Zo is hetquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel zo handig, kunnen zombies haar niet vastgrijpen aan d'r haar.
In het begin ergerde ik me echt dood aan haar, maar in de loop van de serie is ze uitgegroeid van een mishandelde vrouw met nul zelfbeeld naar een van de weinigen die inderdaad de kop er goed bijhoudt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is degene die haar hoofd er het best bijhoudt. Ik vind haar een sterke vrouw. Je mist haar denk ik pas als ze er niet meer is.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind Carol niet tof, maar ik erger mij ook niet aan haar. Ze doet me een beetje denken aan een slap slablaadje op een hamburger. Het zit niet in de weg, maar je zou het ook niet missen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet hoe die tas daar bij de governor terecht komt. Dat is dezelfde tas die Rick in het begin ging halen op z'n paard. Beetje vaag.
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
heeft Rick die tas laten liggen bij die tank ofzo in S1? Dan zou het goed kunnen dat de governor die opgepikt heeft toen hij Merle bevrijdde van het dak, wellicht dat we daar nog wat van gaan zien. Al verwacht ik dat niet.
Scherp!quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Ah, okee. Mysterie opgelostquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Die tas met geweren(van rick) nam andrea toch mee het bos in. (eind seizoen 2/begin 3)Op die manier is het bij de govenor gekomen.
Dit dus, elke aflevering gebeurt er zo weinig en ik heb zelden het idee dat ze echt voor hun leven moeten vrezen terwijl ze midden in een zombie APOCALYPSE zitten.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:07 schreef andreas612 het volgende:
GVD, wat een kakserie wordt 't zeg...
Zombie's worden bijzaak ipv hoofdzaak
Sentimenteel gejank
Rick
The governour
Darryl die pleite is
Bazenneger die weggestuurd wordt
Geesten
Deze regisseur
En toch blijven kijken
Ergens is Carol voor mij een beetje zoals Ben. Beide irriteerden me in het begin best aardig, en ik zou het toen niet erg hebben gevonden als ze door een zombie zouden zijn opgegeten. Maar later in de serie ben ik Carol eigenlijk wel gaan begrijpen, net zoals Ben in de game..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef xSanjay het volgende:
En hebben we dan eindelijk onze eigen Ben? als hij maar niet zo erg faalt als in de video game.
Denk dat je je daar flink in vergist.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat terwijl zombies juist spotgoedkope special effects zijn (wat figuranten met makeup op die traag rondhobbelen) en ze dus elke aflevering er vol mee kunnen stoppen.
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde, dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef andreas612 het volgende:
Dit is gewoon niks anders dan seizoen 2, alleen heb je nu nog een andere partij wat gezeik oplevert.
Wat betreft kunnen ze wel een voorbeeld nemen aan '24' destijds, elke aflevering was
Welliswaar een paar seizoen dezelfde insteek, maar ging niet vervelen imo. D'r zat in iedergeval vaart in.. iets wat in deze serie na seizoen 1 nog niet echt terug gekomen is.
DIt verklaart een hoopquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit verklaart veel over de matige kwaliteit van de serie:
http://screenrant.com/walking-dead-frank-darabont-amc-aco-127783/
Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.
AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.
Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.
Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
24 had ook zijn dieptepunten hoor. Seizoen 4, 6 en 7 waren bijvoorbeeld matig tot zeer zwak. Bij 24 had je ook zwakkere afleveringen omdat het seizoen 24 afleveringen telde. Dan krijg je onvermijdelijk een saai middenstuk.
TWD kan dat excuus naar mijn mening niet gebruiken, omdat de seizoenen relatief kort zijn (13 afleveringen max). Toch vond ik seizoen 2 verschrikkelijk omdat ze daar maar bleven rondhangen bij die boerderij. Seizoen 3 krijgt nu hetzelfde euvel met de gevangenis.
Nogmaals, dat lijkt me puur gedaan om bugetmatige redenen. De geestverhaallijn van Rick is in die lijn ook 'makkelijk'. Maar het haalt de spanningsboog wel uit de serie. En suspense is nou juist iets waar TWD als zombieserie op bouwt.
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar was seizoen 2 ook al niet aangepast vanwege budgetredenen? tergend zwak als dit met seizoen 3 ook doen.. hou er dan gewoon mee op als je er toch niks van wil maken.
Scheelt ze weer Woodsbury figuranten die ze moeten betalenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:
Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
sowieso volgende aflevering nog niet naar de gevangenis hoor.. hallo, weet je wel wat dat kostquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben opzich wel wat uit de kast getrokken met die shoot-out in Woodbury en de tocht van Rick & co daar naar toe (zombielegertje waar ze aan moesten ontkomen). Dat was het dan wel zo'n beetje.
Gezien de premise van de laatste aflevering lijken ook de komende afleveringen zich echter bij de gevangenis af te spelen; zelfs The Governour gaat er nu naar toe.
Het is een televisieserie..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef So_Surreal het volgende:
op zich wel logisch dat het budget omlaag gaat, iedereen download het gratis.
Dat was het vanaf de eerste aflevering toch alquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is het niet. Het is een enorm dure productie. Met name door de setting. Als de setting/het decor niet goed genoeg is, haal je bij The Walking Dead de angel uit het geheel.
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Even though The Walking Dead proved to be a hit – and it is the only series that AMC owns completely – the network had already announced to the producers that they would not only be cutting the budget of the series from $3.4 million to $2.7 million, but that they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season. To make matters worse, AMC also told the producers that the 30% tax credit that the series receives from filming in Georgia would go directly to the network, and not make up for some of the money that was taken out of the production budget.
AMC’s fiscal irresponsibility and their lack of appreciation for those who make The Walking Dead is largely what led to Darabont being fired. Originally taking the announcement of a second season budget cut in stride, the producers of the series decided to wait until the first season premiered. After The Walking Dead began breaking ratings records for the network, the producers assumed their budget wouldn’t be cut as much as originally thought.
Unfortunately, this is exactly what happened – and Darabont wasn’t too happy about it. Known as a man who fights for what he believes in, a confrontation between AMC and The Walking Dead producers occurred. With the head of original programming for AMC, Joel Stillerman, sticking to the cut budget, the network than began to overstep their bounds and attempt to tell Darabont how to produce the series.
Instead of long, sprawling outdoor scenes, the network wanted the second season of The Walking Dead to occur 50% outdoors and 50% indoors (indoors being cheaper to film). Another note asked whether or not the audience had to always see the zombies – couldn’t they simply hear them sometimes.
==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season
Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..
Seizoen 2 was ruk, 3 daarentegen...quote:
Geld dat er eerst niet is, is er later ook niet. Verder moet er natuurlijk verdiend worden. Waarom zouden ze meer geld erin steken terwijl mensen het toch wel blijven kijken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit hele verhaal gaat over seizoen 2, niet over seizoen 3..
Ok!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef planethugo het volgende:
het succes kon eigenlijk niet groter: seizoen 3 haalt meer kijkers dan Mad Men, Breaking Bad, The Killing en Hell on Wheels bij elkaar opgeteld (!)
Kunnen ze geen sponsors nemen? Zombie invasie bij starbucks of een zombie die met een iPhone/iPad loopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
==========
they would also want 13 episodes produced instead of 6 episodes that made up its first season
Dit betekent dus idd dat ze de storyline uitsmeren met overbodige indoor drama om maar goedkoop de tijd te vullen
Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.quote:
Bron?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dus niet relevant voor seizoen 3, waar we nu midden in zitten... Ook is het budget weer opgehoogd t.o.v. seizoen 2, dus zowieso oud nieuws.
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Uitspraken van Kirkman zelf in Juli:
http://collider.com/walki(...)t-kirkman-interview/
Niet echt overtuigend imhoquote:“I think you might see a few more dollars on the screen in the third season. It’s gonna be bigger.”
Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.quote:En natuurlijk de eerste helft van seizoen 3 zelf laat duidelijk het verschil in budget zien t.o.v. seizoen 2..
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
gaat hij natuurlijk niet zeggen dat hij gezien heeft dat het nog goedkoper kan, of dat ze niets gaan veranderen.
Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..quote:Ik vind het er anders vrij goedkoop uitzien. De studio-elementen zijn duidelijk te onderscheiden van de echte elementen.
Ik zeg niet dat hij het wil. Maar hij kan natuurlijk sowieso geen toezeggingen doen, aangezien hij daar niet over gaat. Verder zal hij natuurlijk een positief geluid willen geven, aangezien hij er sowieso niet bij gewonnen is om er negatief over te zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dat zou hij willen want.......? Hij is niet de maker van de serie, noch de producer. Hij is de maker van de comic en degene die de rechten verkocht heeft, hij is er juist niet bij gebaat om een lager budget te hebben voor de serie.
Je weet natuurlijk niet hoe het zich gaat uitbreiden. Verder heb ik niets gezien wat we in seizoen 2 niet hebben gezien.quote:Dat was in seizoen 2 gelukkig anders..... Ow wacht! Ook jij kunt niet ontkennen dat de sets vele malen uitgebreider zijn dan in seizoen 2, evenals de hoeveelheid extra's..
Idee had potentie en ik vond seizoen 1 nog wel aardig, maar daarna werd het steeds slechter en slechterquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:30 schreef maurisioo het volgende:
Gewoon eerst een aflevering Falling Skies kijken, dan ga je ineens heel anders tegen deze serie aankijken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Lunice het volgende:
Van mij mag de hele gang wel dood gaan aan het einde van het seizoen. En vervolgens nieuwe mensen op een nieuwe locatie.
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Misschien was het wel gewoon een virus van de Chinezen die ze hebben losgelaten om een paar jaar later van de hele wereld China te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel gaaf, een keer laten zien hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat!
Daarvoor moet je op World War Z wachtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
Zouden ze ooit ergens anders heengaan? Met een boot of vliegtuig of zoGewoon naar Europa of zo waarom ook niet
Dat was die film toch? Of ook een serie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je op World War Z wachten.
Film. Met Brad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat was die film toch? Of ook een serie?
Denk niet dat ik na the walking dead echt bevrediging zal halen uit een zombie film van 1.5 uurquote:
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:39 schreef Shogo het volgende:
[..]
Been there done that.
The Dead (2010) - IMDb
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
en de gebeurtenissen herhaalde zich 10x ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel slechter kan. Ik vond deze ook niet zo geweldig. 1.5 uur kijken naar uitgestrekte landschappen met zo nu en dan wat hutjes en zombies. Voor de spanning moet je de film niet kijken nee.
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergerequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was ongeveer de slechtste zombiefilm die ik gezien heb
Rise of the Zombies (TV 2012– ) - IMDb Is wel een vermakelijk, heel slecht tussendoortje..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan moet je meer zombiefilms kijken want er zijn echt veel en veel ergere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |