mah, je zag niet vanuit welke hoek ze alex raakten, maar zit ook zo'n scene in 'end of watch' geen idee of die realistisch is maar 't gebeurt meerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Toffe aflevering wel! Einde was eindbaas![]()
Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Sowieso is Carol op Darylquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit.
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht"quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Alleen vond het wel raar, die Axel kreeg echt mega veel bullets in zijn lichaam en geen enkele drong door tot Carol? Normaliter gebeurt dit wel, toch?
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Klein detail vergeleken met de realisme van de rest van het "vuurgevecht"
- Rick die geen neushaar kan laten zien omdat die latino hem op de korrel heeft, maar als hij dan opstaat om rustig wat zombies van dichtbij een headshot te geven besluit de mexicaan af te druipen? Letterlijk in de eerste of tweede flits-scene erna zie je hem opeens weglopen.
- Gov die eerst snorremans door z'n kop schiet maar vervolgens alles expres mist en een beetje als rambo zonder te mikken om zich heen sprayed.
- Een vreemde auto die de gate kapot ramt en waarvan al direct duidelijk is dat het slecht nieuws bevat laten ze rustig naar binnen rijden en iedereen besluit spontaan tot een wapenstilstand?
- Júist als de zombies binnen zijn vertrekken, in plaats van rustig iedereen af te schieten die opstaat/wegrent
- Het aantal zombies dat binnen is gelaten is vooralsnog minimaal en samurai-shaquila hoeft ze alleen even losjes achter hun oor te toucheren om er een einde aan te maken. Waarom de stress en grote ogen voor een handjevol langzame zombies?
Ik zeik wel een beetje want ik vond het verder een vermakelijke aflevering. Alleen TWD zit vol met dit soort beetje 'knullige' zaken waarvan ik vermoed dat het zonder al te veel budget -veel- beter gedaan kan worden.
Hopelijk is Rick een beetje wakkergeschud door het schietfestijn want ik was juist zo blij dat Lori weg was
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je hier op gaat letten dan zal ik niet eens meer de moeite nemen een serie te kijken..
Voor mij zal het allemaal wel ookal zijn sommige stukjes niet echt realistisch
Ja ik ook, maar mijn vader heeft er wel een houtje van zulke dingen op te merken tijdens een film/serie..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, voor mij ook obviously anders zou ik niet kijken. Ik vermaak me prima.
Ik 'let' er niet op trouwens, ik zie het gewoon gebeuren
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Axel dood dus gelukkig geen relatie tussen Axel en Carol, zo zag het er aan het begin van de aflevering wel naar uit.
Hangt van het soort kogel af. Als het hollow points zijn dan zal dit niet zo snel gebeuren. Alhoewel ik dit ook maar baseer op games en filmsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
'Murica is ongetwijfeld in tranen en dat is waar het om draaitquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zegEn dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies
. Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Carol en Daryl passen ook veel beter bij elkaarquote:Op maandag 18 februari 2013 20:06 schreef tralalala het volgende:
Dat kan de serie dus echt niet gebruiken nu.
2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?
2: Wat is die tattoo op Daryl's rug?
Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
1: hoi, autist hier. Waarom duwde Maggie Glenn weg toen ze vertelde over de aanranding, en Glenn wou iets doen?
Hey, fuck you, man. Fuck you.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
2: het ging volgens mij om de striemen, gaat volgens mij over dat ze mishandeld zijn door hun vader.
Ah, is me helemaal ontgaanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Het ging niet om de tattoo's, maar om de gigantische littekens die vermoedelijk zijn aangebracht door hun vader.
1. Ze is een vrouw, kan ze ook niets aan doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
Ja dat is wel vaag...Waarom gingen ze in godsnaam weg? ik mag hopen omdat hun ammo ook op wasquote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een poep aflevering tot aan het einde zegEn dan ook, die bus met zombies. Nou wooptiedoo 15 zombies erbij. Die kan 1 kind met een hamer al dood maken, zo sloom bewegen die zombies
. Governor en kornuiten ook gelijk weer weg ofzo. Wat denken hun *"Muahaa die zombies leren ze wel even een lesje!""
Iets met GTST ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Spiegelquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn rechteroog is weer a-okay, maar nu is z'n linkeroog opeens kaputt. Raar!
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef psychedelicate het volgende:
Bij mijn weten heb ik dat gezien in de preview. Spoiler dus. En spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
En ik hoop zo erg dat Andrea dood gaat. Die is nog vervelender dan de echte badguys....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 18-02-2013 22:05:12 ]
Omdat hij wilde horen dat ze niet verkracht was zodat hij zich beter zou voelen, of althans zo vatte zij het op.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef robuust89 het volgende:
Ik wist op dat moment dat hij eraan zou gaan en ja hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De rol van Axel net in deze aflevering even betekenis geven om iets meer drama te creëren wanneer hij uiteindelijk wordt doodgeschoten; wederom een pareltje van het schrijversteam van The Walking Dead.
Nee want de governor zei tegen haar dat hij ze (kamp rick) met rust zou laten.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddassen hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen
![]()
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?!
[..]
Ja echt he!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik had ook juist verwacht dat de governor en de rest zouden blijven en door zouden schieten, met zombies erbij heb je meer raakkans maar (gelukkig) vertrokken ze juist.
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreftquote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef ChickenMan het volgende:
Joah, wel okay episode. Dat vuurgevecht was wel beetje jammer hoor, dat het onrealistisch is maakt niet uit, maar het mag wel geloofwaardig zijn. Het is zo inconsequent as fuck.
En dan mensen die zeggen dat je maar geen series hoeft te kijken, onzin, de meeste series hebben echt niet zulke rare fratsen als hier hoor.
Dan nog, die buitenplaats dara gebruikten ze niet en is dus ook totaal geen aanslag dat daar die zombies lopenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kogels sparen zou denk ik de reden zijn, laat de zombies het maar oplossen.
Ja klopt, maar die waren dermate slecht dat je na 1 afl wel genoeg gezien hebt.:Dquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Falling 'epic' Skies en Revolution zijn 2 nog mooiere pareltjes wat dat betreft![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die extras.
Daryl en Merle moeten natuurlijk gewoon netjes en kakkerig brits praten. Terwijl het overduidelijk rednecks zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:56 schreef Daarnaast het volgende:
Wat vinden jullie van het acteerwerk? En de accent? Ik irriteer me aan beide. Waarom moet godvergeten iedereen een redneck accent hebben?
Dat deed hij om zijn broer manieren te leren. 'Snuffelen' is wat anders dan de boel bestelenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een flauwekul dat hij z'n broer bedreigt om die rode auto uit te komen.
Dus het is zijn vlees en bloed en daarom verlaat hij Rick z'n groep maar als z'n broer wat in die rode auto snuffelt dreigt hij hem direct te schieten? Suuuuure!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |