abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123043747
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit. :')
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
pi_123043993
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Toffe aflevering wel! Einde was eindbaas _O_

Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
mah, je zag niet vanuit welke hoek ze alex raakten, maar zit ook zo'n scene in 'end of watch' geen idee of die realistisch is maar 't gebeurt meer
pi_123044077
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit. :')
Sowieso is Carol op Daryl :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_123045928
Waarom eindigt het altijd wanneer het vet spannend is
pi_123046001
quote:

Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht" :')

- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.

- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.

- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?

- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent

- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?

Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.

Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was :P
Conscience do cost.
pi_123046073
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht" :')

- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.

- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.

- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?

- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent

- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?

Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.

Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was :P
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
pi_123046272
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima. :)

Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren :P
Conscience do cost.
pi_123046309
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima. :)

Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren :P
Ja ik ook, maar mijn vader heeft er wel een houtje van zulke dingen op te merken tijdens een film/serie..
Wat bloedirritant is :')
pi_123046693
quote:
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead. :')
pi_123046817
quote:

Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en films :').
Geen referral hier.
pi_123046917
misschien wilde de Governor alleen kenbaar maken dat ze hun in de gaten houden en dat ze moeten oppassen. Op de momenten dat ze de groep van Herschel konden afknallen lieten ze af weten.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_123047446
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead. :')
'Murica is ongetwijfeld in tranen en dat is waar het om draait :P
Conscience do cost.
pi_123047458
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zeg :') En dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies :'). Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
pi_123047507
quote:
Carol en Daryl passen ook veel beter bij elkaar :)
pi_123047589
Tering dat eind, wist niet dat ik een episode van the A-team had opgezet :')
Toch blijf ik kijken :')
pi_123047636
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?

2: Wat is die tattoo op Daryl's rug?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_123047721
Goede ep weer gelukkig. Die vorige verschriikkelijke ep was een incident. Al was de geloofwaardigheid van dat vuurgevecht wel wat ver te zoeken ja.

Maar gelukkig. Ik stond al bijna op het punt het kijken van deze serie te staken, zoals ik bij Dexter ook heb moeten doen omdat het zo verschrikkelijk slecht was. Gelukkig gebeurt er nu weer wat boeiends. En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123047770
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?

2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
pi_123047791
quote:

Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.

quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
Hey, fuck you, man. Fuck you.
pi_123047818
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.
Ah, is me helemaal ontgaan :')
  maandag 18 februari 2013 @ 21:18:01 #171
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_123047821
quote:

1. Ze is een vrouw, kan ze ook niets aan doen.
2. Dat ging niet om z'n tattoo maar om zijn littekens, opgelopen door de mishandeling door hun vader. Merle heeft ze ook.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_123047847
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zeg :') En dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies :'). Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Ja dat is wel vaag...Waarom gingen ze in godsnaam weg? ik mag hopen omdat hun ammo ook op was :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_123048710
quote:
Iets met GTST ofzo
pi_123048779

Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
pi_123049138
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123049167
quote:
[ afbeelding ]
Spiegel
  maandag 18 februari 2013 @ 21:40:35 #177
286165 Nidde
ik ware et niet!
pi_123049213
Hij kijkt in de spiegel O-)
  maandag 18 februari 2013 @ 21:41:13 #178
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123049252
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mijn weten heb ik dat gezien in de preview. Spoiler dus. En spiegel.
pi_123049374
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 18-02-2013 22:05:12 ]
pi_123049661
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Iets met GTST ofzo
:') :D
  maandag 18 februari 2013 @ 22:07:28 #181
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123050877
Ik vond eigenlijk de hele ep erg goed :@

Slechtste special effect was trouwens die pijl die daryl door die zombie schoot om Rick te redden. Die pijl kwam stapsgewijs door die kop geen :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123051863
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
pi_123052014
quote:

Omdat hij wilde horen dat ze niet verkracht was zodat hij zich beter zou voelen, of althans zo vatte zij het op.

[ Bericht 36% gewijzigd door -Strawberry- op 18-02-2013 22:34:52 ]
pi_123052125
Governor die daar gewoon staat met alle risico om geraakt te worden vond ik wel passen bij zijn grote ego en overmoedigheid. :')
pi_123052186
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Ik wist op dat moment dat hij eraan zou gaan en ja hoor. :P Jammer weer, hebben we eindelijk een beetje backstory...
pi_123052343
Leuk hoor, zo'n serie afkraken. Doe ik ook. Bij de vorige ep bijvoorbeeld. Maar er lopen hier gewoon mensen die die fucking hele serie lopen uit te pluizen en te ontleden...hebben jullie niks beters te doen? :D

Tsja, het is een amateuristische serie. so be it :( Al dat gehaat altijd in al die serie topics. Ik probeer een serie leuk te vinden, en vond deze aflevering best leuk. En ik lees dit topic en ik zie alle dingen die mankeren die je eigenlijk als je "normaal" kijkt helemaal niet opvallen...jullie verneuken echt de kijkervaring van de anderen...

En nee, ik ga het topci niet ontwijken, omdat er ook wel eens leuke dingen in gezegd worden!
  maandag 18 februari 2013 @ 22:34:05 #187
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123052402
Hadden ze (Rick) Tyreese nou maar niet weggestuurd. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_123052512
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddass _O_ en hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen :Y
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?! :{w

[..]

Ja echt he!
Nee want de governor zei tegen haar dat hij ze (kamp rick) met rust zou laten.

quote:
_O-
pi_123052818
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
pi_123052893
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft :')

WD mag best slecht zijn maar ik wil gewoon het slachten van Zombies zien en al dat drama mag best wel naar de achtergrond.

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef karton2 het volgende:

[..]

Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
Dan nog, die buitenplaats dara gebruikten ze niet en is dus ook totaal geen aanslag dat daar die zombies lopen
pi_123053428
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft :')
Ja klopt, maar die waren dermate slecht dat je na 1 afl wel genoeg gezien hebt.:D
pi_123053488
quote:
:')!
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 18 februari 2013 @ 22:56:17 #193
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_123053682
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
pi_123054913
Waar is die andere groep nou heengegaan? Die waren vorigeaflevering ff weggestuurd, en nu zijn ze gewoon pleite?
  maandag 18 februari 2013 @ 23:26:10 #195
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_123055165
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Daarnaast het volgende:
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
Daryl en Merle moeten natuurlijk gewoon netjes en kakkerig brits praten. Terwijl het overduidelijk rednecks zijn. :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:33:00 #196
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055488
Het lijkt wel alsof de zombies van pudding zijn gemaakt, Daryl beukt gewoon een pijl met z'n blote handen in een zombie hoofd en halveert een zombiehoofd door de achterklep van een auto omlaag te rammen.

[ Bericht 17% gewijzigd door slashdotter3 op 18-02-2013 23:49:37 ]
pi_123055526
Daryl kent zijn krachten niet...
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:36:18 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055629

Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct dood te schieten? Suuuuure! :')
pi_123055705
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct te schieten? Suuuuure! :')
Dat deed hij om zijn broer manieren te leren. 'Snuffelen' is wat anders dan de boel bestelen ;)
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:39:50 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_123055791
Het zag er best wel stom uit hoe Daryl maar een pijl had en elke keer het uit een neergeschoten zombie moest trekken voordat hij weer kon schieten :')

Die budget cuts bij AMC zijn echt erg zeg :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')