend worden. Waarom zouden ze meer geld erin steken terwijl mensen het toch wel blijven kijken?

Overigens is dat verhaal van Screenrant.com niet eens volledig. Het heeft voor een flink deel ook te maken met de kosten van andere series, met name Mad Men. Aangezien AMC zoals in het verhaal staat eigenlijk alleen de volledige rechten van the Walking Dead heeft en voor derest alleen de uitzendrechten, kunnen ze alleen maar daarin snijden. Een andere serie, Rubicon, hebben ze gewoon helemaal gecancelled.

De grote bedragen gaan ze eigenlijk pas op het einde verdienen, wanneer the Walking dead verkocht wordt wereldwijd en ze er geen kosten meer aan hebben. Nu wordt het natuurlijk ook al verkocht maar dat zijn nog niet de hele dikke bedragen. Dit uiteraard doordat het geld niet altijd in één keer overgemaakt wordt en het bedrag ook gebaseerd is op bepaalde voorwaarden (herhalingen, uitzending onder voorwaarden, etc.). Maar zoals gezegd, ook al komt het binnen, dan wordt het nog opgeslokt door kosten (wederom andere series). Plus het gegeven dat mensen nu ook al kijken en niet stoppen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122876893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef planethugo het volgende:
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
Ok! :o
That's all folks!
pi_122877033
quote:

==========

Kunnen ze geen sponsors nemen? Zombie invasie bij starbucks of een zombie die met een iPhone/iPad loopt. :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:01:52 #39
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_122879529
En voor de series die het minder doen, zoals Mad Men, word veel meer geld neergeteld toch?
pi_122879869
Als ik een miljoen had dan zou ik hem aan de productie voor the walking dead hebben gegeven.
pi_122879877
Maar ik heb geen miljoen
pi_122885150
quote:

[..]

Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
pi_122886666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
Bron?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122888780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Bron?
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:

http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/

En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
pi_122889836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:

http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/
quote:
“I think you might see a few more dollars on the screen in the third season. It’s gonna be bigger.
Niet echt overtuigend imho :). Allemaal zaken die multi-interpretabel ingeschat kunnen worden. Gewoon de typische sociaal wenselijke antwoorden. Er wordt hem concreet gevraagd naar het budget. Dan gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
quote:
En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:15:20 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122889988
TWD ziet er idd erg cheap uit :{ .
2000 light years from home
pi_122890147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.

quote:
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
pi_122890987
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
pi_122891277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.
Ik zeg niet dat hij het wil. Maar hij kan natuurlijk sowieso geen toezeggingen doen, aangezien hij daar niet over gaat. Verder zal hij natuurlijk een positief geluid willen geven, aangezien hij er sowieso niet bij gewonnen is om er negatief over te zijn.

quote:
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
Je weet natuurlijk niet hoe het zich gaat uitbreiden. Verder heb ik niets gezien wat we in seizoen 2 niet hebben gezien.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:07:44 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122893216
In 1 week alle afleveringen gekeken, bazen serie wel hoor _O_ Komt misschien omdat ik die post apocalyptische setting gewoon tof vind. Ongeacht of ze nu op de vlucht zijn of op een boerderij zitten.

Paar min puntjes vond ik toch wel dat Shane out of control ging, was samen met Rick toch een bazen duo. Helaas beginnen nu mijn 2 favoriete karakters ook raar te worden, Rick en Daryl. Rick moet snel ophouden met geesten te zien en Daryl moet gewoon terug naar de groep komen en die achterlijke irritante broer dumpen ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_122893402
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
Idee had potentie en ik vond seizoen 1 nog wel aardig, maar daarna werd het steeds slechter en slechter
pi_122894147
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie. ^O^
pi_122894240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Lunice het volgende:
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie. ^O^
_O_
pi_122894253
In Afrika
pi_122894288
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef maurisioo het volgende:
In Afrika
eten ze eerst je geld op
pi_122904865
Ik vond de eerste helft van S3 zo fucking vet.. deze ep viel wel redelijk tegen ja. Maar goed wie weet wat er zondag gaat gebeuren!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:02:55 #57
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907008
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zo :D Gewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907021
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zo :D Gewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:04:27 #59
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907051
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Misschien was het wel gewoon een virus van de Chinezen die ze hebben losgelaten om een paar jaar later van de hele wereld China te maken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907129
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Daarvoor moet je op World War Z wachten ;).
Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:01 #61
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Jivis het volgende:

[..]

Daarvoor moet je op World War Z wachten ;).
Dat was die film toch? Of ook een serie?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907260
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat was die film toch? Of ook een serie?
Film. Met Brad.
Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:13:09 #63
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907293
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Film. Met Brad.
Denk niet dat ik na the walking dead echt bevrediging zal halen uit een zombie film van 1.5 uur :D
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907309
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Film. Met Brad.
Met zombies die keihard kunnen rennen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122908146
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef maurisioo het volgende:
In Afrika
Been there done that.

The Dead (2010) - IMDb

:P
pi_122908299

Die extras :').
Geen referral hier.
pi_122908428
Dat kan ik waarschijnlijk nog beter ja :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_122908519
Anders ik wel :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122908569
OMG. _O-
That's all folks!
pi_122908940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Been there done that.

The Dead (2010) - IMDb

:P
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
pi_122909002
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122909382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee. :P
pi_122909711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee. :P
en de gebeurtenissen herhaalde zich 10x ongeveer hetzelfde :D
pi_122912634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere :P

Die gifjes van het publiek :')
Conscience do cost.
pi_122913269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere :P

Rise of the Zombies (TV 2012– ) - IMDb Is wel een vermakelijk, heel slecht tussendoortje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122917812
Ik kijk wel uit naar: Warm Bodies (2013) - IMDb

Trailer en clip zijn wel tof.
pi_122917843
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Shogo het volgende:
Ik kijk wel uit naar: Warm Bodies (2013) - IMDb

Trailer en clip zijn wel tof.
Die lijkt me ook echt vet. Je kan op imdb geloof ik de eerste 5 minuten kijken. Of op Pathé zelfs. :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:50:18 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122919565
Wat is trouwens het verhaal achter het "zombie beet veranderd je in een zombie". Ik vind, tenzij ik iets gemist heb, het nogal vreemd aangezien iedereen al geinfecteerd is.
pi_122919687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is trouwens het verhaal achter het "zombie beet veranderd je in een zombie". Ik vind, tenzij ik iets gemist heb, het nogal vreemd aangezien iedereen al geinfecteerd is.
Je gaat dood aan de ontstekingen die je krijgt door de bacteriën die worden overgedragen.
Geen referral hier.
pi_122919737
Ik zou ook trouwens wel heel graag willen weten wat precies de uitbraak veroorzaakte.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:57:28 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_122919881
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vind dat bij TWD alleen niet zo boeiend, omdat ik alle personages vrij zwak vind uitgewerkt. Het zou me echt worst wezen wie er sterft of wie iets naars doet. Daarom zou ik graag zien dat ze wat meer overgaan naar het 'grote plaatje'. Hoe is het met de rest van de wereld, in plaats van het gefocus op die mini-burgeroorlog.

Je kunt er bijvoorbeeld donder op zeggen dat Andrea een keuze moet gaan maken bij welk kamp ze wil horen. Maar dat kan me geen reet schelen, omdat ik Andrea een kutpersonage vind en ze wat mij betreft meteen dood mag gaan.

Dat is een beetje het probleem wat ik momenteel heb bij alle gebeurtenissen in TWD :').
Spijker op z'n kop inderdaad.
Wat je over Andrea zegt is ook direct van toepassing op Lori; het kon me echt niet boeien toen ze overleed, opgeruimd staat netjes!

The Walking Dead moet gewoon doen waar het goed in is: Zombie's, overleven, spanning en nog meer zombie actie. ^O^
Laat karakterontwikkeling, mooie dialogen en het uitdiepen van relaties over aan series die daar wel een capabele schrijvers staf voor hebben en acteurs die het over kunnen brengen op het scherm (want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 15-02-2013 17:09:27 ]
pi_122920949
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

The Walking Dead moet gewoon doen waar het goed in is: Zombie's, overleven, spanning en nog meer zombie actie. ^O^
Ergens ben ik het hier mee eens, maar tegelijkertijd zou je dan ook een groep mensen hebben gehad die "Het is elke keer hetzelfde, ze worden alleen maar achtervolgd" als commentaar zouden leveren.

quote:
..want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur
Hij doet anders best een fatsoenlijk southern accent. Ik wist niet eens dat 't een Brit was, totdat ik een wikipedia pagina nasloeg op TWD gedoe.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_122922451

De acteur die Oscar speelde. Stuk minder zwart dan in de serie.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:51:12 #84
163488 RubenSosa
pi_122923557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]

De acteur die Oscar speelde. Stuk minder zwart dan in de serie.
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:55:07 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122923706
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou ook trouwens wel heel graag willen weten wat precies de uitbraak veroorzaakte.
Gok op mutatie in de bacterie/virus/parasiet die dit hele gedoe veroorzaakt. Begint bij 1, heeft dit tot gevolg. Grote kans dat ze er nooit op in zullen gaan though, aangezien alle laboratoria inmiddels wel overlopen zullen zijn :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:58:11 #86
28033 Pek
je moet wat
pi_122923809
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Mja, een mislukte negert :O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122928023
My god, die reactie van dat publiek op die speech van Andrea had ik als figurant gewoon geweigerd om te spelen zo slecht was die.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:19:28 #88
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_122936662
Haha, dat die Andrea nog ook maar enige sympathie op kon brengen voor dat achterbakse lowlife volkje. En dan ook nog de klappen voor die vieze Governor opvangen met die speech.....Wat goedkoop geschreven zeg.......
pi_122936758
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Wo ja blijkbaar wel. Plaatje doet 't niet.

Naja niet zo heel boeiend ook eigenlijk.
pi_122938250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Ziewoarut het volgende:
My god, die reactie van dat publiek op die speech van Andrea had ik als figurant gewoon geweigerd om te spelen zo slecht was die.
_O-
pi_122939757
Mensen hoe kan het dat het van ep 8 naar 9 ZOVEEL slechter is geworden, ineens? ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122950043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Laat karakterontwikkeling, mooie dialogen en het uitdiepen van relaties over aan series die daar wel een capabele schrijvers staf voor hebben en acteurs die het over kunnen brengen op het scherm (want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur).
Ik neem hem daar niets van kwalijk en ik vind hem eigenlijk wel prima. Hij wordt alleen constant in slechte scenes gedrukt en dan maakt het verder niet uit hoe goed je kan acteren; je ziet er toch lullig uit.
Conscience do cost.
pi_122951902
Ik vind hem eigenlijk de enige die wel fatsoenlijk acteert. En die gast die Shaun deed.
pi_122954025
Norman Reedus vind ik anders ook een prima acteur.
pi_122954086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Funzel het volgende:
Norman Reedus vind ik anders ook een prima acteur.
Eens :Y.
pi_122997133
Hoeveel afleveringen nog tot het einde van de serie?
  zondag 17 februari 2013 @ 18:00:22 #97
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_122997219
HEEEEEEEEEEUIJJJ
nog maar 'n paar uurtjes _O_

ligt het aan mij of ging de week echt zo snel voorbij :7
"Do the monkey with me"
pi_122998447
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef fonkeymonkey het volgende:

ligt het aan mij of ging de week echt zo snel voorbij :7
ligt in mijn geval aan de carnaval
en de griepepidemie die daarna volgde. Wel toepasselijk, iedereen voelde zich als een zombie
pi_123020104
Jezus, dat einde. Geniaal! En Daryl is een held.
pi_123020110
Oh, en jammer van Axel, ik begin 'em net tof te vinden.
  maandag 18 februari 2013 @ 07:00:53 #101
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123020312
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddass _O_ en hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen :Y
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?! :{w

quote:
[ OMG ]

Oh, en jammer van Axel, ik begin 'em net tof te vinden.
Ja echt he!
"Do the monkey with me"
pi_123020360
Ep van vandaag nog niet gezien, maar ik weet al waar Daryl was gebleven!

In mijn droomslaap. :9~
pi_123020467
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet :P ?
De nieuwste aflevering dus ?
  maandag 18 februari 2013 @ 09:31:18 #104
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123021619
Oh shit, ik ben vergeten te kijken vanmorgen.
pi_123022052
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm klopt het dat hij nog niet te downloaden is op usenet :P ?
De nieuwste aflevering dus ?
Zie hm nog niet staan op binsearch
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_123022627
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Zie hm nog niet staan op binsearch
Die ziet hem inderdaad niet. Zoek via NZBindex, daar staat hij al 5 uur.
pi_123022639
Eerste half uur was overigens heel matig. Laatste 10 minuten waren top!
pi_123022654
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:

maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:36:40 #109
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123022946
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

maar ze waren al weg voordat ze erachter kwam, en volgens mij was het ook een kleinere vrouw.
Mwaah , ik weet het niet. Ze was wel naar gov natuurlijk opzoek en met haar acties de laatste tijd :o
"Do the monkey with me"
pi_123023238
Dr zit nu iemand naast mij in de trein 'the zombie survival guide' te lezen _O_ en ze is raakbaar
  maandag 18 februari 2013 @ 10:49:54 #111
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_123023270
Ohja, vandaag nieuwe ep.
pi_123026373
quote:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]

Ik had hetzelfde gevoel, wat een baggeraflevering was het. Tot die laatste 10 minuten ^O^ al vond ik het erg vreemd dat The Governor en zijn goon squad vertrok terwijl ze het gewoon hadden kunnen afmaken. En die meid (althans, daar leek het op) die dat bestelbusje bestuurde is zeker geen Andrea, dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
pi_123026735
Is het wel zeker een vrouw dan?

To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:42:03 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123026739
eindelijk lorie eruit en komt ze terug in waanbeelden :')
pi_123027122
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123027485
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los _O_.

Die kofferbak-scene was ook wel tof :D
Get it and Bet it
pi_123028027
Axel... :o Dit einde kreeg mij wel op het puntje van m'n stoel :Y

Kan me niet voorstellen dat het Andrea was, diegene schoot op Michonne toen hij/zij het busje uit was o|O Oogde dun/licht, misschien een heel nieuw karakter?

Straks #107 van de strip en The Governor Special lezen c_/
pi_123029190
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe kwam die schutter van de Governor op hun eigen wachttoren?
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragen :P
pi_123029313
Hershell ouwe eindbaas.

Beetje jammer dat de recoil zo overduidelijk afwezig was.

Beth en Maggy die gewoon lekker schieten zonder problemen, en the Governor zonder problemen met 1 hand :').
Geen referral hier.
pi_123031306
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet :P.

Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Feyenoord Rotterdam
pi_123032774
Andrea moet dood asap, wat een slecht geacteerde onrealistisch karakter is dat zeg. Zij is echt de laatste naar wie ik zou luisteren in z'n situatie, domme kut die denk alles wel even te weten. Jammer van dat vuur gevecht dat het zo nep was, governor die gewoon open en bloot staat en niemand die hem kan raken, en ook dat ze dekking zoeken en dan alsnog bijna geraakt worden maar als er dan walkers aan komen springen ze gewoon op en is er niemand meer die ze onder vuur neemt. Wel vet dat Axel als schild gebruikt werd. Maar waar de fuk bleef die persoon met body armor en alles? Die verdwijnt gewoon in het niets zonder dat iemand het door heeft ofzo? Zal volgende aflevering wel infiltreren/saboteren
pi_123032796
quote:
19s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet :P.

Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
pi_123032898
OMG wat een aflevering, vooral dat einde! :D
tss weer een hele week wachten
pi_123033129
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
Sowieso :') Bij de boerderij vlogen de headshots uit rijdende auto's je om de oren en nu gingen alle schoten meters naast _O-
pi_123033875
ben benieuwd hoe dat zal gaan met merle erbij, hilarische personage btw :D
pi_123034517
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sowieso :') Bij de boerderij vlogen de headshots uit rijdende auto's je om de oren en nu gingen alle schoten meters naast _O-
Die zombies schoten dan ook niet terug hè.
  maandag 18 februari 2013 @ 16:23:30 #127
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_123034585
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los _O_.

Dit dus!

Vond de aflevering tot een half uur echt tegenvallen, zat half op mijn telefoon te kijken toen ik inees een schot hoorde. Daarna werd hij echt episch :D!
#FREEBAJSKORV
pi_123035218
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragen :P
Waarschijnlijk omdat niemand op de uitkijk stond. Glenn vroeg aan het einde van zijn 'speech' met de vroeg ook al hardop af wie er eigenlijk op de uitkijk stond, dat bleek dus niemand te zijn. Allemaal waren ze te druk met andere zaken.

quote:
naaaaah

[..]

Ja echt he!
Niet lezen als je niks van de preview wilt zien, maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens waren alleen de laatste 10 minuten tof inderdaad, al hebben ze nu wel een mooie setup voor de volgende afleveringen. De gevangenis is niet veilig meer, Daryl is terug, Merle en Michonne in dezelfde groep, Rick die niet vrolijk keek. Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.
  maandag 18 februari 2013 @ 16:52:41 #129
163488 RubenSosa
pi_123035804
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:

_O_
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef Maniakje het volgende:
Axel... :o Dit einde kreeg mij wel op het puntje van m'n stoel :Y

Kan me niet voorstellen dat het Andrea was, diegene schoot op Michonne toen hij/zij het busje uit was o|O Oogde dun/licht, misschien een heel nieuw karakter?

Tuurlijk was dat andrea niet. Die was toch in de woodbury aan het vragen waar de governor was...
pi_123035911
Toffe aflevering!
Gelijk na die headshot was het in één keer BAM! Nobody is safe.
Heerlijk dat einde.

Het toffe is dat ze nu alle kanten op kunnen qua verhaal, wat gaat er gebeuren met Tyreese en z'n groep, hoe gaat Merle het doen in de gevangenis, hoe loopt het met Rick geestgesteldheid af, wat gaat Andrea doen etc.

Ik kijk het meest uit naar aflevering 12, want
SPOILER
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_123036029
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Friday12 het volgende:
eindelijk lorie eruit en komt ze terug in waanbeelden :')
Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkist
  maandag 18 februari 2013 @ 17:03:50 #132
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123036228
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef kensei het volgende:

[..]

Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkist
echt he :r

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe aflevering!
Gelijk na die headshot was het in één keer BAM! Nobody is safe.
Heerlijk dat einde.

Het toffe is dat ze nu alle kanten op kunnen qua verhaal, wat gaat er gebeuren met Tyreese en z'n groep, hoe gaat Merle het doen in de gevangenis, hoe loopt het met Rick geestgesteldheid af, wat gaat Andrea doen etc.

Ik kijk het meest uit naar aflevering 12, want
SPOILER
SPOILER
pi_123036363

Eerste half uur was echt een drama. Die chinees blijft een doetje en ze moeten kappen met Lori. De laatste 10 minuten gaf dan wel weer hoop :)
pi_123036582
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste half uur was echt een drama. Die chinees blijft een doetje en ze moeten kappen met Lori. De laatste 10 minuten gaf dan wel weer hoop :)
"Makeing"
pi_123036621
Eigenlijk is zonder Daryl die hele groep maar een stel lame/inspiratieloze karakters
pi_123036644
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

echt he :r

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 18 februari 2013 @ 17:29:36 #137
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_123037214
Ben benieuwd of Merle zich wat gaat inhouden.

Anders maken ze hem zo af, zeker Rick die nu toch al aan het doordraaien is.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 18 februari 2013 @ 17:30:38 #138
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_123037250
Zit ik naar de fucking A-Team te kijken ofzo?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 18 februari 2013 @ 17:34:27 #139
163488 RubenSosa
pi_123037371
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ben benieuwd of Merle zich wat gaat inhouden.

Anders maken ze hem zo af, zeker Rick die nu toch al aan het doordraaien is.
Denk dat rick wel heel dankbaar is dat merle hem ff hielp met die zombies...
pi_123038823
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Beth en Maggy die gewoon lekker schieten zonder problemen, en the Governor zonder problemen met 1 hand :').
en niemand raakt iets of iemand :') , behalve dan axel in het begin en die gast in die toren op het eind, waste of bullets
pi_123039320
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

en niemand raakt iets of iemand :') , behalve dan axel in het begin en die gast in die toren op het eind, waste of bullets
Maggie had toch die gozer van die toren geschoten :P
Feyenoord Rotterdam
pi_123039510
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie. :')

Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
pi_123039952
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie. :')

Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
Kijk dan niet :')

Jij bent zeker zo'n iemand die bij elke serie zich gaat afvragen of het wel realistisch is en kan...
Kom op zeg, natuurlijk was die one-shot kill van Axel niet realistisch.. maar dit soort dingen vind je terug in elke serie. :p
Kijk dan gewoon het NOS-journaal.

Ik vond dat die overigens zeer fijn in elkaar is gezet qua film- en regiewerk, vond het uitermate fijn om naar te kijken :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_123040195
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:

Wellicht geen materiaal om de hekken te herstellen. Daarnaast zullen er allemaal maar meer walkers aankomen, die op het geluid van de schoten afkomen. Dan moet je de afweging maken of je daar op gaat wachten, of dat je denkt het op tijd gefixt te krijgen.

Overigens is het ook nog helemaal niet gezegd dat ze daar weggaan.
pi_123040984
Ik vond hem wel weer fijn deze keer! Gewoon wat deze serie brengen kan. Subliem tot in de puntjes moet je niet verwachten. Gewoon fijn vermaak.

Strakke omslag, wat SteveBudin ook zegt. ^O^
That's all folks!
pi_123043027
Net wanneer het echt weer ging inkakken gelukkig weer wat actie.
pi_123043215
Wat een poep aflevering tot aan het einde zeg :') En dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies :'). Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_123043281
En voor iemand met een samuraizwaard beweegt die Michonne totaal niet elegant/snel.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_123043637
Waar is nou die pik uit dat busje heen gegaan? stapte die bij de governer in de jeep oid?
pi_123043743
Toffe aflevering wel! Einde was eindbaas _O_

Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Gewoon normaal doen ja.
pi_123043747
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit. :')
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
pi_123043993
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
mah, je zag niet vanuit welke hoek ze alex raakten, maar zit ook zo'n scene in 'end of watch' geen idee of die realistisch is maar 't gebeurt meer
pi_123044077
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit. :')
Sowieso is Carol op Daryl :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_123045928
Waarom eindigt het altijd wanneer het vet spannend is
pi_123046001
quote:

Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht" :')

- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.

- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.

- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?

- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent

- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?

Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.

Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was :P
Conscience do cost.
pi_123046073
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht" :')

- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.

- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.

- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?

- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent

- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?

Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.

Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was :P
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
pi_123046272
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima. :)

Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren :P
Conscience do cost.
pi_123046309
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima. :)

Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren :P
Ja ik ook, maar mijn vader heeft er wel een houtje van zulke dingen op te merken tijdens een film/serie..
Wat bloedirritant is :')
pi_123046693
quote:
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead. :')
pi_123046817
quote:

Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en films :').
Geen referral hier.
pi_123046917
misschien wilde de Governor alleen kenbaar maken dat ze hun in de gaten houden en dat ze moeten oppassen. Op de momenten dat ze de groep van Herschel konden afknallen lieten ze af weten.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_123047446
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead. :')
'Murica is ongetwijfeld in tranen en dat is waar het om draait :P
Conscience do cost.
pi_123047458
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zeg :') En dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies :'). Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
pi_123047507
quote:
Carol en Daryl passen ook veel beter bij elkaar :)
pi_123047589
Tering dat eind, wist niet dat ik een episode van the A-team had opgezet :')
Toch blijf ik kijken :')
pi_123047636
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?

2: Wat is die tattoo op Daryl's rug?
pi_123047721
Goede ep weer gelukkig. Die vorige verschriikkelijke ep was een incident. Al was de geloofwaardigheid van dat vuurgevecht wel wat ver te zoeken ja.

Maar gelukkig. Ik stond al bijna op het punt het kijken van deze serie te staken, zoals ik bij Dexter ook heb moeten doen omdat het zo verschrikkelijk slecht was. Gelukkig gebeurt er nu weer wat boeiends. En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
pi_123047770
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?

2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
pi_123047791
quote:

Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.

quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
Hey, fuck you, man. Fuck you.
pi_123047818
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.
Ah, is me helemaal ontgaan :')
  maandag 18 februari 2013 @ 21:18:01 #171
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_123047821
quote:

1. Ze is een vrouw, kan ze ook niets aan doen.
2. Dat ging niet om z'n tattoo maar om zijn littekens, opgelopen door de mishandeling door hun vader. Merle heeft ze ook.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_123047847
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat is wel vaag...Waarom gingen ze in godsnaam weg? ik mag hopen omdat hun ammo ook op was :')
pi_123048710
quote:
Iets met GTST ofzo
pi_123048779

Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
pi_123049138
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
pi_123049167
quote:
[ afbeelding ]
Spiegel
  maandag 18 februari 2013 @ 21:40:35 #177
286165 Nidde
ik ware et niet!
pi_123049213
Hij kijkt in de spiegel O-)
  maandag 18 februari 2013 @ 21:41:13 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123049252
quote:
SPOILER
Bij mijn weten heb ik dat gezien in de preview. Spoiler dus. En spiegel.
pi_123049374
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 18-02-2013 22:05:12 ]
pi_123049661
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Iets met GTST ofzo
:') :D
  maandag 18 februari 2013 @ 22:07:28 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123050877
Ik vond eigenlijk de hele ep erg goed :@

Slechtste special effect was trouwens die pijl die daryl door die zombie schoot om Rick te redden. Die pijl kwam stapsgewijs door die kop geen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123051863
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
pi_123052014
quote:

Omdat hij wilde horen dat ze niet verkracht was zodat hij zich beter zou voelen, of althans zo vatte zij het op.

[ Bericht 36% gewijzigd door -Strawberry- op 18-02-2013 22:34:52 ]
pi_123052125
Governor die daar gewoon staat met alle risico om geraakt te worden vond ik wel passen bij zijn grote ego en overmoedigheid. :')
pi_123052186
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Ik wist op dat moment dat hij eraan zou gaan en ja hoor. :P Jammer weer, hebben we eindelijk een beetje backstory...
pi_123052343
Leuk hoor, zo'n serie afkraken. Doe ik ook. Bij de vorige ep bijvoorbeeld. Maar er lopen hier gewoon mensen die die fucking hele serie lopen uit te pluizen en te ontleden...hebben jullie niks beters te doen? :D

Tsja, het is een amateuristische serie. so be it :( Al dat gehaat altijd in al die serie topics. Ik probeer een serie leuk te vinden, en vond deze aflevering best leuk. En ik lees dit topic en ik zie alle dingen die mankeren die je eigenlijk als je "normaal" kijkt helemaal niet opvallen...jullie verneuken echt de kijkervaring van de anderen...

En nee, ik ga het topci niet ontwijken, omdat er ook wel eens leuke dingen in gezegd worden!
  maandag 18 februari 2013 @ 22:34:05 #187
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123052402
Hadden ze (Rick) Tyreese nou maar niet weggestuurd. :P
pi_123052512
quote:
naaaaah

[..]

Ja echt he!
Nee want de governor zei tegen haar dat hij ze (kamp rick) met rust zou laten.

quote:
_O-
pi_123052818
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
pi_123052893
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft :')

WD mag best slecht zijn maar ik wil gewoon het slachten van Zombies zien en al dat drama mag best wel naar de achtergrond.

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
Dan nog, die buitenplaats dara gebruikten ze niet en is dus ook totaal geen aanslag dat daar die zombies lopen
pi_123053428
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft :')
Ja klopt, maar die waren dermate slecht dat je na 1 afl wel genoeg gezien hebt.:D
pi_123053488
quote:
:')!
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 18 februari 2013 @ 22:56:17 #193
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_123053682
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
pi_123054913
Waar is die andere groep nou heengegaan? Die waren vorigeaflevering ff weggestuurd, en nu zijn ze gewoon pleite?
  maandag 18 februari 2013 @ 23:26:10 #195
163488 RubenSosa
pi_123055165
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Daarnaast het volgende:
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
Daryl en Merle moeten natuurlijk gewoon netjes en kakkerig brits praten. Terwijl het overduidelijk rednecks zijn. :')
  maandag 18 februari 2013 @ 23:33:00 #196
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055488
Het lijkt wel alsof de zombies van pudding zijn gemaakt, Daryl beukt gewoon een pijl met z'n blote handen in een zombie hoofd en halveert een zombiehoofd door de achterklep van een auto omlaag te rammen.

[ Bericht 17% gewijzigd door slashdotter3 op 18-02-2013 23:49:37 ]
pi_123055526
Daryl kent zijn krachten niet...
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:36:18 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055629

Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct dood te schieten? Suuuuure! :')
pi_123055705
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct te schieten? Suuuuure! :')
Dat deed hij om zijn broer manieren te leren. 'Snuffelen' is wat anders dan de boel bestelen ;)
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:39:50 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055791
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten :')

Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg :N
pi_123055915
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten :')

Ergens wel logisch toch. Ooit moet je rustig aan doen met je pijlen lijkt mij, ze groeien niet aan bomen :o
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:46:37 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123056069
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:

Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:55:27 #203
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123056445

Op deze afstand moet je iemand dus nooit laten komen, hij kan sneller opzij duiken en die kruisboog vastpakken dan Daryl de trekker kan overhalen
pi_123056590
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze afstand moet je iemand dus nooit laten komen, hij kan sneller opzij duiken en die kruisboog vastpakken dan Daryl de trekker kan overhalen
Het was z'n broer, hij heeft toch niet de intentie om 'm echt dood te maken.
pi_123056734
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.
En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:06:16 #206
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123056899
Sow, wat een einde, een (kleine) zombie horde stroomt het gevangenis terrein in, is het nu eindelijk tijd dat de survivors ergens anders naar toe gaan?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:12:01 #207
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:15:08 #208
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_123057281
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand die kan vertellen wat dit voor wapen is :?
http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_AUG
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:28:08 #209
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Spellchecker dinsdag 19 februari 2013 @ 00:29:03 #210
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_123057832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit Andrea?
Lees het topic eens door, eerst :{w
Tevens -purist.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:31:38 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123057922
Dat vuurgevecht op het einde :'). Die triomfantelijke jaren '80 bad guy grijns :').
2000 light years from home
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:32:08 #212
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123057939
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en films :').
Hollow points worden juist niet gebruikt bij assault rifles omdat ze meer problemen hebben met het doordringen in body armor.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:36:36 #213
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123058065
quote:
Hoe heeft ze in haar eentje al die zombies in dat busje gekregen? En hoe is ze de Woodsbury poort uitgekomen, ik neem aan dat de guards haar niet zomaar laten doorrijden.

quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:

Dat was niet Andrea. In de preview zegt ze naar de gevangenis wil gaan. Daaruit valt op te maken dat ze er nog niet geweest is. Daarnaast zou het ook niet echt logisch zijn, in deze aflevering heeft ze het over "haar vrienden", waarom zou ze ze dan proberen af te maken?

Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.
Ok, het is dus Morgan die z'n spectaculaire entree maakt.
Dat compleet bedekkende pak is dan ook wel logisch, zo kunnen de kijkers niet zien wat voor huidskleur hij heeft en denken ze aan Andrea..

[ Bericht 17% gewijzigd door slashdotter3 op 19-02-2013 00:43:14 ]
pi_123058405
quote:
[ afbeelding ]

Is dit Andrea?
Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:51:26 #215
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123058562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:55:28 #216
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123058674
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef OMG het volgende:

[..]

En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.
Ja precies, maar wel goed dat ze dat telkens laten zien.
pi_123058741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
Waarom zou het een bekende moeten zijn?

Daarnaast liep ze in Woodbury rond op zoek naar de governor, dus zou het apart zijn als ze ineens de gevangenis zou hebben gevonden, met een bak vol zombies.
pi_123058745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want

1) Ze zou zoiets nooit doen bij Rick & co
2) Ze wist niet van de plannen van de Gov, die had haar juist gezegd geen retaliation te willen.
3) Aangezien ze niet wist van de plannen, zou ze al die zombies zelf gevangen moeten hebben. Ook dat lijkt me erg sterk.

Ergo, het is waarschijnlijk een nieuw personage. Misschien een die we niet eens te zien krijgen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:59:29 #219
293860 lipjes
Alleen van boven
  dinsdag 19 februari 2013 @ 01:01:30 #220
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 01:19:08 #221
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123059180
Juaaaaaah een mistap mennn , ik zag haar er gewoon voor aan.
word hier serieus nog 23423x over gepost :')
"Do the monkey with me"
pi_123059616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 01:19 schreef fonkeymonkey het volgende:
Juaaaaaah een mistap mennn , ik zag haar er gewoon voor aan.
word hier serieus nog 23423x over gepost :')
Goed verhaal, vooral scherp en relevant :P
pi_123059622
Ik stem Daryl als nieuwe leider.
pi_123059659
Sowieso is Daryl veruit de beste personage en best gespeelde karakter imo.
pi_123059796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 01:58 schreef Tyron het volgende:
Sowieso is Daryl veruit de beste personage en best gespeelde karakter imo.
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan

Oh die scientist speelt ook wel ok imo :P
  Spellchecker dinsdag 19 februari 2013 @ 02:18:44 #226
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_123059800
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 01:54 schreef Tyron het volgende:
Ik stem Daryl als nieuwe leider.
:N

Carl moet de nieuwe leider worden. Hij is een echte baas.
Tevens -purist.
pi_123060874
Godver, overal op internet spoilers, google auto complete, wikipedia etc.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:36:51 #228
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123061202
De tattoo van Daryl die opeens op z'n andere schouder zat. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:39:46 #229
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123061228
quote:
_O-
pi_123061388
Daryl is een van de weinige echt goede acteurs idd. Ik word zelf schijtziek van Rick, wat een irritant koppig mannetje is dat. Doet me denken aan Jack in Lost, blijkbaar moeten leiderstypes meteen ook van die drammerige koppige gasten zijn die liever doodgaan aan oververmoeidheid dan gewoon eens een tukje plegen en helde denken wanneer het nodig is.
pi_123061661
quote:
[ afbeelding ]

Is dit Andrea?
SPOILER: big ass spoiler!
pi_123061672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 02:17 schreef kensei het volgende:

[..]

De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan

Oh die scientist speelt ook wel ok imo :P
Die wetenschapper lijkt icm met dat brilletje erg op de leider van de bad guys uit Lost :-)

IMDb bio for Michael Emerson - Michael Emerson
Michael Emerson - IMDb
pi_123061767
Benjamin Linus O+

En nee, in de verste verte niet.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123061776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Fout. Het is Sophia Peletier
pi_123061797
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus O+

Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.

Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
pi_123061812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus O+

Vind ik ook niet. Onder dat nerveuze schilletje was Ben 100% badass. Dat zit er bij deze gast niet in.
pi_123061820
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.

Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
Ik dacht dat je het over het uiterlijk had. :9 En qua karakter btw ook niet echt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123061860
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
pi_123061883
:-)
pi_123061895
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
Meh. :9 Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123062412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Meh. :9 Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!
quote:

[..]

SPOILER
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:46:19 #242
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_123062428
Ben erg benieuwd hoe ze het met elkaar gaan vinden in de volgende aflevering :D
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:46:55 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123062440
Matige aflevering...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:47:56 #244
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_123062458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef One_conundrum het volgende:
Matige aflevering...
Het begin was fucking saai, werd echt gek wat Rick, hoopte dat Hershell hem op z'n muil zou rammen met z'n krukken net zo lang tot die weer normaal deed.

Maar dat laatste gedeelte damn toen zat ik weer op het puntje van de bank _O_
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:00:21 #245
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123062746
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
pi_123062890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
Ja ze kunnen midden in een salto zombies tussen hun ogen raken, rijdend in een auto enkel bullseyes raken. Maar met een machinegeweer kunnen ze geen mannetjes uit een toren schieten :')

Maar dit lijkt me een manko waar werkelijk elke serie last van heeft. Het zou toch ook saai zijn als iedereen elkaar in 1x doodschiet :P
pi_123062971
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.

En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht :').
Amen.
pi_123063021
Ik vind die hele oorlog ook geen moer aan. Totaal niet relevant. Hoop dat ze snel die gevangenis uit gaan en weer moeten overwinteren tussen de zombies. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_123063024
quote:

[..]

Lijkt me aannemelijk.

SPOILER
pi_123063094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef Jivis het volgende:
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.

En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht :').
Misschien wilde hij een horde zombie's aantrekken door een bak herrie te maken?
pi_123063116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt me aannemelijk.

SPOILER
SPOILER
Gewoon normaal doen ja.
pi_123063144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_123063149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!

[..]

SPOILER
Oh ha, dat laatste had ik niet gezien :P
pi_123063190
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Gewoon normaal doen ja.
pi_123063254
Of Milton is een gigantische faggot die als een klein meisje loopt, of het was die Karen (die chick die de ingang van Woodbury bewaakt).
pi_123063291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

SPOILER
Misschien een mindfuck van de schrijvers. :P Maar inderdaad.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:26:55 #257
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123063337
Ze mogen ook best in de gevangenis blijven imo, maar laat ze aub weer intelligente dingen doen.

Ik had het veel vetter gevonden als Maggie, die nog niet onder schot was, zo die kerel uit die toren had geschoten. Gewoon met gezond verstand enzo.
pi_123063352
Waarom eigenlijk al die spoilers, het is toch gewoon een speculatie? Net als dat sommige denken dat Andrea degene is die het busje bestuurde.
pi_123063355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
Of Milton is een gigantische faggot die als een klein meisje loopt, of het was die Karen (die chick die de ingang van Woodbury bewaakt).
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.
Amen.
pi_123063379
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Waarom eigenlijk al die spoilers, het is toch gewoon een speculatie? Net als dat sommige denken dat Andrea degene is die het busje bestuurde.
Nee, iets met de preview geloof ik.
pi_123063462
Superinteressante discussie ook :').
Amen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:35:03 #262
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123063552
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.
Misschien toch wel, omdat de governor al vroeg of hij bereid was te sterven voor hem.
pi_123063618
True, maar maakt het wat uit verder?
Amen.
pi_123063633
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:

Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
pi_123063636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:37 schreef Jivis het volgende:
True, maar maakt het wat uit verder?
Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?
Gewoon normaal doen ja.
pi_123063642
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:

[ afbeelding ]

Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123063719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.
Hoezo niet ?
Quote de post even welke je bedoelt.
pi_123063775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?
Het is totaal niet interessant, imo :D. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Amen.
pi_123063819
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is totaal niet interessant, imo :D. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Ik vind het wel interessant. :')
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:44:45 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123063830
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hoezo niet ?
Quote de post even welke je bedoelt.
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.

Dan kan ze het toch niet zijn, want ze was niet mee
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:45:10 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123063840
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

haha idd
pi_123063872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vind het wel interessant. :')
Waarom? :@
Amen.
pi_123064063
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:45 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarom? :@
Omdat ik wel benieuwd ben naar wie er zo dapper is om dat te doen. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_123064098
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.

Dan kan ze het toch niet zijn, want ze was niet mee
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:53:35 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123064165
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.
pi_123064189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:54:37 #277
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123064211
En waarom zou ze het op eigen initiatief doen. Ze wilde toch juist praten met de prision lui ipv oorlog zoeken...
pi_123064266
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Die Karen is toch niet blond?!
Gewoon normaal doen ja.
pi_123064326
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Die Karen is toch niet blond?!
Nee ik bedoel ook Karen niet, maar Andrea :o
Ik zeg alleen dat diegene door het haar op Andrea lijkt, verder is het ook raar als het haar wel zou zijn hoor.

Niet deze dus:

pi_123064422
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-02-2013 11:14:12 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_123064494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
SPOILER
Aah duidelijk, die previews kijk ik altijd expres niet :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:06:25 #282
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_123064669
Ze kan het gewoon niet zijn. Dat blijkt al uit wat er aan vooraf gaat. Denk es na mensen. !!
pi_123064711
Mensen die serieus denken dat desbetreffend persoon Andrea is :') :N 8)7 Ook al had het wel gekund qua wat er aan vooraf gaat in de laatste aflevering, het is ook gewoon zo out of character.
pi_123064761
Het was wel weer jammer dat je 33 minuten drama moet zien voordat het een keertje interessant wordt.
pi_123064995
Raar trouwens dat deze aflevering maar 41 minuten was ipv een uur.
pi_123065116
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Een aflevering is toch altijd 45 minuten??
Gewoon normaal doen ja.
pi_123065122
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
pi_123065138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
Precies.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123065157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Een aflevering is toch altijd 45 minuten??
Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.
pi_123065179
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.
pi_123065378
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.
Volgens mij niet hoor. 50 max.

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.
Mm ik heb geen blonde krullen gezien. :9 zelfs op het plaatje is het niet heel duidelijk.
Gewoon normaal doen ja.
pi_123065423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. 50 max.

[..]

Mm ik heb geen blonde krullen gezien. :9 zelfs op het plaatje is het niet heel duidelijk.
Aah ik zie het al, ik ben compleet in de war ;( 8)7

Met A game of thrones vergeet ik ook altijd al die namen etc :N verschrikkelijk
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:26:35 #293
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_123065451
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:

[ afbeelding ]

Sowieso dat het Andrea is :P Of tenminste, dat dacht ik nadat ik hem gezien had totdat andere mensen hier iets anders beweerden :D

Ze liet die zombies erin om de Governer eruit te halen, omdat ze haar oude groep wilde beschermen.

En Merle en Deryl zijn er nu ook, dus de volgende aflevering gaat een leuke get together worden :D
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:29:07 #294
163488 RubenSosa
pi_123065520
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
het is al 3 seizoenen rond de 40 minuten. :')
pi_123065528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Sowieso dat het Andrea is :P Of tenminste, dat dacht ik nadat ik hem gezien had totdat andere mensen hier iets anders beweerden :D

Ze liet die zombies erin om de Governer eruit te halen, omdat ze haar oude groep wilde beschermen.

En Merle en Deryl zijn er nu ook, dus de volgende aflevering gaat een leuke get together worden :D
Jij hebt duidelijk de preview niet gezien. :9
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:29:36 #296
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_123065541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk de preview niet gezien. :9
Preview? :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_123065572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Preview? :P
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens. ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_123065585
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Aah ik zie het al, ik ben compleet in de war ;( 8)7

Met A game of thrones vergeet ik ook altijd al die namen etc :N verschrikkelijk
Game of thrones duwt ook 8 verhaallijnen door je strot in 1 seizoen, niet zo raar dus :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:31:43 #299
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_123065613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens. ;)
Ik snap het niet maar ok als jij het zegt :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_123065647
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik snap het niet maar ok als jij het zegt :P
Wat snap je niet? :')
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:34:29 #301
163488 RubenSosa
pi_123065716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik weet dat je het goed bedoelt, maar je spoilert nu door te wijzen naar een spoiler. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')