abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122864568

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122864589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee hoor. :)
pi_122864716
Goede TT man
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:13:44 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122865943
Plants vs. TWD :D :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:20:44 #5
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_122866186
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_122866553
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
That's all folks!
pi_122866687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar. :P
Zo is het :D
Dat staat zelfs in de zombie survival guide die ik gelezen heb :@

pi_122867428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
In het begin ergerde ik me echt dood aan haar, maar in de loop van de serie is ze uitgegroeid van een mishandelde vrouw met nul zelfbeeld naar een van de weinigen die inderdaad de kop er goed bijhoudt.
Vind haar tegenwoordig helemaal niet meer irritant, terwijl ze eerder van mij allang afgemaakt had mogen worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_122867509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
:') :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:20:00 #10
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_122868257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.

Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_122868507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

[..]

Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Scherp!
pi_122868933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

[..]

Ah, okee. Mysterie opgelost ;)
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:59:47 #13
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122872226
Zag dat deze topicreeks weer hard liep, en ja hoor we zijn weer begonnen. Je zou het bijna vergeten :').

Voelde wel als een lekkere aflevering om weer in te komen, veel herhalingen en iets meer achtergrond over de groep van Ty.

En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben :D? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:12:37 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122872716
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...

Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak :r
Sentimenteel gejank :r
Rick :r
The governour :r
Darryl die pleite is :r
Bazenneger die weggestuurd wordt :r
Geesten :r
Deze regisseur :r

En toch blijven kijken :r
Dit dus, elke aflevering gebeurt er zo weinig en ik heb zelden het idee dat ze echt voor hun leven moeten vrezen terwijl ze midden in een zombie APOCALYPSE zitten.

Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
pi_122872805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef xSanjay het volgende:
En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben :D? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
Ergens is Carol voor mij een beetje zoals Ben. Beide irriteerden me in het begin best aardig, en ik zou het toen niet erg hebben gevonden als ze door een zombie zouden zijn opgegeten. Maar later in de serie ben ik Carol eigenlijk wel gaan begrijpen, net zoals Ben in de game..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:16:20 #16
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_122872869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
Denk dat je je daar flink in vergist.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_122873030
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.

Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was _O_
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:27:21 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122873302
Dit verklaart veel over de matige kwaliteit van de serie:

http://screenrant.com/walking-dead-frank-darabont-amc-aco-127783/

Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.

AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.

Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.

Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.

==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season

Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 14-02-2013 15:41:53 ]
pi_122873371
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef andreas612 het volgende:
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.

Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was _O_
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde, dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.

TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.

Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.

Edit: bovenstaande post bevestigt mijn vermoedens dus :P.
Amen.
pi_122873410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:

Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.

AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.

Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.

Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
DIt verklaart een hoop -O-
pi_122873417
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde. Dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.

TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.

Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
pi_122873568
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.

Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Amen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:39:41 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122873740
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:

Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Scheelt ze weer Woodsbury figuranten die ze moeten betalen :')
pi_122873857
quote:
2s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.

sowieso volgende aflevering nog niet naar de gevangenis hoor.. hallo, weet je wel wat dat kost :')
pi_122874298
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
pi_122874715
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
That's all folks!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:06:43 #27
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122874736
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef So_Surreal het volgende:
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
Het is een televisieserie..
#FREEBAJSKORV
pi_122875016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Het is een televisieserie..
Dus ?
Hoeveel mensen hier zijn lid van een betaalzender om dit te kijken ?
pi_122875111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
Dat was het vanaf de eerste aflevering toch al :) ?
En het is ook niet zo dat het geen succes is en ze daardoor niet alles kunnen bekostigen, lijkt mij.
Of ze hebben het financiële plaatje misschien niet goed ingeschat ?
pi_122876010
Ja, ze wisten waar ze aan begonnen. :Y Ik weet niet of het succes groot genoeg is. Wat betreft de financiën is het een complex geheel denk ik. Met AMC/Darabont die vast sponsoren meeneemt enz.
That's all folks!
pi_122876077
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
pi_122876156
quote:

==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season

Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3.. :N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:48:53 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:51:25 #34
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_122876692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Dus? :N
Seizoen 2 was ruk, 3 daarentegen...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_122876818
quote:

[..]

al heel lang bekend ;)
pi_122876875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3.. :N
Geld dat er eerst niet is, is er later ook niet. Verder moet er natuurlijk verdiend worden. Waarom zouden ze meer geld erin steken terwijl mensen het toch wel blijven kijken?

Overigens is dat verhaal van Screenrant.com niet eens volledig. Het heeft voor een flink deel ook te maken met de kosten van andere series, met name Mad Men. Aangezien AMC zoals in het verhaal staat eigenlijk alleen de volledige rechten van the Walking Dead heeft en voor derest alleen de uitzendrechten, kunnen ze alleen maar daarin snijden. Een andere serie, Rubicon, hebben ze gewoon helemaal gecancelled.

De grote bedragen gaan ze eigenlijk pas op het einde verdienen, wanneer the Walking dead verkocht wordt wereldwijd en ze er geen kosten meer aan hebben. Nu wordt het natuurlijk ook al verkocht maar dat zijn nog niet de hele dikke bedragen. Dit uiteraard doordat het geld niet altijd in één keer overgemaakt wordt en het bedrag ook gebaseerd is op bepaalde voorwaarden (herhalingen, uitzending onder voorwaarden, etc.). Maar zoals gezegd, ook al komt het binnen, dan wordt het nog opgeslokt door kosten (wederom andere series). Plus het gegeven dat mensen nu ook al kijken en niet stoppen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122876893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef planethugo het volgende:
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
Ok! :o
That's all folks!
pi_122877033
quote:

==========

Kunnen ze geen sponsors nemen? Zombie invasie bij starbucks of een zombie die met een iPhone/iPad loopt. :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:01:52 #39
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_122879529
En voor de series die het minder doen, zoals Mad Men, word veel meer geld neergeteld toch?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_122879869
Als ik een miljoen had dan zou ik hem aan de productie voor the walking dead hebben gegeven.
pi_122879877
Maar ik heb geen miljoen
pi_122885150
quote:

[..]

Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
pi_122886666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
Bron?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122888780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Bron?
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:

http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/

En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
pi_122889836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:

http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/
quote:
“I think you might see a few more dollars on the screen in the third season. It’s gonna be bigger.
Niet echt overtuigend imho :). Allemaal zaken die multi-interpretabel ingeschat kunnen worden. Gewoon de typische sociaal wenselijke antwoorden. Er wordt hem concreet gevraagd naar het budget. Dan gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
quote:
En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:15:20 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122889988
TWD ziet er idd erg cheap uit :{ .
2000 light years from home
pi_122890147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.

quote:
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
pi_122890987
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
pi_122891277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.
Ik zeg niet dat hij het wil. Maar hij kan natuurlijk sowieso geen toezeggingen doen, aangezien hij daar niet over gaat. Verder zal hij natuurlijk een positief geluid willen geven, aangezien hij er sowieso niet bij gewonnen is om er negatief over te zijn.

quote:
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
Je weet natuurlijk niet hoe het zich gaat uitbreiden. Verder heb ik niets gezien wat we in seizoen 2 niet hebben gezien.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:07:44 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122893216
In 1 week alle afleveringen gekeken, bazen serie wel hoor _O_ Komt misschien omdat ik die post apocalyptische setting gewoon tof vind. Ongeacht of ze nu op de vlucht zijn of op een boerderij zitten.

Paar min puntjes vond ik toch wel dat Shane out of control ging, was samen met Rick toch een bazen duo. Helaas beginnen nu mijn 2 favoriete karakters ook raar te worden, Rick en Daryl. Rick moet snel ophouden met geesten te zien en Daryl moet gewoon terug naar de groep komen en die achterlijke irritante broer dumpen ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_122893402
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
Idee had potentie en ik vond seizoen 1 nog wel aardig, maar daarna werd het steeds slechter en slechter
pi_122894147
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie. ^O^
pi_122894240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Lunice het volgende:
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie. ^O^
_O_
pi_122894253
In Afrika
pi_122894288
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef maurisioo het volgende:
In Afrika
eten ze eerst je geld op
pi_122904865
Ik vond de eerste helft van S3 zo fucking vet.. deze ep viel wel redelijk tegen ja. Maar goed wie weet wat er zondag gaat gebeuren!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:02:55 #57
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907008
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zo :D Gewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907021
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zo :D Gewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:04:27 #59
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907051
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Misschien was het wel gewoon een virus van de Chinezen die ze hebben losgelaten om een paar jaar later van de hele wereld China te maken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907129
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Daarvoor moet je op World War Z wachten ;).
Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:01 #61
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Jivis het volgende:

[..]

Daarvoor moet je op World War Z wachten ;).
Dat was die film toch? Of ook een serie?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907260
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat was die film toch? Of ook een serie?
Film. Met Brad.
Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:13:09 #63
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122907293
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Film. Met Brad.
Denk niet dat ik na the walking dead echt bevrediging zal halen uit een zombie film van 1.5 uur :D
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122907309
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:11 schreef Jivis het volgende:

[..]

Film. Met Brad.
Met zombies die keihard kunnen rennen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122908146
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef maurisioo het volgende:
In Afrika
Been there done that.

The Dead (2010) - IMDb

:P
pi_122908299

Die extras :').
Geen referral hier.
pi_122908428
Dat kan ik waarschijnlijk nog beter ja :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_122908519
Anders ik wel :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122908569
OMG. _O-
That's all folks!
pi_122908940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Shogo het volgende:

[..]

Been there done that.

The Dead (2010) - IMDb

:P
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
pi_122909002
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122909382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee. :P
pi_122909711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee. :P
en de gebeurtenissen herhaalde zich 10x ongeveer hetzelfde :D
pi_122912634
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere :P

Die gifjes van het publiek :')
Conscience do cost.
pi_122913269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere :P

Rise of the Zombies (TV 2012– ) - IMDb Is wel een vermakelijk, heel slecht tussendoortje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')