Ergens wel logisch toch. Ooit moet je rustig aan doen met je pijlen lijkt mij, ze groeien niet aan bomenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten
Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg
Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten
Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg
Het was z'n broer, hij heeft toch niet de intentie om 'm echt dood te maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afstand moet je iemand dus nooit laten komen, hij kan sneller opzij duiken en die kruisboog vastpakken dan Daryl de trekker kan overhalen
En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Dat vond ik juist goed, in plaats van infinite arrows.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_AUGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die kan vertellen wat dit voor wapen is
Hollow points worden juist niet gebruikt bij assault rifles omdat ze meer problemen hebben met het doordringen in body armor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en films.
Hoe heeft ze in haar eentje al die zombies in dat busje gekregen? En hoe is ze de Woodsbury poort uitgekomen, ik neem aan dat de guards haar niet zomaar laten doorrijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?!
Ok, het is dus Morgan die z'n spectaculaire entree maakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Rodawa het volgende:
Dat was niet Andrea. In de preview zegt ze naar de gevangenis wil gaan. Daaruit valt op te maken dat ze er nog niet geweest is. Daarnaast zou het ook niet echt logisch zijn, in deze aflevering heeft ze het over "haar vrienden", waarom zou ze ze dan proberen af te maken?
Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.
Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?quote:
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is volstrekt belachelijk om te denken dat het Andrea is. Heb je dan opgelet tijdens de aflevering of wat?
Ja precies, maar wel goed dat ze dat telkens laten zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:02 schreef OMG het volgende:
[..]
En daarnaast kan ie met een paar pijlen nog steeds infinite arrows hebben, als ie ze maar terug blijft halen.
Waarom zou het een bekende moeten zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
Natuurlijk niet, wantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Andrea is de enige bekende die nog in het plaatje ontbreekt, dus tenzij je al voorkennis hebt dat het Morgan is moet je automatisch toch aan haar denken.
Bazenwapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:15 schreef shifto het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steyr_AUG
Goed verhaal, vooral scherp en relevantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:19 schreef fonkeymonkey het volgende:
Juaaaaaah een mistap mennn , ik zag haar er gewoon voor aan.
word hier serieus nog 23423x over gepost
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:58 schreef Tyron het volgende:
Sowieso is Daryl veruit de beste personage en best gespeelde karakter imo.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
quote:
SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Die wetenschapper lijkt icm met dat brilletje erg op de leider van de bad guys uit Lost :-)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:17 schreef kensei het volgende:
[..]
De enige die uberhaupt kan acteren, met Merle erbij dan
Oh die scientist speelt ook wel ok imo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]Fout. Het is Sophia PeletierSPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Vind ik ook niet. Onder dat nerveuze schilletje was Ben 100% badass. Dat zit er bij deze gast niet in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Benjamin Linus![]()
En nee, in de verste verte niet.
Ik dacht dat je het over het uiterlijk had.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jawel joh! Zwaar daar van afgekeken.
Hij is in TWD gewoon de big leader die alles plant ;-)
Meh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, dat gaat vast nog wel komen! :-)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Meh.Is Milton btw echt zo klein? Vond het echt een smurfje wat uit die bus rende.
[..]SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begin was fucking saai, werd echt gek wat Rick, hoopte dat Hershell hem op z'n muil zou rammen met z'n krukken net zo lang tot die weer normaal deed.quote:
Ja ze kunnen midden in een salto zombies tussen hun ogen raken, rijdend in een auto enkel bullseyes raken. Maar met een machinegeweer kunnen ze geen mannetjes uit een toren schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:00 schreef One_conundrum het volgende:
Toen ergerde ik me vooral aan het dramatisch slechte schieten van iedereen.
[..]Lijkt me aannemelijk.SPOILER: big ass spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wilde hij een horde zombie's aantrekken door een bak herrie te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef Jivis het volgende:
Tergend saaie aflevering, waarbij de laatste vijf minuten nog wel enigszins spannend waren. Toch erger ik me aan die mini-burgeroorlog, het voelt zo doelloos aan.
En wat was die Governour tof aan het doen met z'n geweersalvo's in de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |