quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
quote:
SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die wetenschapper lijkt icm met dat brilletje erg op de leider van de bad guys uit Lost :-)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:17 schreef kensei het volgende:
[..]
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan
Oh die scientist speelt ook wel ok imo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]Fout. Het is Sophia PeletierSPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Vind ik ook niet. Onder dat nerveuze schilletje was Ben 100% badass. Dat zit er bij deze gast niet in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Ik dacht dat je het over het uiterlijk had.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.
Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
Meh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meh.Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
[..]SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin was fucking saai, werd echt gek wat Rick, hoopte dat Hershell hem op z'n muil zou rammen met z'n krukken net zo lang tot die weer normaal deed.quote:
Ja ze kunnen midden in een salto zombies tussen hun ogen raken, rijdend in een auto enkel bullseyes raken. Maar met een machinegeweer kunnen ze geen mannetjes uit een toren schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
[..]Lijkt me aannemelijk.SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wilde hij een horde zombie's aantrekken door een bak herrie te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef Jivis het volgende:
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.
En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me aannemelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!
[..]Oh ha, dat laatste had ik niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Misschien een mindfuck van de schrijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad.
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
Of Milton is een gigantische faggot die als een klein meisje loopt, of het was die Karen (die chick die de ingang van Woodbury bewaakt).
Nee, iets met de preview geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef superfastjellyfish. het volgende:
Waarom eigenlijk al die spoilers, het is toch gewoon een speculatie? Net als dat sommige denken dat Andrea degene is die het busje bestuurde.
Misschien toch wel, omdat de governor al vroeg of hij bereid was te sterven voor hem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook meteen aan Karen. Die Milton durft dat soort shit niet.
Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?quote:
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, lees even eerst aub.
Het is totaal niet interessant, imoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks, maar we mogen toch discussiëren erover? Of mag dat soms ook niet meer?
Ik vind het wel interessant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Quote de post even welke je bedoelt.
haha iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant, imo. Maar blijkbaar is er niks anders om over te praten, getuige dit topic. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de aflevering denk ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant.
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ze vroeg toch in het stadje waar de Governor en die Mexicaan waren, en toen kreeg ze toch geen duidelijk antwoord.
Dan kan ze het toch niet zijn, want ze was niet mee
Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat moet toch gepland zijn? Dat kan ze toch niet op eigen initiatief doen? Bovendien kwam de Gov ook zo op mij over dat dit part of the plan was.
Die Karen is toch niet blond?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kwam wel later aanrijden met dat busje, dus misschien kwam ze d'r achterna.
En wie zou het anders moeten zijn met blond krullend haar ?
Nee ik bedoel ook Karen niet, maar Andreaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die Karen is toch niet blond?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 19-02-2013 11:14:12 ]Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Aah duidelijk, die previews kijk ik altijd expres nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een aflevering is toch altijd 45 minuten??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Raar trouwens dat deze aflevering maar 41 minuten was ipv een uur.
Precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Een aflevering is toch altijd 45 minuten??
Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef Maniakje het volgende:
Wáárom zou Andrea op haar eigen vrienden schieten? Denk trouwens dat het alleen een blonde pluk haar leek, maar het niet was. Vlak daarvoor was er ook nog geen haar te zien. Diegene is in ieder geval blank, en that's it.
Volgens mij niet hoor. 50 max.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd iets van 58 minuten waren inclusief preview van volgende week en een stukje van de aflevering daarvoor.
Mm ik heb geen blonde krullen gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:19 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, die blonde krullen vielen me alleen op, that's it.
Aah ik zie het al, ik ben compleet in de warquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. 50 max.
[..]
Mm ik heb geen blonde krullen gezien.zelfs op het plaatje is het niet heel duidelijk.
Sowieso dat het Andrea isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik dit plaatje zie denk ik ook dat het Andrea is, aan het blonde gekrulde haar op de linkerschouder plus dat hij of zij blank is:
[ afbeelding ]
Maar vraag me af waarom ze dat zou doen.
het is al 3 seizoenen rond de 40 minuten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Raar trouwens dat deze aflevering maar 41 minuten was ipv een uur.
Jij hebt duidelijk de preview niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso dat het Andrea isOf tenminste, dat dacht ik nadat ik hem gezien had totdat andere mensen hier iets anders beweerden
Ze liet die zombies erin om de Governer eruit te halen, omdat ze haar oude groep wilde beschermen.
En Merle en Deryl zijn er nu ook, dus de volgende aflevering gaat een leuke get together worden
Preview?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de preview niet gezien.
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.quote:
Game of thrones duwt ook 8 verhaallijnen door je strot in 1 seizoen, niet zo raar dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah ik zie het al, ik ben compleet in de war![]()
![]()
Met A game of thrones vergeet ik ook altijd al die namen etcverschrikkelijk
Ik snap het niet maar ok als jij het zegtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exactly. Het KAN Andrea niet zijn. Lees mijn spoilertag maar hierboven ergens.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar ok als jij het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |