Idee had potentie en ik vond seizoen 1 nog wel aardig, maar daarna werd het steeds slechter en slechterquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Lunice het volgende:
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie.
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Misschien was het wel gewoon een virus van de Chinezen die ze hebben losgelaten om een paar jaar later van de hele wereld China te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Daarvoor moet je op World War Z wachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Dat was die film toch? Of ook een serie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op World War Z wachten.
Film. Met Brad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat was die film toch? Of ook een serie?
Denk niet dat ik na the walking dead echt bevrediging zal halen uit een zombie film van 1.5 uurquote:
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Shogo het volgende:
[..]
Been there done that.
The Dead (2010) - IMDb
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
en de gebeurtenissen herhaalde zich 10x ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergerequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
Rise of the Zombies (TV 2012– ) - IMDb Is wel een vermakelijk, heel slecht tussendoortje..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |