quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me aannemelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!
[..]Oh ha, dat laatste had ik niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Misschien een mindfuck van de schrijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad.
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
Of Milton is een gigantische faggot die als een klein meisje loopt, of het was die Karen (die chick die de ingang van Woodbury bewaakt).
Nee, iets met de preview geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Waarom eigenlijk al die spoilers, het is toch gewoon een speculatie? Net als dat sommige denken dat Andrea degene is die het busje bestuurde.
Misschien toch wel, omdat de governor al vroeg of hij bereid was te sterven voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.
Niks, maar we mogen toch discussiėren erover? Of mag dat soms ook niet meer?quote:
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.
Het is totaal niet interessant, imoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks, maar we mogen toch discussiėren erover? Of mag dat soms ook niet meer?
Ik vind het wel interessant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Quote de post even welke je bedoelt.
haha iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant.
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.
Dan kan ze het toch niet zijn, want ze was niet mee
Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |