Die lijkt me ook echt vet. Je kan op imdb geloof ik de eerste 5 minuten kijken. Of op Pathé zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Shogo het volgende:
Ik kijk wel uit naar: Warm Bodies (2013) - IMDb
Trailer en clip zijn wel tof.
Je gaat dood aan de ontstekingen die je krijgt door de bacteriën die worden overgedragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is trouwens het verhaal achter het "zombie beet veranderd je in een zombie". Ik vind, tenzij ik iets gemist heb, het nogal vreemd aangezien iedereen al geinfecteerd is.
Spijker op z'n kop inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind dat bij TWD alleen niet zo boeiend, omdat ik alle personages vrij zwak vind uitgewerkt. Het zou me echt worst wezen wie er sterft of wie iets naars doet. Daarom zou ik graag zien dat ze wat meer overgaan naar het 'grote plaatje'. Hoe is het met de rest van de wereld, in plaats van het gefocus op die mini-burgeroorlog.
Je kunt er bijvoorbeeld donder op zeggen dat Andrea een keuze moet gaan maken bij welk kamp ze wil horen. Maar dat kan me geen reet schelen, omdat ik Andrea een kutpersonage vind en ze wat mij betreft meteen dood mag gaan.
Dat is een beetje het probleem wat ik momenteel heb bij alle gebeurtenissen in TWD.
Ergens ben ik het hier mee eens, maar tegelijkertijd zou je dan ook een groep mensen hebben gehad die "Het is elke keer hetzelfde, ze worden alleen maar achtervolgd" als commentaar zouden leveren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Walking Dead moet gewoon doen waar het goed in is: Zombie's, overleven, spanning en nog meer zombie actie.![]()
Hij doet anders best een fatsoenlijk southern accent. Ik wist niet eens dat 't een Brit was, totdat ik een wikipedia pagina nasloeg op TWD gedoe.quote:..want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
De acteur die Oscar speelde. Stuk minder zwart dan in de serie.
Gok op mutatie in de bacterie/virus/parasiet die dit hele gedoe veroorzaakt. Begint bij 1, heeft dit tot gevolg. Grote kans dat ze er nooit op in zullen gaan though, aangezien alle laboratoria inmiddels wel overlopen zullen zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zou ook trouwens wel heel graag willen weten wat precies de uitbraak veroorzaakte.
Mja, een mislukte negertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??
Wo ja blijkbaar wel. Plaatje doet 't niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik zie alleen het getal 4598658 staan. Mis ik iets??
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Ziewoarut het volgende:
My god, die reactie van dat publiek op die speech van Andrea had ik als figurant gewoon geweigerd om te spelen zo slecht was die.
Ik neem hem daar niets van kwalijk en ik vind hem eigenlijk wel prima. Hij wordt alleen constant in slechte scenes gedrukt en dan maakt het verder niet uit hoe goed je kan acteren; je ziet er toch lullig uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat karakterontwikkeling, mooie dialogen en het uitdiepen van relaties over aan series die daar wel een capabele schrijvers staf voor hebben en acteurs die het over kunnen brengen op het scherm (want jezus wat is die Andrew Lincoln een pijnlijk beperkte acteur).
Eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Funzel het volgende:
Norman Reedus vind ik anders ook een prima acteur.
ligt in mijn geval aan de carnavalquote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef fonkeymonkey het volgende:
ligt het aan mij of ging de week echt zo snel voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |