Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
In het begin dacht ik, godver alweer zo'n trage aflevering met veel gezwets en ineens werd het een stuk beter. Ook wel grappig dat iedereen heel gericht kan schieten van de governor zijn kant en dat de rest enorm veel moeite heeft om door het vizier te schieten. En dan als je geen vizier hebt je headshot aan headshot ziet.
Ik kijk er wel doorheen, want zo erg is het niet maar in dat vuurgevecht met de governor viel het wel op.
Sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. De enige persoon die geraakt werd aan de kant van Rick was Axel, en dat was door een verrassingsschot. Dus eigenlijk kan Maggie / Carol / Carl of wie dan ook die de gozer op de wachttoren neerknalde beter schieten dan wie dan ook van governor's kant, aangezien die na Axel niks meer hebben geraakt.
Die zombies schoten dan ook niet terug hè.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SowiesoBij de boerderij vlogen de headshots uit rijdende auto's je om de oren en nu gingen alle schoten meters naast
Dit dus!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los.
Die kofferbak-scene was ook wel tof
Waarschijnlijk omdat niemand op de uitkijk stond. Glenn vroeg aan het einde van zijn 'speech' met de vroeg ook al hardop af wie er eigenlijk op de uitkijk stond, dat bleek dus niemand te zijn. Allemaal waren ze te druk met andere zaken.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, alsook hoe die auto van The Governor zo dichtbij kwam zonder dat iemand het in de gaten had voordat ze beschoten werden. Maar hey, soms moet je je dit soort dingen gewoon niet afvragen
Niet lezen als je niks van de preview wilt zien, maar:quote:Op maandag 18 februari 2013 07:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
naaaaah
in het begin had ik echt zoiets van -ik ben vanaf het begin een trouwe kijker maar waar gaat dit nu toch heen- [vind dat , dat ik zie Lori gedeelte gewoon echt eruit moet]
maar richting het midden en einde , jezuuuus inderdaad woehoeee
Daryl baddassen hopelijk komt Rick ook weer een beetje bij zinnen
![]()
Trouwens dat busje dat inreed, zeker was dat bitch Andrea
dafuq is zij mee bezig dan?!
[..]
Ja echt he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens waren alleen de laatste 10 minuten tof inderdaad, al hebben ze nu wel een mooie setup voor de volgende afleveringen. De gevangenis is niet veilig meer, Daryl is terug, Merle en Michonne in dezelfde groep, Rick die niet vrolijk keek. Morgan die volgens de speculaties later in het seizoen terug zou komen. Het kan zo alle kanten op.∞
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
De hele episode had alles van een filler tot die compleet onverwachte headshot op Axel en daarna gingen ze los.
Die kofferbak-scene was ook wel tof
Tuurlijk was dat andrea niet. Die was toch in de woodbury aan het vragen waar de governor was...quote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef Maniakje het volgende:
Axel...Dit einde kreeg mij wel op het puntje van m'n stoel
![]()
Kan me niet voorstellen dat het Andrea was, diegene schoot op Michonne toen hij/zij het busje uit wasOogde dun/licht, misschien een heel nieuw karakter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkistquote:Op maandag 18 februari 2013 12:42 schreef Friday12 het volgende:
eindelijk lorie eruit en komt ze terug in waanbeelden
echt hequote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Zelf nadat ze dood is, nog een nagel aan je doodkist
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe aflevering!
Gelijk na die headshot was het in één keer BAM! Nobody is safe.
Heerlijk dat einde.
Het toffe is dat ze nu alle kanten op kunnen qua verhaal, wat gaat er gebeuren met Tyreese en z'n groep, hoe gaat Merle het doen in de gevangenis, hoe loopt het met Rick geestgesteldheid af, wat gaat Andrea doen etc.
Ik kijk het meest uit naar aflevering 12, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Makeing"quote:Op maandag 18 februari 2013 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste half uur was echt een drama. Die chinees blijft een doetje en ze moeten kappen met Lori. De laatste 10 minuten gaf dan wel weer hoop
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt he
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Denk dat rick wel heel dankbaar is dat merle hem ff hielp met die zombies...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:29 schreef ZodiaX het volgende:
Ben benieuwd of Merle zich wat gaat inhouden.
Anders maken ze hem zo af, zeker Rick die nu toch al aan het doordraaien is.
en niemand raakt iets of iemandquote:Op maandag 18 februari 2013 13:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beth en Maggy die gewoon lekker schieten zonder problemen, en the Governor zonder problemen met 1 hand.
Maggie had toch die gozer van die toren geschotenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en niemand raakt iets of iemand, behalve dan axel in het begin en die gast in die toren op het eind, waste of bullets
Kijk dan nietquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie.
Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
Wellicht geen materiaal om de hekken te herstellen. Daarnaast zullen er allemaal maar meer walkers aankomen, die op het geluid van de schoten afkomen. Dan moet je de afweging maken of je daar op gaat wachten, of dat je denkt het op tijd gefixt te krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef psychedelicate het volgende:
Was hard aan het face-palmen in die final shootout, vooral toen Darryl en Merle opeens weer tevoorschijn kwamen. Wat is dit een slechte serie.
Waarvoor stond iedereen op het einde zo zuur naar die walkers te kijken? Als je zag hoe makkelijk Michonne die walkers afmaakt, dan moet het toch geen probleem zijn om die gevangenis weer walker-free te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |